Ik had nog geen woord gezegd en de blikken van die klojo's stonden al op onweer..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:23 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Als er een kindje een lolly gestolen had en jullie zijn 't type zeikerds dat daar mee naar de politie stapt ipv dat kind gewoon af te schrikken, begrijp ik dat de politie je als tuig behandelt.
Daarom juistquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef ondeugend het volgende:
Goede TT ook..
Als je echt een duidelijke TT had gemaakt was ik hier niet eens komen kijken.
Meer en Vaart.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef Againzender het volgende:
Als Amsterdammer vraag ik mij af: bij welk bureau was je?
Wat...? Je hebt je sleutels laten stelen? Da 's niet erg slim hé, of was 't een overval?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Er zijn sleutels gestolen door criminelen, aangezien ze met zijn 3en waren ze dus heel wat van plan. Anyway, door deze diefstal hebben we alle sloten e.d moeten vervangen, kostenpost van een zeker 2000 euro..
Dat heeft niets met slimheid te maken, die hangen op een goede plek waar je echt moeite voor moet doen. En ben simpelweg door 3 man uitgespeeld. Doe je niets tegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Wat...? Je hebt je sleutels laten stelen? Da 's niet erg slim hé, of was 't een overval?
..eh wat zeg je, moet je hem in je rechterhand nemen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:28 schreef Tommeh het volgende:
Je moet het recht in eigen hand nemen
"Naar wiet staan"quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
ik kwam laatst ook een agent tegen en hij stond naar wiet![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef Hyperdude het volgende:
Zie je er soms uit als een neger of als een "vieze vuile viezerik"![]()
fyquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
"Naar wiet staan"
Is dat zoiets als naar het oosten bidden?
wah doe juh bijdehand zeg?quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
..eh wat zeg je, moet je hem in je rechterhand nemen?
waarom dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |