150 kilo???quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Klonk het volgende:
ik zie door de kastje het bos ff niet meer, ik zoek een kastje, beetje lichte kleur wat een ongeveer 150 kilo zwaar aquarium kan houden.
Lijste ophangen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:48 schreef Q. het volgende:
Ik heb mn poot opengehaald aan zo'n Ribba-lijst. Stomme zooi. En de glasplaat ging al kapot toen ik er naar keek.
Een massief stalen kast. En een extra verstevigde vloer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
150 kilo???
ik denk dat je dan iets massiefs moet hebben, dat al heel stevig in elkaar zit (lees: niet IKEA)
deels met je eens maar als ik zie hoe fragiel (en lelijk) de onderkastjes lijken die je van de producent van de aquariums zijn, kan me niet voorstellen dat onze zweedse meubelgigant daar niet iets voor heeft.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
150 kilo???
ik denk dat je dan iets massiefs moet hebben, dat al heel stevig in elkaar zit (lees: niet IKEA)
meeste van onze kastjes krijgen als advies "maximale belasting 70kg" mee, dit om een leuk breedbeeld tv-tje te kunnen dragen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:25 schreef Klonk het volgende:
deels met je eens maar als ik zie hoe fragiel (en lelijk) de onderkastjes lijken die je van de producent van de aquariums zijn, kan me niet voorstellen dat onze zweedse meubelgigant daar niet iets voor heeft.
Je zou familie van mij kunnen zijn. Wanneer is de housewarming?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef Croupouque het volgende:
Deze week heb ik de inrichting van mijn nieuwe appartementje voltooid, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het enige in mijn huis dat niet van de IKEA vandaan komt ik zelf ben.
dan zou iets uit de NORREBO serie misschien kunnen, die zijn getest met 100 kg en vrij licht van kleurquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef Klonk het volgende:
tegen een muur
Kom maar een keer langs, ik sta in het telefoonboek onder de 'B' van 'Björklund'.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou familie van mij kunnen zijn. Wanneer is de housewarming?
ff de papieren catalogus erbij pakken, i-net word ik niet veel wijzer van, laten alleen maar een complete kast zienquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan zou iets uit de NORREBO serie misschien kunnen, die zijn getest met 100 kg en vrij licht van kleur
Kröppuk Björklundquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs, ik sta in het telefoonboek onder de 'B' van 'Björklund'.
Toevallig de Ribba lijst van 50x70 cm?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:48 schreef Q. het volgende:
Ik heb mn poot opengehaald aan zo'n Ribba-lijst. Stomme zooi. En de glasplaat ging al kapot toen ik er naar keek.
Yep. Vond het al een beetje een gammel geheel, ben benieuwd wanneer hij midden in de nacht naar beneden komt zeilen en op mn hoofd gaat landen.quote:Op zondag 2 april 2006 08:24 schreef Coconut het volgende:
[..]
Toevallig de Ribba lijst van 50x70 cm?
Die haakjes aan de achterkant waarmee je de lijst moet bevestigen, kunnen het gewicht van de lijst niet goed aan. Toen ik hem aan de muur hing, boog het haakje krom vanwege het gewicht en schoot tegen het glas aan. Twee keer ging dit nog net goed, maar bij de derde poging zat er een mooie barst in het glas![]()
ik heb de voorwaarden gelezen, maar niet kunnen vinden of je voor élk artikel uit die categorie één lot krijgt? dus als ik 10 afwasborstels koop, krijg ik dan 10 loten?quote:
Per klant één lot, maar als jij tien afwasborstels per stuk wilt afrekenenquote:Op zondag 2 april 2006 09:59 schreef imago het volgende:
ik heb de voorwaarden gelezen, maar niet kunnen vinden of je voor élk artikel uit die categorie één lot krijgt? dus als ik 10 afwasborstels koop, krijg ik dan 10 loten?
Toch geen Ribba lijst gekocht he?quote:Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Q. het volgende:
Het was weer gezellig bij IKEA Utrecht. Ik kom er bijna vaker dan bij mezelf thuis.
aha ik wil iig witte deurtjes onderin maar zit nog te twijfelen over (glazen!) deurtjes bovenquote:Op zondag 2 april 2006 19:09 schreef Klonk het volgende:
die heb ik ook, met witte deurtjes aan de onderkant en glazen deurtjes aan de bovenkant
de lamp of het doek?quote:
Welke omzetbonus?quote:Op zondag 2 april 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
jammer dat het Utrecht is, dat telt niet bij m'n omzetbonus
De gordijnen zijn het enige wat niet bij IKEA vandaan komt, het doek had ik al. De lamp dus.quote:
Mooi hequote:Op zondag 2 april 2006 19:09 schreef Klonk het volgende:
die heb ik ook, met witte deurtjes aan de onderkant en glazen deurtjes aan de bovenkant
denk dat sliedrecht die nu wel kan vergeten. loopt al bijna 2 weken geen hond meerquote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Welke omzetbonus?Ik hoop dat iig Breda 'm weet vast te houden, dit kwartaal zijn we samen met Haarlem tot nog toe de enige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |