Toevallig de Ribba lijst van 50x70 cm?quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:48 schreef Q. het volgende:
Ik heb mn poot opengehaald aan zo'n Ribba-lijst. Stomme zooi. En de glasplaat ging al kapot toen ik er naar keek.
Yep. Vond het al een beetje een gammel geheel, ben benieuwd wanneer hij midden in de nacht naar beneden komt zeilen en op mn hoofd gaat landen.quote:Op zondag 2 april 2006 08:24 schreef Coconut het volgende:
[..]
Toevallig de Ribba lijst van 50x70 cm?
Die haakjes aan de achterkant waarmee je de lijst moet bevestigen, kunnen het gewicht van de lijst niet goed aan. Toen ik hem aan de muur hing, boog het haakje krom vanwege het gewicht en schoot tegen het glas aan. Twee keer ging dit nog net goed, maar bij de derde poging zat er een mooie barst in het glas![]()
ik heb de voorwaarden gelezen, maar niet kunnen vinden of je voor élk artikel uit die categorie één lot krijgt? dus als ik 10 afwasborstels koop, krijg ik dan 10 loten?quote:
Per klant één lot, maar als jij tien afwasborstels per stuk wilt afrekenenquote:Op zondag 2 april 2006 09:59 schreef imago het volgende:
ik heb de voorwaarden gelezen, maar niet kunnen vinden of je voor élk artikel uit die categorie één lot krijgt? dus als ik 10 afwasborstels koop, krijg ik dan 10 loten?
Toch geen Ribba lijst gekocht he?quote:Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Q. het volgende:
Het was weer gezellig bij IKEA Utrecht. Ik kom er bijna vaker dan bij mezelf thuis.
aha ik wil iig witte deurtjes onderin maar zit nog te twijfelen over (glazen!) deurtjes bovenquote:Op zondag 2 april 2006 19:09 schreef Klonk het volgende:
die heb ik ook, met witte deurtjes aan de onderkant en glazen deurtjes aan de bovenkant
de lamp of het doek?quote:
Welke omzetbonus?quote:Op zondag 2 april 2006 23:32 schreef Adelante het volgende:
jammer dat het Utrecht is, dat telt niet bij m'n omzetbonus
De gordijnen zijn het enige wat niet bij IKEA vandaan komt, het doek had ik al. De lamp dus.quote:
Mooi hequote:Op zondag 2 april 2006 19:09 schreef Klonk het volgende:
die heb ik ook, met witte deurtjes aan de onderkant en glazen deurtjes aan de bovenkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |