Dat is ook nog niet zo lang. Het callcenter is (was) deels gevestigd in Sliedrecht en wordt overgeheveld naar Groningen; daar bovenop komt nog dat de vestiging Sliedrecht (van waaruit onderdelen verstuurd werden) op korte termijn sluit. Ik denk dat ze de optie 'beslag bestellen' nog uit het voice-response menu gehaald moet worden maar dat ze de prioriteiten heel even ergens anders hebben liggen. (Wat niet wegneemt dat het vervelend is...)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:04 schreef Klonk het volgende:
waar het mij om gaat is dat ze je eerst de keuze geven om iets te bestellen, je dan in de wacht gooien en dan melden dat het telefonisch niet gaat, zo ga je niet met je klanten om.
zet dan gelijk op het bandje dat je voor onderdelen altijd terug moet naar de winkel.....
heb ik wel ff mazzel gehad, 2 weken geleden een magiker gekocht, gaat het hele magiker spul weg ofzo, viel me zondag op dat veel ander magiker spul ook flink was afgeprijsd....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:03 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ter info voor creno... het MAGIKER tv-meubel is nergens meer op voorraad
toch bedankt voor de moeite, ik heb nu een Stolmark tv meubel, ook errug mooi...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:03 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ter info voor creno... het MAGIKER tv-meubel is nergens meer op voorraad
iemand trouwens nog iets over de max. belasting van Lack planken?quote:Ikea bouwt huizen
De Zweedse meubelgigant Ikea waagt zich op een nieuw terrein. In Scandinavië en binnenkort ook in Groot-Brittannië kunnen consumenten een Ikea-huis laten uwen. Onder de naam Bo Klok bouwt Ikea, samen met Skanska, de grootste bouwonderneming ter wereld, twee types van woningen, die grond inclusief voor 175.000 euro worden verkocht. De gevestigde Ikea-filosofie wordt daarmee resoluut doorgetrokken: goed en goedkoop wonen voor de gewone man. Bron: Zibb.nl
kijk voor meer actievoorwaarden en een prijzenoverzicht op www.ikea.nlquote:Koop één of meer keuken-, kook- of eetkamerproducten en je krijgt een gratis lot. Win je, dan betaalt IKEA 10 jaar lang je huur of hypotheek - met een maximum van 750 euro per maand! De actie loopt van zaterdag 1 t/m zaterdag 15 april 2006. Dus wil je ook kans maken op deze droomprijs, kom dan snel naar IKEA. De winnende lotnummers vind je vanaf 29 april bij de klantenservice. En vanaf 1 mei ook op IKEA.nl.
150 kilo???quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:42 schreef Klonk het volgende:
ik zie door de kastje het bos ff niet meer, ik zoek een kastje, beetje lichte kleur wat een ongeveer 150 kilo zwaar aquarium kan houden.
Lijste ophangen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:48 schreef Q. het volgende:
Ik heb mn poot opengehaald aan zo'n Ribba-lijst. Stomme zooi. En de glasplaat ging al kapot toen ik er naar keek.
Een massief stalen kast. En een extra verstevigde vloer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
150 kilo???
ik denk dat je dan iets massiefs moet hebben, dat al heel stevig in elkaar zit (lees: niet IKEA)
deels met je eens maar als ik zie hoe fragiel (en lelijk) de onderkastjes lijken die je van de producent van de aquariums zijn, kan me niet voorstellen dat onze zweedse meubelgigant daar niet iets voor heeft.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
150 kilo???
ik denk dat je dan iets massiefs moet hebben, dat al heel stevig in elkaar zit (lees: niet IKEA)
meeste van onze kastjes krijgen als advies "maximale belasting 70kg" mee, dit om een leuk breedbeeld tv-tje te kunnen dragen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:25 schreef Klonk het volgende:
deels met je eens maar als ik zie hoe fragiel (en lelijk) de onderkastjes lijken die je van de producent van de aquariums zijn, kan me niet voorstellen dat onze zweedse meubelgigant daar niet iets voor heeft.
Je zou familie van mij kunnen zijn. Wanneer is de housewarming?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef Croupouque het volgende:
Deze week heb ik de inrichting van mijn nieuwe appartementje voltooid, om vervolgens tot de conclusie te komen dat het enige in mijn huis dat niet van de IKEA vandaan komt ik zelf ben.
dan zou iets uit de NORREBO serie misschien kunnen, die zijn getest met 100 kg en vrij licht van kleurquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef Klonk het volgende:
tegen een muur
Kom maar een keer langs, ik sta in het telefoonboek onder de 'B' van 'Björklund'.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zou familie van mij kunnen zijn. Wanneer is de housewarming?
ff de papieren catalogus erbij pakken, i-net word ik niet veel wijzer van, laten alleen maar een complete kast zienquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
dan zou iets uit de NORREBO serie misschien kunnen, die zijn getest met 100 kg en vrij licht van kleur
Kröppuk Björklundquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Kom maar een keer langs, ik sta in het telefoonboek onder de 'B' van 'Björklund'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |