Grote mond. Klein hartje. Leuke kop.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:16 schreef Salvad0R het volgende:
Potentie, dat zeg je .
Lieve meid met een gouden hartje.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Grote mond. Klein hartje. Leuke kop.
Geboren op de 0e van de 0e in het jaar 0, en er dan tóch zo prachtig mooi uitzien, dat is kunst.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
ADHD. Gezellig. Nooit Moe. moemoe
Bedrogen. en stoffig en de leuke knul van fok, blijkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geboren op de 0e van de 0e in het jaar 0, en er dan tóch zo prachtig mooi uitzien, dat is kunst.
Note verzamelaarquote:
leukste koe mij bekendquote:
dat is je 4e reactie, je wilt echt graag hequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef tonks het volgende:
topic klopt niet echt meer he, je moet de vorige beschrijven en niet een random iemand
Zie usernamequote:Op donderdag 2 maart 2006 22:30 schreef crackhead het volgende:
Harige zak.
Waar bemoei jij je mee dan gaylordquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
dat is je 4e reactie, je wilt echt graag he
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:29 schreef tonks het volgende:
je moet de vorige beschrijven en niet een random iemand
Hoe kan ik je nou beschrijven aan de hand van je profiel als er zo verdomd weinig instaat!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:34 schreef Bog het volgende:
[..]
kleinig
zwart haar en een rare scheiding
een klein snorretje
meestal met pet
Modje, blauw, user die ooit een van de mooiste avatars had (miss Davis)..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe kan ik je nou beschrijven aan de hand van je profiel als er zo verdomd weinig instaat!
Is dat hoe je mij omschrijft?quote:
105 jaar oud, met een interessante achternaam, Afrikaans?quote:
Zal ik jou dan maar doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Is dat hoe je mij omschrijft?![]()
[..]
105 jaar oud, met een interessante achternaam, Afrikaans?
Hardcore homo zonder smaak behalve zout gezien zijn smaak voor zaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:03 schreef NeoPhythe het volgende:
deense muis =]
idemquote:Op vrijdag 3 maart 2006 02:42 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Hardcore homo zonder smaak behalve zout gezien zijn smaak voor zaad.
da's een Belgische vlag (dommie)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:09 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Omdat ik een Duitse vlag heb als webicon?![]()
Dit is mijn lied, het lied van arjen de herders jongen, opgegroeid tussen de schapen op de heidequote:
Jij bent zelf een dommie, je woont in het land van de zuiderburen en dan herken je de Duitse vlag als Belgische vlagquote:
Ik zie een blauwe met sterretjes maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:30 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij bent zelf een dommie, je woont in het land van de zuiderburen en dan herken je de Duitse vlag als Belgische vlag![]()
en verder een deense met een muis erop...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zie een blauwe met sterretjes maar dat zal vast aan mij liggen.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zie een blauwe met sterretjes maar dat zal vast aan mij liggen.![]()
een zonnebrilquote:
omschrijf je mij als tong80?quote:
overigens uitgaande van het feit dat je rechter vlag in volledige vorm 2 sterren heeft...?quote:
Ok maar waar slaan die "4 8 15 16 23 42" op dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:55 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Omdat ik een Duitse vlag heb als webicon?![]()
Een medestanderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar waar slaan die "4 8 15 16 23 42" op dan?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok maar waar slaan die "4 8 15 16 23 42" op dan?
hier danquote:
oh ja,. google is your friendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
[..]
hier dan
ik zou zeggen, doe er je voordeel mee![]()
Een heeeeeeeeeeeel erg wakker iemandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
[..]
hier dan
ik zou zeggen, doe er je voordeel mee![]()
tja, wat wil je anders als je om 7 uur 's ochtends bent opgestaanquote:
ik weet niet waarom, maar hij is leukquote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:08 schreef remlof het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar ik vind haar wel lekker!
graag gedaanquote:
Daar zijn andere topics voor.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:39 schreef MoChe het volgende:
ik vind de TT trouwens wel erg anti-man
kan een mod het misschien veranderen in:
"Omschrijf de vorige poster aan de hand van zijn of haar profiel"
[/tegenovergesteldevanfeminisme-mode]
volgens je fok profiel ben je een erg oude userquote:
volgens mij wordt jij blij van een senseootjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:05 schreef senseosmile het volgende:
[..]
volgens je fok profiel ben je een erg oude user![]()
doe de groetjes aan christus![]()
Dat is een aapquote:Op vrijdag 3 maart 2006 03:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en verder een deense met een muis erop...
maar iig geen duitse...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |