Ja!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:05 schreef Adelante het volgende:
Gelukt als in zonder problemen een nieuwe matras?
Jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:14 schreef Adelante het volgende:
Hogere machten
slaap lekker dan wederom vannacht
De meeste foam- en latexmatrassen krijg je op een rol mee, vacuum verpakt. Alle binnenveringsmatrassen kan zelfs IKEA niet oprollenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:18 schreef innepin het volgende:
Ik heb het stiekempjes al eerder gevraagd, maar omdat het mij nog niet helemaal duidelijk is:
Ik ga a.s. zaterdag een tweepersoonsmatras aanschaffen bij Ikea Utrecht. Mijn moeder gaat mee, met de auto, maar die heeft - jawel - een Nissan Micra.
Nou begreep ik dat je sommige matrassen wel opgerold meekrijgt, en andere niet? klopt dat? En zo niet, hoe duur is het ongeveer om zo'n ding te laten bezorgen aan de andere kant van Utrecht? (van de IKEA naar Utrecht-Oost).
He wat vervelendquote:
quote:Belangrijke mededeling over de TASSA en SNIGLAR kinderbedden
Door een productiefout zijn sommige bedbodems van een van onze toeleveranciers niet correct verlijmd, met als gevolg dat zij mogelijk niet voldoen aan de eisen voor stootvastheid van de Europese veiligheidsnorm voor kinderbedden, EN 716. Ons hebben geen berichten bereikt over ongelukken met de betrokken kinderbedden. Voor IKEA heeft de veiligheid van kinderen de allerhoogste prioriteit; al onze producten moeten minimaal voldoen aan de geldende veiligheidsnormen.
IKEA vraagt alle klanten die in of na augustus 2005 een TASSA kinderbed of een SNIGLAR kinderbed met een bodem van 55 bij 112 cm hebben gekocht, deze bedbodem terug te brengen naar de klantenservice bij IKEA. Je krijgt dan een nieuwe bedbodem. De oproep geldt alleen voor bedbodems van de genoemde afmetingen die zijn voorzien van de opdrukken “ID NO 15333” en “Made in Poland”. Deze bedbodems zijn niet in andere kinderbedden gebruikt.
Voor meer informatie kan je contact opnemen via het gratis telefoonnummer 0800-453 26 49. Onze excuses voor eventuele ongemakken.
Balenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:23 schreef creno het volgende:Ik wil even gillen/razen/tieren/vloeken:
Ik had de Magiker salontafel in kersenhout gekocht een maand of 2 geleden, en wilde ook de Magiker TVmeubel maar die was toen niet op voorraad, ik kreeg een nummer en kon dan via internet in de gaten houden wanneer ie weer op voorraad zou zijn. Dat was zo een week of 3 geleden, dus ik ga gisteren naar Ikea (Breda). Hebben ze de Magiker TV-meubel (kersenhout) uit het assortiment gegooid ! Dus ik vroeg is ie nog in een andere vestiging ? Nee dus... Daar gaat mijn kans op een bij-elkaar-passend-interieur !
Er zit daar een poortje voor rolstoelers hoor!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:33 schreef innepin het volgende:
Zo. Vandaag maar weer eens een IKEA trip gemaakt. Voor het eerst met de auto naar de Utrecht vestiging, en wtf! Wat is dat daar raar geregeld vergeleken met Amsterdam. Wat nou, laadzone. Waarom mag ik niet gewoon 't karretje naar m'n auto brengen?! Dan van die stomme betonnen dingen zodat je inderdaad je karretje niet op het parkeergebied zal rondslingeren -- met als resultaat dat een jongen in een rolstoel naast mij er ook niet langs kon en opgetild moest worden door voorbijgangers.![]()
Maar goed, wel een tweepersoonsbed (Tovik) en een matras (Hustad ofzo?) gescoord, én vervoerd -- in een Nissan Micra!![]()
![]()
Wat een kutbed om in elkaar te zetten wel.Werd er niet vrolijk van. En ben nog steeds niet klaar.
Matig inderdaad. Maar je kans op een bij-elkaar-passend-interieur is nog niet verkeken, er staan veel Magikers op marktplaats.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:23 schreef creno het volgende:Ik wil even gillen/razen/tieren/vloeken:
Ik had de Magiker salontafel in kersenhout gekocht een maand of 2 geleden, en wilde ook de Magiker TVmeubel maar die was toen niet op voorraad, ik kreeg een nummer en kon dan via internet in de gaten houden wanneer ie weer op voorraad zou zijn. Dat was zo een week of 3 geleden, dus ik ga gisteren naar Ikea (Breda). Hebben ze de Magiker TV-meubel (kersenhout) uit het assortiment gegooid ! Dus ik vroeg is ie nog in een andere vestiging ? Nee dus... Daar gaat mijn kans op een bij-elkaar-passend-interieur !
Je belt de informatielijn voor informatie over de verkrijgbaarheid van onderdelen, en die informatie heb je gekregenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:33 schreef Klonk het volgende:
ik had hem ook al elders gepost, maar hierbij een korte ervaring met de helpdesk
Ik had een klein onderdeeltje nodig (een schroefje) van een ikea ding, dus ik bel voor 10 cent per minuut de infolijn, en kom al knoppendrukkend bij de optie ''onderdeel bestellen'' en krijg een paar minuten later iemand aan de telefoon, leg uit wat ik wil, krijg ik als antwoord, voor het bestellen van onderdelen moet u altijd terug naar de winkel, dat kan niet telefonisch
Ter info voor creno... het MAGIKER tv-meubel is nergens meer op voorraadquote:Op maandag 27 maart 2006 22:28 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Balen't kan soms snel gaan, het assortiment wisselt regelmatig en meestal weten "we" wel dat iets op korte of langere termijn uit het assortiment gaat. Waar mogelijk wordt dat wel aangegeven zodat geïnteresseerde klanten toch hun gewenste aankopen nog kunnen doen, jammer dat dat bij jou niet gelukt is. Zal morgen eens kijken of het Magiker tv-meubel nog ergens anders verkrijgbaar is, en of ik het misschien voor je naar Breda kan halen
ik beloof niks, maar wie weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |