dit keer was het een man hehehquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef Marruk het volgende:
Vaak zijn het geen eikels maar kutten
..als je rijdt als je spelt...kan ik er inkomen....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:57 schreef ChuChuChou het volgende:
kom ik van rechts zie ik een auto van ongeveer 80-100 meter rijden begint ie ineens te calxoneren(niet zo zacht ook(de hele 80-100 meter zat hij te op zijn claxon te drukken), omdat ik mijn aflsag nam. Ik had mijn middelvinger al op
.
ghehehe....'t zou wat zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien was het gewoon een bekende!
nee hij keek mij boos aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Misschien was het gewoon een bekende!
Dan worden ze meestal nog bozerquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef TR08 het volgende:
Gewoon even blijven staan en zwaaien
Altijd vriendelijk blijven zeg ik
Smile and wave boys, smile and wavequote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef TR08 het volgende:
Gewoon even blijven staan en zwaaien
Altijd vriendelijk blijven zeg ik
Daarom juist, gewoon vriendelijk gaan zwaaien, wordt niemand agressief van, jij gaat vrolijk verder en die ander heeft het nakijken terwijl jij er bulderend op los lachtquote:
Da's een lange autoquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:57 schreef ChuChuChou het volgende:
kom ik van rechts zie ik een auto van ongeveer 80-100 meter rijden
quote:
Ja als je voorrang hebt en je wilt dat nemen, heb je ook echt geen verkeersinzichtquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:10 schreef buzzer het volgende:
bij 50 km/h: 80m/14ms = 5.7 sec.
dat is de tijd dat die auto bij je is.. ik denk dat TS verkeersinzicht ontbeert
Misschien deed ie wel toeteren om naar een bekende te zwaaien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:57 schreef ChuChuChou het volgende:
kom ik van rechts zie ik een auto van ongeveer 80-100 meter rijden begint ie ineens te calxoneren(niet zo zacht ook de hele 80-100 meter zat hij op zijn claxon te drukken), omdat ik mijn aflsag nam. Ik had mijn middelvinger al op
.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef Marruk het volgende:
Vaak zijn het geen eikels maar kutten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |