Niemand stapt voorin uit, je liegt gewoonquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Sta je eerst veel te lang te wachten omdat de bus weer eens te laat is. Is de bus er eindelijk, stapt de helft van de passagiers VOORIN uit! Het is toch logisch dat je achterin uitstapt en voorin instapt?
...en dan sneeuwt het ook nog eens!
![]()
(sorry, kutdag gehad)
Zeker bus chau.. coureur en geen sex gehad?quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Xebber het volgende:
Zo irritant is dat altijd ja. Hangen toch niet voor niets bordjes dat je achter uit moet stappen? Een bejaarde oke, dat kan ik me nog voorstellen. Maar die jeugd die denkt deze regel aan hun laars te lappen moet je gewoon terug die kutbus intrappen!![]()
DAT is ook wel logisch, maar ze moeten ACHTER uitstappen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:16 schreef Forcefuzz het volgende:
Nee, niet logisch. Logisch dat eerst iedereen uistapt, en dan pas iedereen instapt.
als ik redelijk voorin de bus zit, stap ik inderdaad voor uit.... zal me eerst helemaal naar de achterdeur lopen..... tsssss!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Sta je eerst veel te lang te wachten omdat de bus weer eens te laat is. Is de bus er eindelijk, stapt de helft van de passagiers VOORIN uit! Het is toch logisch dat je achterin uitstapt en voorin instapt?
...en dan sneeuwt het ook nog eens!
![]()
(sorry, kutdag gehad)
Ik wacht ook wel, het kan niet anders! Ze rammen zichzelf zo hard naar buiten dat je gewoon moet uitkijken dat je niet omver gelopen wordt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:29 schreef DjDev het volgende:
Als je sociaal bent wacht je gewoon tot dat iedereen eruit is...
Misschien ben je wel onzichtbaarquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:29 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
NOG erger zijn trouwens de buschauffeurs die gewoon doorrijden als ik sta te wachten. Lelijke mensen moeten toch ook met de bus kunnen?
Gelijk heb je!quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Niemand stapt voorin uit, je liegt gewoon
ik ga er zo een topic over openen,
altijd die mensen met die leugens![]()
Dat heb ik dus ook redelijk vaak! Ronduit belachelijk!quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:43 schreef broodmonkeh het volgende:
bij mij rijd dat teringding door. Ik steek netjes m'n hand op van STOP , kijkt die chauffeur me aan van wil je in deze bus? Dus ik zo van JA WAAROM STEEK IK ANDERS MN HAND OP:S::S:S rijd die klootzak door.
vooral die interliners kunnen er wat van. Volgende keer trap ik tegen die bus aan al rijd ie doorquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:52 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook redelijk vaak! Ronduit belachelijk!
mee eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:54 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
vooral die interliners kunnen er wat van. Volgende keer trap ik tegen die bus aan al rijd ie door
Ja, als het zo sneeuwt als vandaag en je moet 50 kilometer rijden, dan pak je toch gewoon je snorfietsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |