3x raden hoe haar vriend heet..... INDERDAAD ----------> Harryquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:44 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Als je het goed gelezen hebt (wat bijna onmogelijk is omdat we erg snel gaan) dan wist je dat ik dat puur zeg omdat ik bezet ben ... is dus niks persoonlijks .. (nog niet)![]()
Die van hem spuit gifquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:42 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Aah fijn! Een frisse wind door deze topic!![]()
Je wilt niet weten hoe hij in 't echt heet!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef NeHoX het volgende:
[..]
3x raden hoe haar vriend heet..... INDERDAAD ----------> Harry![]()
Punisher-sdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef ViPeRII het volgende:
Hejejejejejeje.... nou niet flauw gaan doen he?![]()
Wat is je nick in Bf?
Aan wie vraag je dat??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef ViPeRII het volgende:
Hejejejejejeje.... nou niet flauw gaan doen he?![]()
Wat is je nick in Bf?
Nee als in c.o.c.kquote:
JA! Inderdaad! Schandalig!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef kievit19 het volgende:
wat gaan we trouwens verdomde hard door dit topic heen :S
Vanavond pas..... Met liesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef ViPeRII het volgende:
Raar he... met al die mensen die niks te doen hebben...
Ga gamen ofzo stelletje sletten ;-)
moet je qua speeltijd is gaan uitrekenen. dan zou ik tot de top behoren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:49 schreef ViPeRII het volgende:
@static... dan durf jij ook wel he... ;-)
Nummer 23 in de "clan" ... Pffffffff
En tis wederzijds zegt ze.... Ze heeft zichzelf volledig overgegeven aan "Harry" en z'n eigenaar...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:51 schreef BattleLies het volgende:
[..]
*typisch gevalletje van zogenaamde LOVE*
Ach nee man! Escape is en blijft qua TIJD en punten nr1! Als je die inhaalt moet je 27 uur in 1 dag stoppen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
moet je qua speeltijd is gaan uitrekenen. dan zou ik tot de top behoren.![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:51 schreef ViPeRII het volgende:
Lies is er goed voor om als schietvlees te dienen, er overheen te rijden, of door een heli/vliegtuig zwaar te bombarderen ;-) Verder heb je er niks aan ;-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |