Heb nu al zin in om Peer te laten omroepenquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:39 schreef PeRi het volgende:
Lalalalalaa bijnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zaterrrrrdag!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:45 schreef Lynx666 het volgende:
Een meeting! Leuk!
Als ik een gaatje vind kom ik ook!![]()
dat zou wel erg slordig zijn geweest id. en bovendien zou ik echt het hele huis overhoop halen als ik ze kwijt zou zijnquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:09 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik was m'n kaartjes net al even kwijt.Maar ze lagen er nog gewoon.
![]()
Ik snap het wel hoor. Maar dan zouden ze dus allebei zo snel mogelijk een plekje vlakbij de FOK! stoeltjes moeten zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:42 schreef Kirstenn het volgende:
Ik kom niet alleen dat kaartje halen om bij mn vriendinnen te zijn, maar ik ben al heel de dag bij ze en ik slaap ook bij ze.. dus lijkt me zeer logisch dat het me ook wel leuk lijkt om ze bij Idols te zien (ik ga altijd met hun én we hebben samen nog een spandoek)..
Ohyeah.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een gedoe..
Het enige waar ik ondertussen nog maar aan kan denken is dat het morgen nog maar één dag is.
Jaa snap ikquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:46 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor. Maar dan zouden ze dus allebei zo snel mogelijk een plekje vlakbij de FOK! stoeltjes moeten zoeken.![]()
Dan pak ik de volgende welquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:50 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kinderbedtijd is allang geweest hè knul!.
En zitten wij te nagelbijtenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:26 schreef chansadres het volgende:
Nu zitten we backstage over 2 dagenen over een paar minuten de uitslag
Het sluimert nog een beetje op de achtergrond.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:31 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je griepverschijnselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |