Dat waren meer de 60er jarenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef aldo71 het volgende:
Okay: vrede op aarde (om in de gedachten van de jaren zeventig te blijven)
Net zo als de volgende generatie dat na hun zal doenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:13 schreef -scorpione- het volgende:
En de mensen die opgroeiden in die periode initiėren nu de meeste oorlogen...
Het doel van Hirsi Ali is enkel haat en kwaadheid . Het is hetzelfde als duivelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:54 schreef Tref het volgende:
[..]
Een hele, hele foute vergelijking.
Het doel van H.A is emancipatie bewerkstelligen van Moslims: hiertoe laat zij slachtoffers zien van de Islam en roept zij op tot een gematigde intrepretatie. Het doel van Goebbels was om een heel ras af te schilderen als minderwaardig en dom.
Ik word in dit verband dood moe van die Geert Mak achtige non-vergelijkingen met de holocaust.
Waarden die geen plaats hebben in onze maatschappij!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Het doel van Hirsi Ali is enkel haat en kwaadheid . Het is hetzelfde als duivel
Hirsi die doet helemaal niks voor vrouwen .Geen enkele moslimvrouw wilt door haar worden geholpen.
Hirsi Ali is elke dag bezig met provoceren en beledigen van mensen in hun waarden
ja dat zie ik . de waarden zijn geen beledigingen en provocatiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:16 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Waarden die geen plaats hebben in onze maatschappij!
wiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:20 schreef -scorpione- het volgende:
Wat maak je je toch druk om een huppelkut. Ga eens een dagje naar een pretpark voor een verzetje en kom dan weer online. Veel beter voor je gemoedstoestand.
Waarschijnlijk Hirsi Ali of Geert Wildersquote:
ik ?quote:
Weet ik veel, six flags holland, bedenk eens wat. Je hebt een ziekelijke interesse in een vrouw die bijna niemand serieus neemt, dat is gewoon niet zo gezond lijkt me. Er is meer in het leven dan Hirsi Ali.quote:
lijkt me een goede planquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:52 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Weet ik veel, six flags holland, bedenk eens wat. Je hebt een ziekelijke interesse in een vrouw die bijna niemand serieus neemt, dat is gewoon niet zo gezond lijkt me. Er is meer in het leven dan Hirsi Ali.![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Het doel van Hirsi Ali is enkel haat en kwaadheid . Het is hetzelfde als duivel
Hirsi die doet helemaal niks voor vrouwen .Geen enkele moslimvrouw wilt door haar worden geholpen.
Hirsi Ali is elke dag bezig met provoceren en beledigen van mensen in hun waarden
kies een berg in het MOquote:
Als die waarden ingrijpen in de vrijheid van een ander. Kan dat natuurlijk wel degelijk worden opgevat als een beldeding en provocaties.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:36 schreef Meki het volgende:
[..]
ja dat zie ik . de waarden zijn geen beledigingen en provocaties
Daar heb je een punt... Maar radicale autochtonen zullen zich niet snel opblazen in de moskee denk ik. Maar goed, een keer moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:51 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_van_radicalen_.html
en natuurlijk weer geen woord over het radicaliseren van de autochtone bevolking, OOK via de vele internetsites en discussiefora. Niemand die DAAR afstand van neemt hoor.
Heb je wel hele video volledig bekeken? Ze zei duidelijk dat ze geen moslim is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:45 schreef Bernie het volgende:
Kijk naar deze video :
A Muslim who knows what she is talking about:
hoezo moet je jezelf opblazen?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Daar heb je een punt... Maar radicale autochtonen zullen zich niet snel opblazen in de moskee denk ik. Maar goed, een keer moet de eerste keer zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |