hehe ok. Ik heb weleens Parice-France (zo heette de server geloof ik) gespeeld en daar had je dus wel last van inflatie. Had ik een paar bussen gebouwd was ik door het hele budget heen. En je kon bijna niets bijlenen. Maar goed dat de inflatie uitstaat dan. Al vind ik beginnen met maglev's een vreemd idee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Inflatie staat uit. Je kunt heel gemakkelijk beginnen door ergens een kolen trein te bouwen en daarmee geld verdienen.
Waarschijnlijk doet je firewall lastig. Ik heb hier 2 pc's op dezelfde router. De ene heeft een firewall aan de andere niet. Op degene zonder firewall vind ik wel internet servers op de pc met firewall niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:02 schreef Tha_T het volgende:
Hij doet niets als ik op Find servers klik?
Althans: Hij bevriest en even later komt hij terug en heeft ie niets gevonden. Heb je dus een IP-adres ofzo wat ik in kan vullen?
Op een paar treincrashes naquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef allardh het volgende:
Die miertjes vanmiddag met die Maglevs was wel geinig. Uiteindelijk werkte het ook nog best aardig.
Server draait nog steeds, momenteel 2 actieve bedrijven, en 2 die binnenkort wel zullen verdwijnen omdat de eigenaren ervan zijn opgestapt.... speeljaar is 1959, en er is nog echt volop te bouwen!quote:
Tsja, dom doen. Ik haal van die signals weg, maar net de verkeerde. Dan is er al weinig aan te helpen met Maglevs, die miertjes waren razendsnelquote:
Zorg dat je de versie hebt die je hier kunt downloaden: http://www.openttd.org/downloads.php (0.4.5)quote:Op zondag 5 maart 2006 12:05 schreef Tha_T het volgende:
Ha, nu werkt het. Alleen geeft hij nu een version mismatch aan![]()
Haha ja dat was vrij succesvol. Ik liep eigenlijk maar een beetje te kloten in de hoek met erts en zag dat er later iemand was die het staal van de hoogovens ging pakkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef allardh het volgende:
Die miertjes vanmiddag met die Maglevs was wel geinig. Uiteindelijk werkte het ook nog best aardig.
Ja, dat was Maarten. Goede zet van hem, minder van jouquote:Op zondag 5 maart 2006 15:48 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Haha ja dat was vrij succesvol. Ik liep eigenlijk maar een beetje te kloten in de hoek met erts en zag dat er later iemand was die het staal van de hoogovens ging pakken.
Haha, ja ach ik had even geen zin om daar helemaal mee bezig te zijn, terwijl dat eigenlijk heel winstgevend is. Ik heb trouwens nu een servertje gestart, (nl) maas' server. Het is in ieder geval beter dan niksquote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat was Maarten. Goede zet van hem, minder van jou
*gearriveerd isquote:Op zondag 5 maart 2006 18:18 schreef maartena het volgende:
Server was gecrashed
Ik start hem NU weer op met jaartal 1940 als start. Kaart is 1024x512.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |