Dat is de Søskiäquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef Lois het volgende:
Op welke afdeling kun je van die schattige meisjes kopen? Ik zie ze niet op de website...
quote:
Achterop de fiets?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:21 schreef innepin het volgende:
Als ik een matras bij de Ikea aanschaf, krijg ik dat dan opgerold mee? Zodat het zeg maar nog te vervoeren valt?
Nóg nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:09 schreef WebForce het volgende:
Lang niet alle matrassen!!! Enne, ik ben van IKEA Duiven. Toch wel planten, posters, lijsten, vazen en manden meegenomen he?
even proberen hoor..quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:25 schreef heinl het volgende:
Haha prachtig! Kun je die dingen ook nog naar binnen drukken (Zodat het een echt kussen is)? Zoja, dan ga ik die ook zeker weten halen!
Dat was ook precies wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:02 schreef Furia het volgende:
[..]
even proberen hoor..
ja, je kunt ze op zich naar binnen drukken, maar dan lijkt het wel of je kussen 2 ogen heeft. Maar als je hem dan omdraait, dan zie je geen verschil met een normaal kussen!
Die zijn er nog steeds in de houtkleuren. Met de introductie van de nieuwe catalogus in september wordt het LACK assortiment uitgebreid voor zover ik weet...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:41 schreef E.T. het volgende:
LACK planken, zijn die er echt alleen nog maar in 't zwart en wit?
Op de site staan ze niet meer afgebeeld in houtkleuren![]()
gelukkig *zucht van verlichting*quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds in de houtkleuren. Met de introductie van de nieuwe catalogus in september wordt het LACK assortiment uitgebreid voor zover ik weet...
Ah, Hopen. Goeie keusquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]Mijn hele leven staat al in het teken van dat bed: Hopen.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:42 schreef Tulebuud het volgende:
[..]
Ah, Hopen. Goeie keus, die heb ik ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |