Vind je "nummer 23" dan geen aantrekkelijke naam?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Jammer trouwens dat er alleen een nummer staat bij wie je geholpen heeft...ik wilde juist graag weten of die aantrekkelijke kassajongen ook nog een aantrekkelijke naam had...
Uhm....nee!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Vind je "nummer 23" dan geen aantrekkelijke naam?
Droeg hij geen naambordje dan? En wat nou al z'n naam niet aantrekkelijk is?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb net in Delft nog leuke ovenschalen gekocht en nog wat kaarsjes.
Jammer trouwens dat er alleen een nummer staat bij wie je geholpen heeft...ik wilde juist graag weten of die aantrekkelijke kassajongen ook nog een aantrekkelijke naam had...![]()
![]()
Wat is zijn id, staat onder aan de kassabon, dan check ik het wel evenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb net in Delft nog leuke ovenschalen gekocht en nog wat kaarsjes.
Jammer trouwens dat er alleen een nummer staat bij wie je geholpen heeft...ik wilde juist graag weten of die aantrekkelijke kassajongen ook nog een aantrekkelijke naam had...![]()
![]()
Heb je last van die bobbel of is het alleen iets esthetisch?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zit aan de lengtekant van mijn matras een rare bobbel, alsof er een stuk uitsteekt... Het betreft een Hörninger(?)-matras van nog geen jaar oud
Wat te doen? Bon heb ik nog, maar hoe gaat dat in z'n werk met ruilen? En kan dat nog wel?
Nee, je voelt er veren uitsteken en ik rol de hele tijd naar die ene kant waar het uitsteeksel zitquote:Op maandag 20 maart 2006 21:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je last van die bobbel of is het alleen iets esthetisch?
Bij antwoord één kun je gebruik maken van je garantie recht en het matras omruilen. De SULTAN HORNINGE gaat wel uit de colelctie, dus als ze 'm niet meer kunnen ruilen tegen jouw model, dan kijg je een tegoedpas en kun je die inleveren op een ander model.
welke maat en welke vestiging? kan het nu zo voor je nakijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, je voelt er veren uitsteken en ik rol de hele tijd naar die ene kant waar het uitsteeksel zit
Nou, dan hoop ik maar dat ze die HORNINGE nog hebben, want we hebben 2 losse matrassen in een tweepersoonsbed liggen...
Aan een naambordje heb ik niet eens gedacht...kon alleen maar verdrinken in zijn ogenquote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Droeg hij geen naambordje dan? En wat nou al z'n naam niet aantrekkelijk is?![]()
En dan zeker hier bekend maken of hem laten weten...dacht t nietquote:Op maandag 20 maart 2006 21:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat is zijn id, staat onder aan de kassabon, dan check ik het wel even
Misschien was het Snarf wel, die werkt in Delftquote:Op maandag 20 maart 2006 21:59 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En dan zeker hier bekend maken of hem laten weten...dacht t niet
Iemand? Alsjeblieft?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:16 schreef coolbabe het volgende:
Weet iemand toevallig al wat meer over buffetkast Ingo? Die zou in week 10 weer leverbaar zijn maar staat nog steeds niet op de site? Ik vind dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht en als het niet heel snel weer leverbaar is ga ik op zoek naar iets anders.
Foto's willen wequote:Op maandag 20 maart 2006 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Misschien was het Snarf wel, die werkt in Delft
zal morgen even voor je kijken of en wanneer ie weer komtquote:
Hij is keukenverkoper staat in z'n profiel, dus die valt af...quote:
Ben je thuiswerker ofzoquote:Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
welke maat en welke vestiging? kan het nu zo voor je nakijken
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
zal morgen even voor je kijken of en wanneer ie weer komt
IKEA is mijn thuis...quote:
Dus je zit thuis en hebt beschikking (als het systeem het doet) over MHS?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
IKEA is mijn thuis...
Zit nu nog te werken (presentatie moet morgen af), maar MHS en iSell liggen inmiddels plat...
Tof!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
welke maat en welke vestiging? kan het nu zo voor je nakijken
Nope, zit nog bij IKEA...quote:Op maandag 20 maart 2006 22:29 schreef WebForce het volgende:
Dus je zit thuis en hebt beschikking (als het systeem het doet) over MHS?
-edit-quote:Op maandag 20 maart 2006 22:34 schreef WebForce het volgende:. Wat is je functie dan>
Het wordt steeds ongeloofwaardiger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |