Het is toch niet van enig belang of ik achter een politieke partij sta ? Iedere stemgerechtigde moet, naar mijn mening, weten op wie hij/zij stemt (vandaar de c.v.) en natuurlijk weten waar de partij naar toe wil.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:26 schreef RM-rf het volgende:
Och,, de vraag is volgens mij eerder of dat werkelijk iets zou uitmaken voor de verkiezingsuitslag .....
Jij denkt natuurlijk dat als jouw Utopisme waar zou worden, dat iedereen op _jouw_ partij of ideologie zou stemmen, maar dat is waarschijnlijk niet zo....
de kans is groot dat er dan nog altijd gewoon uiteenlopende meningen zijn en niemand zomaar achter één leider aan gaat lopen .. misschien is dat ook maar goed ook ...
slap gelulquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
ja, je hebt je verslapen
alweer iemand die er niets van begrijptquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef RM-rf het volgende:
En wat is er mis mee als mensen gewoon zelf een beetje moeite moeten doen om erachter te komen op wie ze moeten stemmen?
Ik vind het nogal vreemd dat je stelt dat het de taak van 'iemand' is om 'De nederlanders 100% eerlijk in te lichten'... wie moet die iemand dan wel zijn, John de Mol?
Ik denk dat Talpa een perfect medium zal blijken te zijn voor het 100% eerlijk inlichten van de Nederlandsche Burgers, laat de Regering gewoon de uitzendrechten van de verkiezingen exclusief voor een paar honderd miljoen aan Talpa verkopen... en dan Mag Jack Spijkerman het gaan presenteren
Dan ben je dus ook zo'n domme MEELOPER !quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef k_man het volgende:
Alsof men dat gaat lezen, ook al wordt het toegestuurd. De oud-papierhandelaren zullen wel een groot voorstander van je plan zijn.
Ah, dan gaan we de goede kant op gezien de praktijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef nietzman het volgende:
En daarom ben ik van mening dat de burger zover mogelijk van de politiek afgehouden zou moeten worden als mogelijk is.
Daarom ?? Dommerd.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef nietzman het volgende:
En daarom ben ik van mening dat de burger zover mogelijk van de politiek afgehouden zou moeten worden als mogelijk is.
niet reageren op a-socialenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:52 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Ah, dan gaan we de goede kant op gezien de praktijk.
jij ziet het liefste een dictatuur in Nederland?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef nietzman het volgende:
Jouw Frans lijkt ook nergens op. Duits is misschien ook te moeilijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:35 schreef RM-rf het volgende:
En wat is er mis mee als mensen gewoon zelf een beetje moeite moeten doen om erachter te komen op wie ze moeten stemmen?
Ik vind het nogal vreemd dat je stelt dat het de taak van 'iemand' is om 'De nederlanders 100% eerlijk in te lichten'... wie moet die iemand dan wel zijn, John de Mol?
Ik denk dat Talpa een perfect medium zal blijken te zijn voor het 100% eerlijk inlichten van de Nederlandsche Burgers, laat de Regering gewoon de uitzendrechten van de verkiezingen exclusief voor een paar honderd miljoen aan Talpa verkopen... en dan Mag Jack Spijkerman het gaan presenteren
Hoeven ze tenminste de schijn van een democratie niet meer op te houden. Dan weet je tenminste dat je niks te zeggen hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
jij ziet het liefste een dictatuur in Nederland?
Goed gedaan DionySuzquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Alweer een TBS patientquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Hoeven ze tenminste de schijn van een democratie niet meer op te houden. Dan weet je tenminste dat je niks te zeggen hebt.
Neuh.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:09 schreef DionysuZ het volgende:
Mee eens. Je bent klaar voor zelfmoord !!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh.
Maar die infantiele nieuwe jostipolitiek komt me inmiddels dermate de strot uit dat ik met hart en ziel terugverlang naar de politieke elite die stilletjes vanuit achterkamertjes het land regeerde.
Josti ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
Neuh.
Maar die infantiele nieuwe jostipolitiek komt me inmiddels dermate de strot uit dat ik met hart en ziel terugverlang naar de politieke elite die stilletjes vanuit achterkamertjes het land regeerde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |