Ik heb o.a. de bouwkosten en onderhoudskosten op medium staan, en de lening bedraagd $ 500.000 maximaal. Met dat geld kun je net 1 leuke treinlijn bouwen als je slim met je centjes omgaat. Ik heb vliegtuigen idd uitstaan, omdat de kosten van een vliegveld en vliegtuig te laag zijn tegenover de opbrengsten. Bovendien gaat dan iedereen hele vierkante stukken land kopen omdat er in de toekomst weer een groter vliegveld uitkomt. Mijn server focussed inderdaad op treinen.
![]()
Die van mij is eigenlijk al semi-permanent, ik herstart em alleen af en toe. Ik denk dat ik em van 1960 tot 2080 ga laten lopen met auto-restart.
Het enige nadeel van een OpenTTD server draaien: Als je op dezelfde lijn P2P progjes als torrent of eMule gaat draaien, wil het nogal eens misgaan met de lag op je server. Af en toe heb ik 1 torrent aanstaan en een hele lage upload, en dan gaat het allemaal nog perfect. Maar als je iets populairs hebt waar veel andere torrentgebruikers ook aan willen trekken (of in ieder geval om de paar seconden even bij jou komen checken of er al plaats is voor een paar deeltjes van de torrent), dan wil het wel eens misgaan helaas.
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin