Doe je vanavond ook weer mee Raffie ? Ik heb nog steeds een screenshot nodig, kwam m gister tijdens m'n zoektocht niet meer tegenquote:
Ik heb daar net 3 kills mee gemaakt. Ik spawnde in een chopper die dat deed. Ik heb m meteen gewaarschuwd maar ik wilde de kills toch niet laten liggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:24 schreef Sedusa het volgende:
ik haat die kut heli's die de spawners bij de onneembare punten neerknallen de hele tijd in het begin.
ben dus ook na 3 potjes maar weer gestopt morgen avond maar weer eens proberen.
Trampoline??quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:08 schreef UnleashMitch het volgende:
JP heeft het naar z'n zin op Netgamez.
Razor moet nog komen, Lies komt morgen pas.
Sickert is op dit moment z'n trampoline aan t uitpakken voor Lies
En dat voor een meisjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:11 schreef Almere-Dude het volgende:
Net een lekker potje gehad op jullie server.
Wake island, Ik was chinees en bijna alle boffers bij usa.
Tot de laatste ticket gestreden om de gouden medaille.
Op een gegeven moment stonden ik(mark1986) en (bof)punisher allebei op 95 punten maar ik denk dat hij een teamkill maakte want hij viel terug naar 92.
Ik won met 99 punten, maar toen zag ik dat jullie commander(Bof-battlelies) ook 99 punten had, maar gelukkig kreeg ik de gouden plak uitgekeerd.![]()
Nee inderdaad! Niet gelukt! Maar wel veel hulp gehad, voornamelijk van jou ja!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef -Raffie- het volgende:
Was weer leuk vanavond. veel puntjes gehaald met het helpen van lies. Helaas alleen niet gelukt om aan de 37 kills te komen.
Vraag maar of ze je dat willen uitleggenquote:
Meer grote ruzies met je ex waarbij alles naar buiten komt en ik dingen zeg die ik eigenlijk niet had willen zeggen. Maargoed, ze zal me nu niet meer 'lastigvallen' met dr smsjes denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je lijft laat zien dat het eigenlijk naar netgamez had gewild![]()
Heb je nou eindelijk haar de waarheid verteld?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 09:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Meer grote ruzies met je ex waarbij alles naar buiten komt en ik dingen zeg die ik eigenlijk niet had willen zeggen. Maargoed, ze zal me nu niet meer 'lastigvallen' met dr smsjes denk ik.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |