Gets, wat een vies plaatje heb jequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:40 schreef Beelzebub85 het volgende:
De gedachten, en dus de hersenen zijn het meest krachtige wapen waarover een mens kan beschikken. Waarom zou je ze dan niet gebruiken om bepaalde doelstellingen te behalen? bewust of onbewust....
Ik geloof hier zeker wel in hoor, maar die reis, heb je die gewonnen oid? Of is het iig echt toevallig dat je die reis gaat maken? Want anders zou je dat soort dingen zelf kunnen sturen natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:59 schreef amarena het volgende:
Ongeveer een kleine anderhalf jaar geleden schreef ik op. Ik ga binnen twee jaar naar China of Amerika. En.... je raadt het al... ik ga dit jaar naar China. En zo kan ik nog vele voorbeelden noemen.
Affirmations worden vaak gebruikt in combinatie met meditatie. Hoe vaker de affirmatie herhaalt wordt, hoe meer het doordringt in het onderbewuste en hoe meer het uiteindelijk je zal leiden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef SjonnieWaas het volgende:
-Mijn gezondsheidsproblemen lossen zich snel op.
-Mijn liefdesleven gaat stukken vooruit.
-Mijn problemen met mijn vorige parner lossen zich op.
-Ik win deze week een leuk geldbedrag.
Het zal zeker gebeuren!
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:59 schreef amarena het volgende:
Affirmaties
Let op: dit geldt zowel voor negatieve als voor positieve gedachten.
Een klein voorbeeldje: Ik schrijf om de zoveel tijd affirmaties op. Ik schrijf ze alleen op en herhaal ze niet. Is ook niet nodig volgens mij. Opschreven of uitspreken is voldoende. Het werkt bij mij.
Ik heb vele Affirmations mogen ervaren. Ik mediteer al een lange tijd en in het begin ontving ik hierbij veel Affirmations. Later in m'n training ben ik wat dieper gaan vragen over affirmations en ookal heb ik dan ook veel 'geleerd' over Affirmations, heb ik het échte werk ermee nog nooit gedaan. Voor ik dat kan doen moet ik namelijk de teksten inspreken op de PC, om ze vervolgens te mixen met de juiste geluiden etc.quote:Wellicht hebben jullie dit ook wel eens mogen ervaren wat de kracht van affirmaties zijn. Of misschien vindt je het wel complete onzin... verklaar u nader in dit topic![]()
Klopt, soort van herprogrammering (NLP)quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:37 schreef RickySway het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zoals je omschrijft neemt je onderbewustzijn de affirmatie direct op. Herhaling is dan ook niet nodig om de Affirmatie te 'houden' in je onderbewuste. 1x is genoeg.
Het herhalen van Affirmations helpt echter wel goed bij spirituele groei of bij het doorbreken van oude denkpatronen of ingeprogrameerde manieren van handelen.
Ja dat is inderdaad een leuke en zeer makkelijke manier die ook nog eens werkt. Ik droom de laatste tijd enorm veel over oude huizen... ik schrijf mijn dromen ook op alleen is het interpreteren nog wel eens lastig omdat je voor jezelf niet altijd even objectief kunt zijn.quote:Een geweldige oefening hiervoor is een Affirmation die je helpt met je dromen onthouden.
Deze is heel simpel. Herhaal 2 weken lang dagelijks voor het slapen gaan de volgende zin: "Ik onthoudt mijn dromen en ik ben bewust tijdens mijn dromen."
Herhaal deze zin op je eigen manier. De één schrijft 'm op, de ander herhaalt 'm stilletjes voor 5 minuten. Hoe meer zintuigen je aanspreekt bij het invoeren van een Affirmation, hoe beter.
In de loop van twee weken zul je merken dat dromen duidelijker worden.
Hierbij in het begin (of voor altijd... wat je zelf wilt) je dromen opschrijven bevordert het onthouden van dromen nog meer, btw..
Interesting. Ik ben geïnteresseerd!!!! Kan ik je mailen?quote:Ik heb vele Affirmations mogen ervaren. Ik mediteer al een lange tijd en in het begin ontving ik hierbij veel Affirmations. Later in m'n training ben ik wat dieper gaan vragen over affirmations en ookal heb ik dan ook veel 'geleerd' over Affirmations, heb ik het échte werk ermee nog nooit gedaan. Voor ik dat kan doen moet ik namelijk de teksten inspreken op de PC, om ze vervolgens te mixen met de juiste geluiden etc.
Mocht iemand interesse hebben in die teksten, dan lees ik 't wel.
Hahaha die Murphy die kan er wat vanquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Mirage het volgende:
Ik lach hard om ieder volgend obstakel dat in mijn leven komt en overwin ze.
(wet van Murfy achtervolgt mij op het moment in mijn huishouden![]()
)
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:31 schreef amarena het volgende:
Kan ik je mailen?
En?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:19 schreef sweetgirly het volgende:
Morgen win ik een miljoen * serieus is![]()
Dat is dan geen beste affirmatie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |