ik heb je gemaild man!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
mail mij mark_milder@hotmail.com
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:04 schreef Afwazig het volgende:
Hij moet het goedmaken met iemand van sugababes Omdat hij dr fake noemde
okquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:05 schreef Canisfire het volgende:
effe me wachtwoord veranderen dan.
Zoek je een date ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
mail mij mark_milder@hotmail.com
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef Mojave het volgende:
Ja dat is niet eens meer kansarm maar kansloos...
Ik vond die mongool van net ook wel tofquote:
Ja daar kon ook wel een lachje bij afquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vond die mongool van net ook wel tof
Haha en weerquote:
je wensen zijn verhoordquote:
Ik op Sugababes?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef TripleM het volgende:
[..]
Da's een stukje ouder dan jij he?Moet jullie niet even van plaats wisselen?
Vrouwelijk?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef Canisfire het volgende:
Wat een lelijk wijf die kim
Weinig vrouwelijk jaquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:18 schreef Coupe het volgende:
Is er nog iemand bezig om in de "uitzending" tekomen ?
Mental issues jaquote:
Ga jij lekker 10 euro betalenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef Coupe het volgende:
een beller anders dan ? maakt het nog een beetje dragelijk
He, niet fokken met brabanders hequote:
Misschien maak jij ooit nog es kans als alle echte mannen op zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kan iemand jou nou leuk vinden dikkop
Hang je nog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Wie kan hier hacken.
Heb het gehad met die shit,.
ddosquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:24 schreef Canisfire het volgende:
Wie kan hier hacken.
Heb het gehad met die shit,.
klantenkringquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Afwazig het volgende:
Ik vind sex wel leuk, en heel veel mensen in mijn omgeving weten dat
Ze mogen ons nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
Niemand van Fok! binnengeraakt.
Mja als er mensen zoals Dirk-Kuijt alles wat ze doen hier vermelden dan is het makkelijker voor ze om ons te stoppenquote:
Terwijl er met het gemiddelde IQ hier toch weinig te vrezen valtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:30 schreef Nevje het volgende:
Ze zijn bang voor Fokkers in hun programma..![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kreeg net zo'n breezer van de sugababes in mijn cam scherm via het account van Canisfire. Morgen mochten we ons blaadje laten zien met FOK! erop![]()
Schitterend ze houden ons de hele dag in de gaten![]()
Het topic dan toch maar in ONZ openen? dan vinden ze het niet meerquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kreeg net zo'n breezer van de sugababes in mijn cam scherm via het account van Canisfire. Morgen mochten we ons blaadje laten zien met FOK! erop![]()
Schitterend ze houden ons de hele dag in de gaten![]()
Ik had speciaal een trui met muts opgezet zodat ik er een beetje pimp uit zou zienquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef TripleM het volgende:
Jeetje man, hoe oud ben jij? Je ziet er uit als 15 ofzoJe zou niet opvallen tussen de andere breezertjes in ieder geval
Je mocht morgen een blaadje met FOK! voor je cam houden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef Canisfire het volgende:
Mijn ip hebben ze in iedergeval dus ik zou er wel niet meer in komen.
En die van dirk nu ook.
Ja maar als ze het van tevoren al weten is het toch niet leukquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je mocht morgen een blaadje met FOK! voor je cam houden.
Ohquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik had speciaal een trui met muts opgezet zodat ik er een beetje pimp uit zou zien![]()
Naja we zijn er achter dat ze me er bewust niet in lieten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef boyv het volgende:
Het gaat wel snel met de topics heIk heb het net helaas niet gezien. Nog veel gemist?
Idd... wat je nu dus moet doen is: je aftrekken op de foto van de VJ terwijl je een blaadje met FoK! Op je hoofd heb geplakt... een beetje de spanning erin houden enzo.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja maar als ze het van tevoren al weten is het toch niet leuk![]()
![]()
Dat is inmiddels alweer een jaar of twee geleden, de tijd vliegt! Ik heb al heel wat dingen gereviewd en hoop dat voorlopig nog te blijven doen, terwijl ik ondertussen druk bezig ben met mijn nieuwe baan als Marketing Manager van Sugababes/Superdudes.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef TripleM het volgende:
Dat moeten ze dan niet jou laten doen, dan zit alleen d'r oorlel onder ofzo
jaquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:55 schreef Canisfire het volgende:
Ontzetting van functie op fok lijkt mij op zijn plaats
Als je ons dan ook in beeld laat komen !quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef TripleM het volgende:
Jongens, het heeft wel HEEL lang geduurd voor jullie erachter waren hoor
Ik heb de bans opgeheven trouwens, doen jullie dan een kleeeeeeein beetje netter reageren op mensen die wel met hun hoofdjes in beeld willen?
Ik heb het ontdekt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef TripleM het volgende:
Ik heb de bans opgeheven trouwens, doen jullie dan een kleeeeeeein beetje netter reageren op mensen die wel met hun hoofdjes in beeld willen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef TripleM het volgende:
omfg ! U bastardquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:58 schreef TripleM het volgende:
keihard mee eens, kut breezahquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik stem voor een Perm IP ban voor TripleM![]()
Ja man wat een onzin! Ik had mijn account nog helemaal niet bevestig!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:04 schreef Ewaldus het volgende:
Waarom was dinges ook ge-ip banned zonder member te zijn![]()
Ik moest lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |