quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef leviathanfd het volgende:
We hebben al een tijdje een bijstand uitkering en ik vind het wel prima zo. lekker de hele dag thuis zitten niksen. En betaald krijgen! En dat van het belasting geld van anderen!
Probeer het maar te krijgen tegenwoordig, is een hele kunst!
en dan toch de moeite nemen te lezen, iets te typen, op invoeren drukken en dan waarschijnlijk nog dit gaan lezen, dan nog te gaan nadenken over wat je nu gevat moet gaan antwoorden, dat weer intypen, weer op invoeren klikken en maar in de gaten blijven houden of er weer op gereageerd woord...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef nietzman het volgende:
De boeiendheid doet pijn!
Ja, haha, goeie.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
en dan toch de moeite nemen te lezen, iets te typen, op invoeren drukken en dan waarschijnlijk nog dit gaan lezen, dan nog te gaan nadenken over wat je nu gevat moet gaan antwoorden, dat weer intypen, weer op invoeren klikken en maar in de gaten blijven houden of er weer op gereageerd woord...
misschien moet je een pijnstiller pakken tegen de pijn
Jij begint, want ik zit al in de bijstandquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:27 schreef longinus het volgende:
Zullen we maar een sarcasme forum oprichten
Knap hoor van jequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:10 schreef leviathanfd het volgende:
We hebben al een tijdje een bijstand uitkering en ik vind het wel prima zo. lekker de hele dag thuis zitten niksen. En betaald krijgen! En dat van het belasting geld van anderen!
Probeer het maar te krijgen tegenwoordig, is een hele kunst!
Einde sarcastische modus:
Maandag begin ik fulltime in heerlen bij een woning corporatie! Leuke uitdaging, weet alleen nog niet precies wat ik ga doen (grote lijnen wel).Verveling!
Onvrijwillig ambtenaar dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:31 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Jij begint, want ik zit al in de bijstand
nee Kastaquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:32 schreef kastanova het volgende:
Je zei zo'n anderhalf jaar terug ook al dat je zou gaan werken.
En daarvoor kon je nooit werken omdat je niet kon solliciteren omdat je geen auto had, geen geld had voor de bus en te bang was om te fietsen.
Dude, you suck....
Ik heb die keuring geweigerd en een opleiding gedaan. Niet afgekeurd dus!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:36 schreef MouseOver het volgende:
Succes dan maar
Maareh, was je niet voor een aardig deel afgekeurd? Ben je met die herkeuringen weer goedgekeurd ofzo?
Al die jaren nooit de mogelijkheid gehad om te solliciteren, maar omscholen wel?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef leviathanfd het volgende:
heb me in de tussentijd omgeschoold
nee kasta, ik heb me omgeschoold via een (toekomstig) werkgever. waar ik nu dus een baan heb.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Al die jaren nooit de mogelijkheid gehad om te solliciteren, maar omscholen wel?
Dude,100% dat jij na die 3 maanden weer fijn je handje gaat ophouden....
Ja hoi, ik ben leviathanfd en ik wil hier graag werken...quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:46 schreef leviathanfd het volgende:
En gesolliciteerd heb ik altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |