Doe ik dat ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef buzzer het volgende:
even voor de duidelijkheid: HET LINKEN NAAR AFBEELDINGEN OP SB IS NIET TOEGESTAAN
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:47 schreef buzzer het volgende:
even voor de duidelijkheid: HET LINKEN NAAR AFBEELDINGEN OP SB IS NIET TOEGESTAAN
Dat wil SB/SD niet. Privacy, teveel bandbreedte, enzovoorts. Er zijn genoeg redenen te vinden. Verder zijn er al klachten over geweest door SB/SD toen de breezah-reeks in GC nog liep.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:48 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheid: waarom niet?
subforum 76/104 niks voor jou?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
maar wat blijkt ze zijn allemaal 13, 14 en 15 jaar. Tis toch niet normaal dat ze op die leeftijd al de foto staan met hun pronte tieten naar voren, wat geil in de camera kijkend ?
Van de ene kant ben ik jaloers op de jongens die nu 14/15/16 zijn. Die meiden zijn zo geil als een zak vastgeklonterde diepvrieserwten bij het zien van een verwarming, dat was bij mij toendertijd wel andersquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Van de ene kant ben ik jaloers op de jongens die nu 14/15/16 zijn.
nee, maar voordat iemand op het idee komt op het wel te doen. Fok! is inderdaad al een keer op de vingers getikt door SB, en we willen geen ruzie met de buren. Er is afgesproken om op Fok! niet te hotlinken naar SBquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
nee, maar voordat iemand op het idee komt op het wel te doen. Fok! is inderdaad al een keer op de vingers getikt door SB, en we willen geen ruzie met de buren. Er is afgesproken om op Fok! niet te hotlinken naar SB
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:02 schreef Devlinsect het volgende:
Voor het eerst in aanraking. Whehehe.
Wat post je hier:
Het grote Sugababes TV topic #2
"Ik heb al 3 jaar een account en al 6000 kudos"
Of zit je te pimpen met je kudo's![]()
Ouderen ja, kinderen nee. Maar het gaat hier om de groep die er tussen valt he.... Altijd lastig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Vind je het zo gek dat de huidige generatie geen zin heeft om er bij te lopen in ,,mickey mouse" truien? Waarom zouden mensen er niet aantrekkelijk/verleidelijk uit mogen zien?![]()
Ok... zeg ik ergens dat de huidige jeugd erbij moet lopen in Mickey Mouse truien ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Vind je het zo gek dat de huidige generatie geen zin heeft om er bij te lopen in ,,mickey mouse" truien? Waarom zouden mensen er niet aantrekkelijk/verleidelijk uit mogen zien?![]()
Mensen mogen er uit zien zoals ze zelf willen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:04 schreef Met-Yvana het volgende:
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef HuHu het volgende:
Overigens heb ik daar als man totaal geen problemen mee.
Dus jij tegen die agenten: "Ja... hoe kon ik dat nou proeven!"quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Tot het moment dat ik gearresteerd wordt omdat ik op een zaterdagavond een meid heb lopen zoenen die er 13 was ipv de beoogde 20 jaren![]()
![]()
In een kinderdiscoquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dus jij tegen die agenten: "Ja... hoe kon ik dat nou proeven!"
Ik weet natuurlijk niet waar je dat hebt gedaan, maar bij ons in de buurt kom je < 16 nergens binnen. Dus dan is een vergissing niet zo snel gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |