*geeft Ch een dikke knuffelquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
En ja, je mag me daarbij aanraken.
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:19 schreef Sadar het volgende:
Doodknuffelen?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
stapt uit bed en trekt haar béhá recht.
quote:Ze strompelt naar beneden in slechts haar lingerie
quote:Ja, Chowi heeft tieten
Eigenlijk komt het doordat je vertelde dat je tieten hebt hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
Wat een liefde in dit topic.. Kijk! Jullie kúnnen het wel!
Gris!quote:
Weet ik, maar dat zie ik door de vingers.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:29 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Eigenlijk komt doordat je vertelde dat je tieten hebt hoor.
* Rampestamper geeft nog een knuffel wegquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gris!.
[..]
Weet ik, maar dat zie ik door de vingers..
Misschien omdat ze alleen is?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:30 schreef Nolius het volgende:
Je bent 18 en voelt je eenzaam? Waarom?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef Nolius het volgende:
Oh wacht, je wilde gewoon testen hoeveel kneuzen je hier opgegeild krijgt?
Het is niet zo dat ze tegen me praten hoo-hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:31 schreef remlof het volgende:
hoe kan je je nou eenzaam voelen als je tieten hebt?
Luisteren kunnen ze echter als de bestequote:Op donderdag 2 maart 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze tegen me praten hoo-hoor.
nee maar je hoeft je niet te vervelen iigquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze tegen me praten hoo-hoor.
En melk geven.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:33 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Luisteren kunnen ze echter als de beste.
Dat mijn tepels sensoren hebben die gaan trillen als ze in de buurt van metaal komen.quote:
* Fantasie slaat op holquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat mijn tepels sensoren hebben die gaan trillen als ze in de buurt van metaal komen.
Kijk, daarom ben je dus eenzaam he, ziek wijf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat mijn tepels sensoren hebben die gaan trillen als ze in de buurt van metaal komen.
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:39 schreef Molluck het volgende:
[..]
Kijk, daarom ben je dus eenzaam he, ziek wijf.
Omringd doorquote:
Knuffel terug voor iedereen, uiteraard.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
Krijg ik dan ook een knuffel terug van Chowi?![]()
does that include me?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Knuffel terug voor iedereen, uiteraard..
Knuffel,quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens met jou dochter willen doenquote:
+2 Scherp.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef Molluck het volgende:
Die foto's in het fotoboek...ben jij de zus van Dead-Doll?
1. ze is niet nieuw.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef Nolius het volgende:
Een nieuwe PussyDeluxe ben je eigenlijk?
-2 eerder.quote:
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ach, dattie de overeenkomst ziet is toch wel 2 puntjes waard?
Fok! is een broedplaats van ellende, ik probeer de liefde terug te brengen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
aandachts hoer
Yes! Don't slap your tits!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:13 schreef Shirley het volgende:
Attention whore alert!
En slapen met beha is slecht voor je tieten.
Ervaring?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:13 schreef Shirley het volgende:
Attention whore alert!
Ik geloof 't niet, ik wil komen voelen.quote:
O RLY?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
*knuffelt Chowi's tieten*
Oké.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:23 schreef papernote het volgende:
[..]
Ik geloof 't niet, ik wil komen voelen.
YA RLY.quote:
NO WAI!quote:
.....is dat een lokkertje..?....noodzakelijk om mensen over de streep te trekken?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Ja, Chowi heeft tieten........
Ik weet hoe Fok!kers zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:29 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
.....is dat een lokkertje..?....noodzakelijk om mensen over de streep te trekken?![]()
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
Als jij je tieten post dan posten wij allemaal knuffels? Lijkt me een goede deal
Oh, eindelijk.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
....phew....ik ben geen Fok!ker....![]()
idd. ik ga FVVDSZBH oprichten!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:13 schreef Shirley het volgende:
Attention whore alert!
Ha, goh. Best jammer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb die ene BH-foto van jou niet meer.
Nee, maar ik trok hem 's ochtends wel recht. SHERLOCK!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:39 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dus je slaapt 's nachts mét BH aan?
![]()
SRSLY?quote:
Ik dacht ik vraag het toch even!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
Nee, maar ik trok hem 's ochtends wel recht. SHERLOCK!
Ik ben Chowi, Chowi, Chowi. Dus niet de nieuwe wat-dan-ook.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag het toch even! [afbeelding]
Ben jij de nieuwe moemoe?
fotoboek?....waaro?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:42 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik bekeek je fotoboek en ben blij met je besluit![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe moemoe?
klinkt grappig.....Chowi, Chowi, Chowiquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben Chowi, Chowi, Chowi. Dus niet de nieuwe wat-dan-ook.
en DD dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben Chowi, Chowi, Chowi. Dus niet de nieuwe wat-dan-ook.
Niet meer.quote:
moemoe is teminste nog lief! zeker als ze het over M_W heeftquote:
Ik heb DD doodgereden. Met m'n step.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan DD dan niet ff dr tieten posten?
..is dit dan typisch Fok!?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan DD dan niet ff dr tieten posten?
..eh..nopez..quote:
Thanks.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moemoe is teminste nog lief! zeker als ze het over M_W heeft
Je bent vies.quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef HenkieVdV het volgende:
Nee, ik wijger het!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:58 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Stoer........wat voor step?
Wat heeft dat ermee te maken?quote:
stoere step....yukkie vrouwquote:
Waarvan...van al jullie stoere incrowd geneuzel...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh, je snapt er echt geen kont van he?
Hij heeft DD nooit gekent, daar is ie veel te newbie voor.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh, je snapt er echt geen kont van he?
Zo incrowd is het niet, jij bent gewoon newbie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:01 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Waarvan...van al jullie stoere incrowd geneuzel...
..eh nee......houden zo.....blijf ik lekker fris bij..
an sich een goed initiatief, maar doe dan ook niet alsofquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:01 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
Waarvan...van al jullie stoere incrowd geneuzel...
..eh nee......houden zo.....blijf ik lekker fris bij..
...newbie is zo relatief...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo incrowd is het niet, jij bent gewoon newbie.
...welnee...quote:
....echt?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:03 schreef papernote het volgende:
Hij is zelfs nog newbie-er dan mij.
....doe nooit alsof....reageer gewoon.....oh wijze Fok!kertquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
an sich een goed initiatief, maar doe dan ook niet alsof
Sletjes, Stofje, sletjes!quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:09 schreef Stofje het volgende:
Ik heb echt een zwak voor internethoeren.![]()
KAP NOU EENS MET DIE VERDOMDE KUTPUNTJES.quote:
...ik wist niet dat je kwaad werd...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
KAP NOU EENS MET DIE VERDOMDE KUTPUNTJES.
Het is irritant.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:14 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...ik wist niet dat je kwaad werd...
...ben 't er niet mee eens, maar goed ieder zijn mening.quote:
Eenzaamheid, diverse frustraties en dergelijke.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:17 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
...ben 't er niet mee eens, maar goed ieder zijn mening.
Waarom wilde je ook alweer geknuffeld worden?
Ik draag zulks met liefde uit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Sletjes, Stofje, sletjes!
Maar, stiekem heeft iedereen dat wel een beetje.
Ik denk dat dat niet meer lukt, nu je het gepost hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik draag zulks met liefde uit.
Zou iemand het doorhebben als ik stiekem naar Chowi ging om daar te "knuffelen"? Dat niemand erachter komt, zeg maar?
...ah dat zijn op zich wel allemaal goede redenen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Eenzaamheid, diverse frustraties en dergelijke.
Dôh.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer lukt, nu je het gepost hebt.
...punten achter smilies...quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
KAP NOU EENS MET DIE VERDOMDE KUTPUNTJES.
Zonde, Stofje. Zonde.quote:
...quote:
Maar nu ik het gezegd heb, denkt iedereen dat ik het niet meende. Dus als ik dan alsóg kom, dan is dat nog reuze verrassend, toch?quote:
Ja. Maar nu niet meer.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Maar nu ik het gezegd heb, denkt iedereen dat ik het niet meende. Dus als ik dan alsóg kom, dan is dat nog reuze verrassend, toch?
Flikker op met dat geknuffel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik draag zulks met liefde uit.
Zou iemand het doorhebben als ik stiekem naar Chowi ging om daar te "knuffelen"? Dat niemand erachter komt, zeg maar?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Flikker op met dat geknuffel.
Naar binnen lopen, volklodderen en weer wegwezen. Daarne weer heerlijk slapen in je eigen bed.
Sodemieter op met dat keldertjes gedrag.quote:
Als hij blijft slapen is er gratis bier.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Naar binnen lopen, volklodderen en weer wegwezen. Daarna weer heerlijk slapen in je eigen bed.
tsk tsk....humeurtje?quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Sodemieter op met dat keldertjes gedrag.
Shit, je weet de zwakke plekken er wel uit te vissen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als hij blijft slapen is er gratis bier..
Oui.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Shit, je weet de zwakke plekken er wel uit te vissen.
Nee... het lijkt alleen maar zoquote:
't Is een newbie, die weten niet wat het Keldertje is.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Sodemieter op met dat keldertjes gedrag.
Meh, het zal wel Oranjeboom zijn.quote:
Wie?quote:
Het bier, zo'n sadist ben je wel. Geef maar toe.quote:
Nee! Gewoon HJ, ik heb dat soort slootwater niet eens in huis.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Het bier, zo'n sadist ben je wel. Geef maar toe.
HJ, die afkorting zegt mij weinig maar dat maakt niet uit. Geen Oranjeboom, tof.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee! Gewoon HJ, ik heb dat soort slootwater niet eens in huis.
Hertog Jan.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
HJ, die afkorting zegt mij weinig maar dat maakt niet uit. Geen Oranjeboom, tof.
Och, natuurlijk. Helemaal niks mis mee.quote:
Knuffelig.quote:
Natuurlijk is daar niks mis mee, ik heb het.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Och, natuurlijk. Helemaal niks mis mee.
Dus als je later het Ebola virus oploopt is er ook niets mis mee?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
Natuurlijk is daar niks mis mee, ik heb het.
Ter gelegenheid van wat dien ik je te knuffelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Knuffelig.
[..]
Natuurlijk is daar niks mis mee, ik heb het.
Dat zou in principe zo zijn. Maar dat loop ik niet op, dus dat soort dingen zullen nooit "okay" bevonden worden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus als je later het Ebola virus oploopt is er ook niets mis mee?
Omdat ik een aandachtshoer ben. Althans, zo beweert de massa.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ter gelegenheid van wat dien ik je te knuffelen![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi Bio.![]()
![]()
Sorry Chowi ,ff Bio van je afgepakt.![]()
Yay.quote:
Check.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou in principe zo zijn. Maar dat loop ik niet op, dus dat soort dingen zullen nooit "okay" bevonden worden.
En nu?quote:
Juist,meisje!!quote:
n00b!!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:02 schreef jogy het volgende:
[..]
HJ, die afkorting zegt mij weinig maar dat maakt niet uit. Geen Oranjeboom, tof.
Hij verkiest PDL boven mij.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
@ Stofje: Doen,ze heeft verstand van bier.Misschien houdt ze ook nog wel van voetbal ,auto's en naar mooie vrouwen kijken.Ik voel een win-win-win situatie aankomen.![]()
Al sla je me dood met een rubberen hamer.quote:
* Deeltquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:15 schreef saaw het volgende:
hertog jan
is op
en het sneeuwt
iemand die zn resevervoorraad met mij wil delen? *lief kijkt*
En als ik het met een echte hamer doe? Weet je het dan wel?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Al sla je me dood met een rubberen hamer.
Nee aap, dat betekent alleen dat ik niet in de BEF topics rondhang, tenminste ik ga er van uit dat het daar vandaan komt ofzo.quote:
Jippie.quote:dat ik dit ooit nog eens tegen Jogy zou zeggen![]()
Ligt er maar net aan waar en hoe vaak je slaat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:16 schreef Chowi het volgende:
En als ik het met een echte hamer doe? Weet je het dan wel?
Oh, ik ben uitermate goed in het vinden van zwakke plekken, dus wapen je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar en hoe vaak je slaat.
ik kende de afkorting HJ al lang voor ik uberhaupt van het bestaan van [BeF] wist!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee aap, dat betekent alleen dat ik niet in de BEF topics rondhang, tenminste ik ga er van uit dat het daar vandaan komt ofzo.
[..]
Jippie.
het zij je vergevenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef jogy het volgende:
Sorrie, McDavid.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alleen als ik daar een knuffel voor terugkrijg.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
niet alle afkortingen in de wereld zijn bedacht op Fok hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee aap, dat betekent alleen dat ik niet in de BEF topics rondhang, tenminste ik ga er van uit dat het daar vandaan komt ofzo.
[..]
Jippie.
Ok. Ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik kende de afkorting HJ al lang voor ik uberhaupt van het bestaan van [BeF] wist!
Niet?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef saaw het volgende:
[..]
niet alle afkortingen in de wereld zijn bedacht op Fok hoor
Wel waar.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef saaw het volgende:
[..]
niet alle afkortingen in de wereld zijn bedacht op Fok hoor
Tof.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh...
Nu, in dat geval:
Knuffel.
Weg droom.quote:
Goed plan. Waar heb ik die tok ookalweer gelaten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, ik ben uitermate goed in het vinden van zwakke plekken, dus wapen je.
*Armen spreidt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Laten we met zn allen een knuffelcommune beginnen.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Goed plan. Waar heb ik die tok ookalweer gelaten?
Volgens mij is dat slechts tijdelijk.quote:
Zulks een playboy!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat slechts tijdelijk.![]()
Hij gebruikt mij voor 2 weken en dan gaat-ie voor het echte werk.![]()
De spijker op de kop, Q.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef Q. het volgende:
Bier?
ik zou na 2 weken ook wel uitgekeken zijn op zo'n neppert iddquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:23 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat slechts tijdelijk.![]()
Hij gebruikt mij voor 2 weken en dan gaat-ie voor het echte werk.![]()
Hij probeerde zelfs mij naakt voor de cam te krijgenquote:
Jij bent toch geen vrouw?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij probeerde zelfs mij naakt voor de cam te krijgen![]()
Zijn of haar? Spijkers zien er wel erg mannelijk uit, zonder aantrekkelijke vormen. Daarentegen hebben ze het gemiddelde intellect van een vrouw. Lastig.quote:
Hij dacht zeker dat ie 't tegen de vrouw in het user-icon had.quote:
* Tjekt..quote:
Mwoah, ja. Ik weet niet of je je mannelijkheid wel eens goed heb bekeken maar zak gemaakt van vel met 2 sompige zaadballen erin die verbonden zijn met de rest van je lichaam door een vleesdraad en niet afgeschermd door een bot kan best gevoelig zijn, zeker in het geval van een hamer.quote:
In het spreekwoord is het "zijn", dus dan gaan we daar maar vanuit.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn of haar? Spijkers zien er wel erg mannelijk uit, zonder aantrekkelijke vormen. Daarentegen hebben ze het gemiddelde intellect van een vrouw. Lastig.
doe es niet zo serieusquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, ja. Ik weet niet of je je mannelijkheid wel eens goed heb bekeken maar zak gemaakt van vel met 2 sompige zaadballen erin die verbonden zijn met de rest van je lichaam door een vleesdraad en niet afgeschermd door een bot kan best gevoelig zijn, zeker in het geval van een hamer.
Behalve als het een opblaasbare is. Hamer dan, hè.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, ja. Ik weet niet of je je mannelijkheid wel eens goed heb bekeken maar zak gemaakt van vel met 2 sompige zaadballen erin die verbonden zijn met de rest van je lichaam door een vleesdraad en niet afgeschermd door een bot kan best gevoelig zijn, zeker in het geval van een hamer.
Dat verklaart een boel. Of zelf twee boelen. Eventueel.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
In het spreekwoord is het "zijn", dus dan gaan we daar maar vanuit.
O. Jammer.quote:
Als het om mijn geslachtsdeel gaat is het altijd serieus.quote:
En als je een tikje geeft, niet volledig uithaalt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Behalve als het een opblaasbare is. Hamer dan, hè.
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel. Of zelf twee boelen. Eventueel.
Vertelquote:
Threesome. Samen met nog iemand. Een man.quote:
*meldtquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Threesome. Samen met nog iemand. Een man.
quote:
Oe, ik wil me best "verkleden" als vrouwquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Threesome. Samen met nog iemand. Een man.
Ja, je moet toch weer uitgekleed, dus dat heeft geen zin.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Oe, ik wil me best "verkleden" als vrouw![]()
Moet ik nog even aan de andere "vrouw" vragen.quote:
is die andere vrouw al bekent anders weet ik nog wel iemand die jij ook wel tussen je lakens wilt hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet ik nog even aan de andere "vrouw" vragen.
Wie dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
is die andere vrouw al bekent anders weet ik nog wel iemand die jij ook wel tussen je lakens wilt hebben
Ch...onschuldig....quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
En het begon zo onschuldig...
Kan hem tussen m'n benen doenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, je moet toch weer uitgekleed, dus dat heeft geen zin.
KS zet mij aan tot obscene handelingen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
En het begon zo onschuldig...
En ik heb interesse in Bizz?quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat bizz wel intresse heeft
ik heb alleen maar pizza en bier voor je gehaaldquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
KS zet mij aan tot obscene handelingen!
Geen idee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
nouja zou je er bezwaar tegen hebben om met haar het bed te delen dan?
Vind je dat niet obsceen dan?!quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik heb alleen maar pizza en bier voor je gehaald![]()
Ik vond het stout.quote:
Ja, noughty is beter dan naughty, inderdaad.quote:
je weet wel wat ik bedoel lieverdquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, noughty is beter dan naughty, inderdaad.
Oow,sorry.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oow,sorry.
*Checkt fotoboeken van PDL en Chowi en ziet als overeenkomst allebei vage plaatjes.
WTF,je hebt zes relaties???![]()
Oh ja,ontopic:
* knuffel geeft.
Blij mee??? Meer wordt illegaal gezien het leeftijdsverschil.![]()
![]()
niet dat mij dat boeit...
Slapen met bh is zooo 2001quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:15 schreef Chowi het volgende:
Twee maart, tweeduizendzes. Negen uur dertig. Chowi ontwaakt, stapt uit bed en trekt haar béhá recht.
Blijkbaar!quote:
Is je bier op?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:24 schreef Stofje het volgende:
*omhelst innig.
quote:
Dat heeft hij nog niet meegekregen, geloof ik. De deal.quote:
Oh. Vertel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heeft hij nog niet meegekregen, geloof ik. De deal.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heeft hij nog niet meegekregen, geloof ik. De deal.
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Naar binnen lopen, volklodderen en weer wegwezen. Daarna weer heerlijk slapen in je eigen bed.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als hij blijft slapen is er gratis bier..
Als je blijft slapen mag je het bier opdrinken, ze heeft een zwak voor dronken naar bier stinkende mannen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:31 schreef Stofje het volgende:
Oh. Vertel.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Onder die voorwaarden wil ik je best *ril* aanraken, Ch.
Écht?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee hoorIk omhels je écht innig. Met liefde. Oprecht en zo.
Ja. Nu wel.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 08:55 schreef rompompom het volgende:
Wat een lief, doch droefgeestig topic.
Experiment geslaagd, zou ik willen zeggenquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:32 schreef Nolius het volgende:
Oh wacht, je wilde gewoon testen hoeveel kneuzen je hier opgegeild krijgt?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:33 schreef Nolius het volgende:
[..]
Experiment geslaagd, zou ik willen zeggen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:33 schreef Nolius het volgende:
[..]
Experiment geslaagd, zou ik willen zeggen
PvdA.quote:
Ik doe school enzo.quote:
deal!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
En ja, je mag me daarbij aanraken.
Knuffel?quote:
Die vraag is al gesteld, lees je in. Volgende vraag.quote:
Heb je nou al een knuffel gekregen of blijft het bij toezeggingen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die vraag is al gesteld, lees je in. Volgende vraag.
Vandaag één. Van een vriendin.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je nou al een knuffel gekregen of blijft het bij toezeggingen?
Met terugwerkende kracht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef jogy het volgende:
Heb je nou al een knuffel gekregen of blijft het bij toezeggingen?
"Mag ik een knuffel?"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |