Was ff 5 minuten offline, mijn kabelbedrijf heeft veel werkzaamheden geplanned deze weekquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef Piles het volgende:
Weer offline?
Ik stop er toch ff mee, dus als iemand verder wil met Piles Transport: wachtwoord = bla
Dus dit:quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef maartena het volgende:
Overigens: Hen die weer het landschap gaan zitten verneuken trap ik van de server. De server is opgezet om het spel te kunnen spelen, niet om FOK.NL in het landschap te schrijven en halve steden te verklooien...
Een ieder is trouwens vrij om een speciale ONZ server op te zetten.
Wel mooi gemaaktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus dit:
[afbeelding]
wil je niet meer?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus dit:
[afbeelding]
wil je niet meer?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus dit:
[afbeelding]
wil je niet meer?
Ok. Maar vorige keer was het wel zo dat de mensen die echt aan het klooien waren wel heel veel geld hebben verdiend met serius spelen. Om Bobeheim van de kaart te vegen was gigantisch veel geld nodigquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:56 schreef maartena het volgende:
Overigens: Hen die weer het landschap gaan zitten verneuken trap ik van de server. De server is opgezet om het spel te kunnen spelen, niet om FOK.NL in het landschap te schrijven en halve steden te verklooien...
Een ieder is trouwens vrij om een speciale ONZ server op te zetten.
Dat is geen gecrashte trein...Dat zijn 411 wegvoertuigenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
![]()
![]()
Met treinen erop ook nog! en vooral die gecrashte trein eromheen
![]()
Die berg had mijn naam moeten hebben! Jullie claimden dat hele ding met jullie villa's enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Maar vooral de gast die die waterval heeft aangelegd heeft bakken geld ovr de balk gesmeten wat ie eerst met goede spoorwegconstructies heeft moeten verdienen.
Oke bij deze noem ik het nog even de MaxMark Mountain. Ik was wel de eerste met een villa daar, ik vond het wel relax dat je er een zwembad bij had gemaaktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die berg had mijn naam moeten hebben! Jullie claimden dat hele ding met jullie villa's enzo
Alleen zou het dan 799 dagen kunnen duren voordat je alle treinen hebt vervangen. Ik stel voor: 365 dagen, 1x per jaar dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:10 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb nog een paar verzoekjes voor een volgende herstart:Zou je de reparatie-intervals voor alle voertuigen op 800 dagen (max) willen zetten? Dit natuurlijk zodat voertuigen niet elke 150 dagen naar binnen gaan, als ze toch niet kapot kunnen. En auto-replace blijft op deze manier ook ongemoeid.
Done.quote:Zou je de verbeterde laad-algoritme ook willen inschakelen? Op deze manier worden voertuigen op een station één voor één geladen (first come, first serve), in plaats van allemaal tegelijk.
Die is tofquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dus dit:
[afbeelding]
wil je niet meer?
er rond die tijd inkomen is zeker onmogelijk? Als je startbudget 500.000 pond blijft wel tenminste. Daar kun je in 2090 nog niet eens een stationsklok voor kopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 07:52 schreef maartena het volgende:
Ik ga zo de server wederom herstarten, Arctic was toch niet zo populair.
Deze keer echter, start ik de server in het jaar 2020 en loopt ie door tot 2091 - ofwel eigenlijk oneindig omdat ie bij 2090 elke keer reset naar 1 Jan 2090.
Dus: MAGLEVS!!
Inflatie staat uit. Je kunt heel gemakkelijk beginnen door ergens een kolen trein te bouwen en daarmee geld verdienen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:55 schreef Zero2Nine het volgende:
er rond die tijd inkomen is zeker onmogelijk? Als je startbudget 500.000 pond blijft wel tenminste. Daar kun je in 2090 nog niet eens een stationsklok voor kopenOf is de inflatie heel laag?
hehe ok. Ik heb weleens Parice-France (zo heette de server geloof ik) gespeeld en daar had je dus wel last van inflatie. Had ik een paar bussen gebouwd was ik door het hele budget heen. En je kon bijna niets bijlenen. Maar goed dat de inflatie uitstaat dan. Al vind ik beginnen met maglev's een vreemd idee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Inflatie staat uit. Je kunt heel gemakkelijk beginnen door ergens een kolen trein te bouwen en daarmee geld verdienen.
Waarschijnlijk doet je firewall lastig. Ik heb hier 2 pc's op dezelfde router. De ene heeft een firewall aan de andere niet. Op degene zonder firewall vind ik wel internet servers op de pc met firewall niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:02 schreef Tha_T het volgende:
Hij doet niets als ik op Find servers klik?
Althans: Hij bevriest en even later komt hij terug en heeft ie niets gevonden. Heb je dus een IP-adres ofzo wat ik in kan vullen?
Op een paar treincrashes naquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef allardh het volgende:
Die miertjes vanmiddag met die Maglevs was wel geinig. Uiteindelijk werkte het ook nog best aardig.
Server draait nog steeds, momenteel 2 actieve bedrijven, en 2 die binnenkort wel zullen verdwijnen omdat de eigenaren ervan zijn opgestapt.... speeljaar is 1959, en er is nog echt volop te bouwen!quote:
Tsja, dom doen. Ik haal van die signals weg, maar net de verkeerde. Dan is er al weinig aan te helpen met Maglevs, die miertjes waren razendsnelquote:
Zorg dat je de versie hebt die je hier kunt downloaden: http://www.openttd.org/downloads.php (0.4.5)quote:Op zondag 5 maart 2006 12:05 schreef Tha_T het volgende:
Ha, nu werkt het. Alleen geeft hij nu een version mismatch aan![]()
Haha ja dat was vrij succesvol. Ik liep eigenlijk maar een beetje te kloten in de hoek met erts en zag dat er later iemand was die het staal van de hoogovens ging pakkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef allardh het volgende:
Die miertjes vanmiddag met die Maglevs was wel geinig. Uiteindelijk werkte het ook nog best aardig.
Ja, dat was Maarten. Goede zet van hem, minder van jouquote:Op zondag 5 maart 2006 15:48 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Haha ja dat was vrij succesvol. Ik liep eigenlijk maar een beetje te kloten in de hoek met erts en zag dat er later iemand was die het staal van de hoogovens ging pakken.
Haha, ja ach ik had even geen zin om daar helemaal mee bezig te zijn, terwijl dat eigenlijk heel winstgevend is. Ik heb trouwens nu een servertje gestart, (nl) maas' server. Het is in ieder geval beter dan niksquote:Op zondag 5 maart 2006 16:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat was Maarten. Goede zet van hem, minder van jou
*gearriveerd isquote:Op zondag 5 maart 2006 18:18 schreef maartena het volgende:
Server was gecrashed
Ik start hem NU weer op met jaartal 1940 als start. Kaart is 1024x512.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |