ga in ieder geval daan bed dan! Echt hoor, want je moet wel mee natuurlijk. Dat snap je toch?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:12 schreef Lynx666 het volgende:
Wordt een sinaasappelthee-infuusje dus. Want ik moet tegelijkertijd slapen van Erik
Maar ik kwam dus net al uit mijn bed geroldquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ga in ieder geval daan bed dan! Echt hoor, want je moet wel mee natuurlijk. Dat snap je toch?
Dan staat ie van mij er al lang op volgensmijquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:14 schreef Andiyan het volgende:
Ook handig
Ik verheug me er trouwens al op om zaterdag om een uur of half 3 Tot zo! te posten![]()
Tom vanuit A'dam nog?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:16 schreef PeRi het volgende:
Ga ik nu als laatste de deur uit ofzo? Ik hoef echt pas 16: 58 weg.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is helemaal geen sprake of Lynx wel of niet gaat. Hij komt gewoon net als IEDEREEN. Die drang om anders te zijn moet maar eens afgelopen zijn
.
ha!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is helemaal geen sprake of Lynx wel of niet gaat. Hij komt gewoon net als IEDEREEN. Die drang om anders te zijn moet maar eens afgelopen zijn
.
Komt goed.quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:48 schreef chansadres het volgende:
Ik krijg hem pas zaterdag!
Dus niet vergeten WithMe
Ik geloof in de goedheid van WithMe/een mede floortje fanaatquote:
Ik ga zaterdag constant sbientje naggen of ze de kaartjes wel bijheeftquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zaterdag echt nonstop controleren of ik die kaartjes wel bij me heb.
En...?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb dat mailtje nog steeds niet
Dus misschien kan iemand die mij toch al in msn heeft staan het even opnieuw doorsturen?
Iedereen moet mee dus alles moet ook bij iedereen aankomenquote:
Ik voel een chaga sbientje aankomen bij het Mediaparkquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag constant sbientje naggen of ze de kaartjes wel bijheeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |