abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:10:16 #26
3185 Adelante
To let it go now
pi_35684793
Hmm, mindere ervaring inderdaad Blik. Zowel met TSN, het transportbedrijf waar IKEA zaken mee doet als de verkeerde voorlichting, die IKEA je gegeven heeft.

Tip: koop gewoon een KLIPPAN, past overal naar binnen en nu ook WK proof:

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35692081
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef schatje het volgende:

[..]

bron

ilva.dk
ilva.co.uk

Ohh die ILVA spullen zien er mooi uit! Die tuinmeubelen ook zeg! Ben benieuwd of het ook in Nederland iets gaat worden. Ik zou er wel kopen, goed te combineren met Ikea
pi_35698608
mwaoh, ik heb wel vaker slechte ervaringen met de bezorgservice van ikea, tns of zo? Had ik een keuken besteld, waren ze een kast vergeten. Lekker, zie je natuurlijk niet met die tig pakketten. Ook helemaal geen tijd gehad om ze te tellen.

Een andere keer hadden ze een kast gebracht, bleek een plank na openen gebroken te zijn.

Ikea heeft dat allemaal wel weer goed afgehandeld. Kreeg gelijk een keukenkast toen ik ging bellen. Ik kon het zelf ophalen of werd alsnog bezorgd (maar zelf opgehaald, had het toen gelijk nodig).
En voor de andere kast heb ik ook gewoon een andere gekregen.

Ik heb wel genoeg tegoedbonnen voor het restaurant overgehouden om een maand lang daar te eten (nog niet op trouwens)
  zaterdag 4 maart 2006 @ 04:18:33 #29
67385 ROG
Go on, say it.
pi_35702016
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:10 schreef Adelante het volgende:
.. en nu ook WK proof:

[afbeelding]

Kosta'?
  zaterdag 4 maart 2006 @ 10:09:36 #30
3185 Adelante
To let it go now
pi_35703640
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 04:18 schreef ROG het volgende:

Kosta'?
geen idee nog:

- de hoes krijgt X procent korting indien Nederland een wedstrijd wint op het WK
- de hoes krijgt X procent korting indien Nederland gelijk speelt op het WK
- de hoes wordt X procent duurder als Nederland verliest op het WK

vanaf juni dus verkrijgbaar, prijs zal wel een stuntprijs worden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_35727865
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 10:09 schreef Adelante het volgende:

[..]

geen idee nog:

- de hoes krijgt X procent korting indien Nederland een wedstrijd wint op het WK
- de hoes krijgt X procent korting indien Nederland gelijk speelt op het WK
- de hoes wordt X procent duurder als Nederland verliest op het WK

vanaf juni dus verkrijgbaar, prijs zal wel een stuntprijs worden
En als Nederland tegen Zweden zou komen te spelen, dan wordt er een speciale aanbieding bedacht
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_35728689
Weet iemand al meer over de IKEA frisdrank?
pi_35733140
Ik heb even een vraagje aan de kenners
Ik ben op zoek naar een Ikea product en helaas weet ik niet eens precies waarvoor het bedoelt is. Het is een witte lange plastick "koker" met gaten overal. Hij staat in Eindhoven bij de opbergdozen etc. Op de site kon ik het niet vinden en ik zou graag willen weten wat het kost. Iemand die me hierbij kan helpen?
pi_35733377
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:54 schreef vriendinnie het volgende:
Ik ben op zoek naar een Ikea product en helaas weet ik niet eens precies waarvoor het bedoelt is. Het is een witte lange plastick "koker" met gaten overal. Hij staat in Eindhoven bij de opbergdozen etc. Op de site kon ik het niet vinden en ik zou graag willen weten wat het kost. Iemand die me hierbij kan helpen?
Bedoel je misschien de Rationell opberger? (Kost 1,50 en je kunt er bijv. plastic zakken in opbergen).
pi_35733827
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:20 schreef Paladina het volgende:

[..]

Bedoel je misschien de Rationell opberger? (Kost 1,50 en je kunt er bijv. plastic zakken in opbergen).
[afbeelding]
Die zocht ik! Kon hem zelf niet vinden op de site. Heel erg bedankt!
  zondag 5 maart 2006 @ 12:37:31 #36
141482 Q.
JurassiQ
pi_35736025
Binnenkort maar eens voor een 2-persoons bed shoppen bij de IKEA. Aanraders?
For great justice!
  zondag 5 maart 2006 @ 14:14:45 #37
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_35739607
ja, gewoon de boxsprings. Die zijn prima.
could you just [i]not[/i] breathe?
  zondag 5 maart 2006 @ 14:20:39 #38
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_35739830
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:37 schreef Q. het volgende:
Binnenkort maar eens voor een 2-persoons bed shoppen bij de IKEA. Aanraders?
Het uiterlijk, dat weet je zelf het beste, en de matras... die test je ter plekke. Ik zou nooit afgaan op aanraders van anderen, je moet zelf uitproberen wat je het lekkerst vindt.

(Maar ik raad wel het vierseizoenendekbed aan... ik ronk er heerlijk onder!)
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_35756338
Oe die bank in de OP is inderdaad erg leuk. Die ga ik onthouden! edit: leer, zie ik, das dan wel wat minder, ik wil graag stof.

En, daar kwam ik hier eigenlijk voor , die boxsprings van de Ikea zijn dus prima?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:28:11 #40
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35756985
Hoi!
  zondag 5 maart 2006 @ 23:07:35 #41
3185 Adelante
To let it go now
pi_35758743
Hej!

Duiven al weer aan het verbouwen of is de tent al opgezet?
pi_35761985
quote:
Op zondag 5 maart 2006 09:54 schreef vriendinnie het volgende:
Je weet niet wat het is, en je weet niet waar het voor dient. Waarom wil je het dan hebben?

Maar het is idd wel handig voor tasjes en zo. Ik ben ook van plan om nog een te kopen, de ene die we nu hebben raakt steeds overvol (we gebruiken plastic zakjes voor de prullenbakken in en rondom het huis)
Ik heb trouwens een blauwe (ze zijn dus in andere kleuren verkrijgbaar)
  maandag 6 maart 2006 @ 11:36:37 #43
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35768283
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:07 schreef Adelante het volgende:
Hej!

Duiven al weer aan het verbouwen of is de tent al opgezet?
Je bedoeld voor tuinmeubelen? Hebben we dit keer eindelijk gewoon in het ZBM. Vorig jaar en het jaar daarvoor was er showroom en marketplace verbouwing, vandaar de tent. Ik ben een week op vakantie geweest dus ik heb er niets van gezien
pi_35768375
Vraagje zo even tussendoor...

Zijn er veel "zaterdagwerkers" bij de IKEA? En hoe solliciteer je daarvoor?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 6 maart 2006 @ 11:58:17 #45
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35769026
quote:
Op maandag 6 maart 2006 11:39 schreef teigan het volgende:
Vraagje zo even tussendoor...

Zijn er veel "zaterdagwerkers" bij de IKEA? En hoe solliciteer je daarvoor?
Solliciteren gaat alleen via internet. Er zijn wel zaterdagkrachten, maar je hebt niet echt een voorkeur. Voorkeur is namelijk koopavond/zaterdag (KOZA). Een koopavond is dan van 17/18-21 of misschien iets later wanneer het om een magazijn/kassa/klantenservice functie gaat. Je kan het altijd proberen natuurlijk!
pi_35771840
Koopavond zou ook altijd nog kunnen, die bedoelde ik er ook bij....

Ik vraag het niet echt voor mezelf, maar voor vriendjelief, aangezien die nog een baantje zoekt, en niet zoveel zin heeft om terug te gaan naar de TPG...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_35774262
quote:
Op maandag 6 maart 2006 01:04 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Je weet niet wat het is, en je weet niet waar het voor dient. Waarom wil je het dan hebben?

Maar het is idd wel handig voor tasjes en zo. Ik ben ook van plan om nog een te kopen, de ene die we nu hebben raakt steeds overvol (we gebruiken plastic zakjes voor de prullenbakken in en rondom het huis)
Ik heb trouwens een blauwe (ze zijn dus in andere kleuren verkrijgbaar)
Ik heb het bij iemand anders gezien en het leek me handig om daar rollen cadeaupapier in te bewaren. Ik had alleen geen idee waarvoor het eigenlijk bedoelt is.
pi_35774750
tvp
pi_35775490
Ook even een vraagje tussendoor.
Neemt IKEA wel eens stageplaatsen aan?
  maandag 6 maart 2006 @ 16:11:21 #50
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_35777208
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef Syytön het volgende:
Ook even een vraagje tussendoor.