Nah, doe geen moeite. Het spel was al een tijd aan de gang en de hele map is al volgebouwdquote:Op maandag 1 mei 2006 20:28 schreef maartena het volgende:
Hmm.... mijn server? Zit nu niet in de buurt, maar kan wel ff herstarten met SSH
Ik zou graag meedoen, maar mn Engels portfolio moet afquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:55 schreef Nevermind het volgende:
Nog enkele minuten en de server begint weerWie speelt er mee?
Dat probleem hebben we allemaal, is een soort bugquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:03 schreef Webgangster het volgende:
Iemand een idee wat mijn probleem is
Ik zit in een multiplayer game en zet er een wachtwoord op, even als ikdan in de server list kijk staat er ook ja pass ja, maar als ik het spel opnieuw opstart is dat weg en kan dus iedeeen op mijn naam spelen...
Nee, ik wacht tot 0.4.8 officieel uit is, dan word ie geupdatequote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:45 schreef MaxMark het volgende:
Versie 0.4.8-RC1 is nu uit, ga je de server ook updaten?
quote:Op zondag 17 september 2006 00:52 schreef Zero2Nine het volgende:
Leeft de server nog?
Mooizo, ik heb OpenTTD een tijdje niet meer aangeraakt maar ben onlangs weer besmet geraakt.quote:Op zondag 17 september 2006 05:35 schreef maartena het volgende:
[..]Ik heb em vandaag en morgen alleen even offline gehaald voor wat herinstallaties.... heb een Mediacenter PC gebouwd enzo.
Doe maar niet atmquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:55 schreef maartena het volgende:
Heh... Als het goed is draait mijn servertje gewoon nog. Ik heb em al weken niet meer gereboot.
Waarom zie ik m nietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:55 schreef maartena het volgende:
Heh... Als het goed is draait mijn servertje gewoon nog. Ik heb em al weken niet meer gereboot.
Geen ideequote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom zie ik m niet
Kan ik m ook op ip toevoegen?
Nah, ik vind dit makkelijker, 1 minuutje werkquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef Merovingian het volgende:
wat een afgrijselijk groene windows omgeving rene
pssst met ctrl-s maak je een screenshot van ttd, in png formaat komt ie in je openttd folder te staan
Uh... nee? En bedoel je daarmee mijn tijd of jouw tijd.....quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:46 schreef petre86 het volgende:
Maarten, gaat de server elke nacht om 3:45 plat?
nl.mine.nu:3979 werkt altijd, voor het geval mijn IP adres zou wijzigen. (Of als ik het WIL wijzigen, kan vrij makkelijk met mijn router)quote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:13 schreef Merovingian het volgende:
66.74.155.152:3979
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |