Dit was de link: http://www.legovogel.nl/fokquote:Ok, zo werkt het:
Je post een klein stukje van een cover (voorkant) van een CD of LP.
Niet iedereen heeft webspace dus het plaatje (.bmp / .gif / .jpg) kan op mijn webspace ge-upload worden.
Doe dat hier en dan link het naar het forum.
Diegene die het album raad mag de volgende opgave geven.
Oh ja, zorg dat de bestandsnaam niet de naam van het album of de artiest bevat, anders is het wel erg makkelijk
Werd de vraag goed beantwoord?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:37 schreef bukgeit het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In het triviaforum heb ik een keer naar de overeenkomst tussen Minutemen, Marco Borsato en Anathema gevraagd. Daar hebben we nu alleen niets aan.
Weinig mensen herkennen deze coverquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:32 schreef cafca het volgende:
Hint?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef bukgeit het volgende:
Crooked Rain Crooked Rain van Pavement.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:34 schreef schaap001 het volgende:
Carole King - Tapestry ?
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:20 schreef PogueMahone het volgende:
Llyod Cole & The Commotions (oid) - Rattlesnakes
Hoe kwam je bij whitesnake? Wel toevallig dat het wel iets met snakes was...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:36 schreef Shedfire het volgende:
Ik zat dus een stap te ver met mijn whitesnake.
Ik vind dit een geweldig spel, maar ik ben er blijkbaar zo slecht in.
Ratelband, moest ik aan de eerste band denken die een naam met een slang heeft/had (bestaan ze nog, ik weet er eigenlijk enkel van dat Steve Vai er bij speelde voor een tijdje)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe kwam je bij whitesnake? Wel toevallig dat het wel iets met snakes was...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:59 schreef sxesven. het volgende:
[afbeelding]
Death Cab For Cutie - Something About Airplanes
Nieuwe komt er zo aan.
Amerikaanse hoes zeker. De enige die ik ooit heb gezien (en ook heb aangeschaft) is deze:quote:
Rory Gallagher - Irish Tour?quote:
Ik had 'm al bekeken, maarrehh.... ik weet 'm gewoon nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:30 schreef sxesven. het volgende:
[..]
![]()
Dit is overigens dus de nieuwe:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:48 schreef Litpho het volgende:
Joni Mitchell - The hissing of summer lawns?
Die namen zeggen me niets.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:44 schreef sxesven. het volgende:
Nam reeds splits op met This Machine Kills en Yaphet Kotto.
Pink Flag - Wirequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:21 schreef cafca het volgende:
Ik denk niet dat die van sven geraden gaat worden, dus een makkie om de boel weer een beetje op gang te brengen:
[afbeelding]
Nou ja, voor KISS-begrippen danquote:
in de wachtquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, voor KISS-begrippen dan.
[afbeelding]
Sneaker Pimps - Becoming X? Goed mogelijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:55 schreef cafca het volgende:
en volgens mij heb ík dít album....ergens....
leonard cohen - the futurequote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sneaker Pimps - Becoming X? Goed mogelijk.
[afbeelding]
Deze dan?
Hooverphonic - The Magnificent Treequote:Op vrijdag 14 april 2006 21:32 schreef ruud_fr het volgende:
ik ben zo vrij om in plaats van PogueMahone te gaan:
[afbeelding]
The image "http://www.rockdetector.com/assets/resized/img/covers/32679-0-300-0-300.jpg" cannot be displayed, because it contains errorsquote:
Hmm, net deed 'ie het nog...quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
The image "http://www.rockdetector.com/assets/resized/img/covers/32679-0-300-0-300.jpg" cannot be displayed, because it contains errors.
Die zijn het dan ook niet. Het is denk ik een hele moeilijke. Hint: het zijn Duitsers.quote:Op woensdag 19 april 2006 18:53 schreef GLO het volgende:
Die linker lijkt op Phil Taylor van Motörhead en die rechter op Michael Schenker. Maar daar valt geen chocola van te maken, laat staan een bruine albumhoes...![]()
Nein, De band draagt een Engelse naam. Veel van de muziek is horror-georiënteerd. De band vloeit voort uit Empyrium; de ene helft van dit voormalige folk-duo is verder gegaan met de band Noekk, de andere helft dus met de band waar ik het album van zoek.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:25 schreef Siegfried het volgende:
Is die hoes niet van Unheilig?
Raad dit maar.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:12 schreef Shedfire het volgende:
Ik schop dit topic even naar de huidige datum.
Oe. Ik let niet op. Dan schop ik zo'n topic en merk ik niet dat het goede antwoord gepost wordt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:56 schreef GLO het volgende:
Fungus - Lief Ende Leid met op de hoes het nummer Een Boer Ging Naar De Wei uitgebeeld![]()
Ziet er uit als een Husker Du-hoes, maar ik weet de titel niet.quote:
Doe je nog een nieuwe, Z, of gaat dit topic opnieuw in winterslaap?quote:Op woensdag 24 mei 2006 00:29 schreef Z het volgende:
Husker Du - Warehouse: Songs and Stories
Silver Jews - American Waterquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:53 schreef cafca het volgende:
Ik zal nog eens een poging doen:
[afbeelding]
Tja, zoals ik al zei: nog nooit gezienquote:Op maandag 29 mei 2006 07:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Natuurlijk!
valt me tegen dat GLO die niet kende....
Black Label Society?quote:Op maandag 29 mei 2006 17:23 schreef schaap001 het volgende:
Het enige album van een Southern rocktrio, rondom een bekende gitarist.
Ik dacht dat aan de andere zijde van de klaphoes de benen van de zanger te zien zouden zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:11 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Uiteraard. De back-cover met de songtitels uitgegumd.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:24 schreef bukgeit het volgende:
GBV - Under The Bushes Under The Stars
En da's voldoende, self-titled.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:38 schreef cafca het volgende:
New York Dolls - ?
quote:Op donderdag 2 november 2006 08:49 schreef PogueMahone het volgende:
Soft Boys - Underwater Moonlight
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:57 schreef cafca het volgende:
Pogue, maak jij ook nog een album top 100?
En nu? Photobucket heeft maintenance vandaag: dus ik doe het ff anders...quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Hij doet het niet.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:05 schreef cafca het volgende:
Dat zijn the Replacements, maar de titel weet ik weer eens niet..
Dat zal wel. Ik ben waarschijnlijk ook de enige die deze plaat in zijn top 100 heeft, dus als ie te moeilijk blijkt, post ik wel een andere, zodra photobucket weer in de lucht is...quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar herken ik het plaatje van dan, denk ik.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:01 schreef Neleos het volgende:
Zijn dat The Hothouse Flowers?
En het vorige plaatje Robyn Hitchcock?
Haquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Twee punten!
Hothouse Flowers - People
(en die vorige was I often dream of trains, idd)
quote:Op donderdag 30 november 2006 07:28 schreef Man_Made_God het volgende:
Rush - All the world's a stage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Layla and other assorted lovesongs van Derek and the Domino's natuurlijk. Die muziekmods van tegenwoordigquote:Op zondag 14 januari 2007 16:58 schreef nipeng het volgende:
Mijn eerste gedachte was My Little Pony maar dat zal wel niet goed zijn.
Ah, natuurlijk, stom.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:41 schreef Man_Made_God het volgende:
Voor de geïnteresseerden: de niet gerade cover van mijn kant was:
Subterranean Masquerade - Suspended Animation Dreams
En ook te vroeg, na anderhalve maand.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:09 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Nóg een hint was te makkelijk geweest denk ik![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:17 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En ook te vroeg, na anderhalve maand.
Die apparatuur vormen allemaal letters zie ik nu.quote:Op zaterdag 14 april 2007 15:11 schreef nipeng het volgende:
Wel een stoere kamer met al die apparatuur.
wat hij zegtquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb hem wel 's eerder gezien, maar geen idee meer wat het nou was....
Funki Porcini - Fast Asleep.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Die apparatuur vormen allemaal letters zie ik nu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |