Zou Ingvar nou zelf die sluiting van Sliedrecht bekrachtigd hebben waarna het de media is ingegaan? Of hoe gaat zoiets binnen IKEA?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:53 schreef Adelante het volgende:
Ingvar is echt
bijna 80 jaar en nog steeds bij de tijd en met name ook erg innemend... heb vandaag even met 'm gepraat en toch doet je dat wat
Iemand?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:17 schreef kristen het volgende:
Zeg, kan je nog steeds die hoezen van de Klippanbank los kopen? Kan me herinneren dat dat 4 jaar geleden wel zo was, toen heb ik er eentje los bijgekocht. Maar die heeft nu al zoveel rode wijn gezopen dat het toch behoorlijk lelijk begint te worden....
Ik wil graag die naturel/creme kleurige hoes...
Ik denk het toch wel. Er wordt dan wel een vestiging gesloten, maar ze zijn vast nog niet helemaal gek geworden bij IKEA. De dag dat er geen naturelkleurige Klippanhoes meer te koop is, zie ik gelukkig nog niet aanbreken. Je zal de Almas naturel wel moeten hebben, als ik zo op de site kijk.quote:
Ik denk dat dit wel één van de redenen is geweest dat Ingvar afgelopen week in Nederland was. Volgens mij is dit echt voor het eerst in de IKEA geschiedenis dat een vestiging haar deuren moet sluiten (zonder herbouw/verplaatsing whatever). Het zal hem best aan het hart zijn geweest en ik denk dat ie zeker wilde stellen dat alle medewerkers er goed vanaf komen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:23 schreef Nuvole het volgende:
Zou Ingvar nou zelf die sluiting van Sliedrecht bekrachtigd hebben waarna het de media is ingegaan? Of hoe gaat zoiets binnen IKEA?
Wel jammer dat ie dichtgaat, ben er nooit geweest, maar het was wel 's lands eerste.
alle KLIPPAN hoezen zijn gewoon los verkrijgbaar!quote:
Hij heeft idd daar ook een belsuit in moeten nemen, volgens mij had het ook te maken met de INGKA ofzo, waar hij nog steeds 'macht' in heeft...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel één van de redenen is geweest dat Ingvar afgelopen week in Nederland was. Volgens mij is dit echt voor het eerst in de IKEA geschiedenis dat een vestiging haar deuren moet sluiten (zonder herbouw/verplaatsing whatever). Het zal hem best aan het hart zijn geweest en ik denk dat ie zeker wilde stellen dat alle medewerkers er goed vanaf komen.
Klik!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:35 schreef kristen het volgende:
Ok, Thanks! Kon het op de Ikea website niet vinden... Enig idee hoeveel zo'n hoes kost?
Heb er toevallig ook net ééntje gekocht, ding heet "Grundtal" en kost ¤ 4,50quote:Op maandag 13 maart 2006 00:11 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Weet iemand of ik bij Ikea ook een messenmagneetstrip kan kopen ?
Hij moet die schroeven wel stevig aandraaien. Maar gammel? Nee hoor. Mijn keuken is iig steviger dan die van de keukenconcurrent of zo.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:52 schreef teigan het volgende:
Ik sprak mijjn oom dit weekend, en die is klusjesman..
En die zat toch flink te mopperen op de ikea keukens, het is toch wel een beetje aan de gammele kant volgens hem..
He, die heb ik ook, alleen dan onder een plank boven mijn bureau. Met wat magneetjes erbij, hardstikke handig om wat papieren op te hangen!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:50 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
Heb er toevallig ook net ééntje gekocht, ding heet "Grundtal" en kost ¤ 4,50
(keukenafdeling)
Linkje
Hey!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:46 schreef Lois het volgende:
Op welke afdeling kun je van die schattige meisjes kopen? Ik zie ze niet op de website...
verschilt per vestiging, maar meestal ligt de EFFEKTIV serie in het talon magazijn, wat inhoudt dat je het artikel eerst moet bestellen bij de afdeling kantoormateriaal, vervolgens je order moet betalen aan de kassa en afhalen bij de goederenuitgifte.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef E.T. het volgende:
Ik ga binnenkort trouwens nog een Effectiv-kastje erbij halen en dat past natuurlijk wel makkelijk in m'n auto, moet je dat dan apart ophalen bij die balie 'uitgifte goederen' oid?
waarom nou weer van Swetsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
van wie is die Apple, ik hoop van Swets![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:44 schreef Adelante het volgende:
van wie is die Apple, ik hoop van Swets![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |