abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 20:43:27 #1
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_35655491
(geen idee of het in [Klussen & Wonen] moet of in [Vraag & Aanbod], indien nodig zal het wel gekickt worden naar het juiste subfora gok ik zo)

Na bijna 30 jaar in hun huidige huis gewoond te hebben moeten mijn ouders gedwongen verhuizen omdat de wijk waar ze nu wonen gesloopt zal gaan worden. Van een tochtige vochtige eensgezinswoning gaan ze nu naar een 3 kamerflatje. Mijn moede ris longpatient, zit in een rolstoel en is allang blij dat ze zelfstandig adem kan halen. Mijn vader heeft ernstige rugklachten en is ook de jongste niet meer. Het behang in hun huidige huis heeft mijn vader ooit tegen de muur gegooid en daar is dan ook alles mee gezegd. Zijn gezondheid is momenteel gewoon niet meer wat het vroeger was en ook al kon hij vroeger goed behangen, nu zal hij er weinig van terecht brengen. Mijn broertje en ik zullen de klus dus moeten klaren, maar samen zijn we goed voor 4 linkerhanden en een abbonnement op de Huisartsenpost.

Nu zoeken we dus eigenlijk iemand die voor een kleine vergoeding, een hapje en een drankje voor onze ouders de woonkamer (22 vierkante meter, 9 rollen behang) wil behangen. Materiaal zal allemaal aangeleverd worden. Voor de versnaperingen zal gezord worden. Over de grote slaapkamer (15 vierkante meter oppervlakte, aantal rollen behang nog onbekend) zijn ze nog in overleg of het gesausd zal worden of ook behang. In geval van behang zal ook dat voor een kleine vergoeding gedaan kunnen worden.

Het zal iig geen patroontjes behang worden, maar recht toe recht aan met een klein verticaal streepje er in.

Misschien dat iemand ons hiermee zou kunnen/willen helpen? Het is iig in Utrecht, Overvecht en de periode waarin het dan zal moeten gebeuren is tussen 7 april en 30 april. Data kan in overleg gepland worden.

Voor meer informatie of als je het misschien wilt doen:
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 2 maart 2006 @ 21:49:26 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35658028
Sorry, maar dit is helaas niet toegestaan, ook niet in V&A.

Mss op marktplaats kijken?

[ Bericht 24% gewijzigd door BE op 02-03-2006 21:56:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop