quote:Op maandag 20 maart 2006 22:49 schreef Adelante het volgende:
S&S check is anders echt niets nieuws binnen IKEA, toch? Valt in hetzelfde rijtje als de commercial reviews en admin checks
*nu naar huis gaat*
Houdoequote:Op maandag 20 maart 2006 22:53 schreef Adelante het volgende:
Ben ik niet verantwoordelijk voor, in zoverre RSC voert de test uit en iedere afdeling is zelf verantwoordelijk voor de score op hun afdeling. Ik ben alleen eindverantwoording verschuldigd aan de storemanager voor het algehele resultaat uit de test (moet mezelf wel terugverdienen).
Vreemd trouwens dat Duiven die functie nog niet kent trouwens. Amsterdam, Haarlem en Eindhoven/Heerlen hebben toch aangegeven dat het geen overbodige luxe is.
houdoe
Eindelijk weet ik wat 'ie doetquote:Op maandag 20 maart 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
Safety & Security voor zowel Eindhoven als Heerlen
quote:Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
welke maat en welke vestiging? kan het nu zo voor je nakijken
Adelante?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof!
Maat is 90 x 200 en vestiging Barendrek!
Dat zal het zijnquote:
heb even voor je gekeken (kon gisteren niet meer, want na 22 uur gaan alle systemen in back-up mode).quote:
De INGO buffetkast is een uitgaand artikel en er is geen centrale voorraad meer (niet meer te bestellen). De kast komt niet meer binnen in vestigingen. De volgende vestigingen hebben nog enkele stuks staan: Haarlem, Eindhoven en Hengelo.quote:
Haaaaa! Mooi! Gaan we vanavond er gelijk even mee slepen denk ik!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb even voor je gekeken (kon gisteren niet meer, want na 22 uur gaan alle systemen in back-up mode).
barendrecht heeft er nog 14 op voorraad momenteel
Xenos / Blokker / HEMA hebben ook een flink arsenaal aan snijplankenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef ROG het volgende:
Thanks Adelante, dan moet ik op zoek naar een nieuwe plank.
die liggen op het kassapleinquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:55 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Hmm...ben ik niet nog iets vergeten bij Ikea zodat ik er van de week weer naar toe kan
Heb nog wel een verdeelstekker nodig...hebben ze die daar ook?![]()
altijd leuk, ik hoop dat Frans en Laurens het ze moeilijk makenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:18 schreef WebForce het volgende:
Adelante, Duiven heeft morgen zijn S&S check. Ik heb aan je gedacht
Was je gister een Heerlen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:30 schreef Paladina het volgende:
Eindelijk weer eens een avondje Ikea gedaan, heerlijk! Lente!!! Leuke tuin afdeling deze keer. En leuke (her-)indeling van de hele winkel. Toch wel weer een karretje vol kunnen scoren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |