Ohh die ILVA spullen zien er mooi uit! Die tuinmeubelen ook zeg! Ben benieuwd of het ook in Nederland iets gaat worden. Ik zou er wel kopen, goed te combineren met Ikeaquote:
geen idee nog:quote:
En als Nederland tegen Zweden zou komen te spelen, dan wordt er een speciale aanbieding bedachtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee nog:
- de hoes krijgt X procent korting indien Nederland een wedstrijd wint op het WK
- de hoes krijgt X procent korting indien Nederland gelijk speelt op het WK
- de hoes wordt X procent duurder als Nederland verliest op het WK
vanaf juni dus verkrijgbaar, prijs zal wel een stuntprijs worden
Bedoel je misschien de Rationell opberger? (Kost 1,50 en je kunt er bijv. plastic zakken in opbergen).quote:Op zondag 5 maart 2006 09:54 schreef vriendinnie het volgende:
Ik heb even een vraagje aan de kenners
Ik ben op zoek naar een Ikea product en helaas weet ik niet eens precies waarvoor het bedoelt is. Het is een witte lange plastick "koker" met gaten overal. Hij staat in Eindhoven bij de opbergdozen etc. Op de site kon ik het niet vinden en ik zou graag willen weten wat het kost. Iemand die me hierbij kan helpen?
Die zocht ik! Kon hem zelf niet vinden op de site. Heel erg bedankt!quote:Op zondag 5 maart 2006 10:20 schreef Paladina het volgende:
[..]
Bedoel je misschien de Rationell opberger? (Kost 1,50 en je kunt er bijv. plastic zakken in opbergen).
[afbeelding]
Het uiterlijk, dat weet je zelf het beste, en de matras... die test je ter plekke. Ik zou nooit afgaan op aanraders van anderen, je moet zelf uitproberen wat je het lekkerst vindt.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:37 schreef Q. het volgende:
Binnenkort maar eens voor een 2-persoons bed shoppen bij de IKEA. Aanraders?
Je weet niet wat het is, en je weet niet waar het voor dient. Waarom wil je het dan hebben?quote:Op zondag 5 maart 2006 09:54 schreef vriendinnie het volgende:
Ik heb even een vraagje aan de kenners
Ik ben op zoek naar een Ikea product en helaas weet ik niet eens precies waarvoor het bedoelt is. Het is een witte lange plastick "koker" met gaten overal. Hij staat in Eindhoven bij de opbergdozen etc. Op de site kon ik het niet vinden en ik zou graag willen weten wat het kost. Iemand die me hierbij kan helpen?
Je bedoeld voor tuinmeubelen? Hebben we dit keer eindelijk gewoon in het ZBM. Vorig jaar en het jaar daarvoor was er showroom en marketplace verbouwing, vandaar de tent. Ik ben een week op vakantie geweest dus ik heb er niets van gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 23:07 schreef Adelante het volgende:
Hej!
Duiven al weer aan het verbouwen of is de tent al opgezet?
Solliciteren gaat alleen via internet. Er zijn wel zaterdagkrachten, maar je hebt niet echt een voorkeur. Voorkeur is namelijk koopavond/zaterdag (KOZA). Een koopavond is dan van 17/18-21 of misschien iets later wanneer het om een magazijn/kassa/klantenservice functie gaat. Je kan het altijd proberen natuurlijk!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef teigan het volgende:
Vraagje zo even tussendoor...
Zijn er veel "zaterdagwerkers" bij de IKEA? En hoe solliciteer je daarvoor?
Ik heb het bij iemand anders gezien en het leek me handig om daar rollen cadeaupapier in te bewaren. Ik had alleen geen idee waarvoor het eigenlijk bedoelt is.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:04 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Je weet niet wat het is, en je weet niet waar het voor dient. Waarom wil je het dan hebben?
Maar het is idd wel handig voor tasjes en zo. Ik ben ook van plan om nog een te kopen, de ene die we nu hebben raakt steeds overvol (we gebruiken plastic zakjes voor de prullenbakken in en rondom het huis)
Ik heb trouwens een blauwe (ze zijn dus in andere kleuren verkrijgbaar)
Jaquote:Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef Syytön het volgende:
Ook even een vraagje tussendoor.
Neemt IKEA wel eens stageplaatsen aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |