en dan in een grill-dinges.quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:41 schreef Sandertje21 het volgende:
Met ham en kaas.
grill apparaten, GEEN TOSTI-APPARATEN!!!! (zijn wel wat duurder, maar veel lekkerder!)quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:03 schreef Tefton het volgende:
wie weet het ideale apparaat om tosti's mee te maken? Die klap apparaten vind ik niet zo goed..
bbqquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:03 schreef Tefton het volgende:
wie weet het ideale apparaat om tosti's mee te maken? Die klap apparaten vind ik niet zo goed..
dat is ook lekker denk ik maar zou niet weten nooit geprobeertquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
Eerst wat ham en uitjes bakken. Dan Tosti met kaas en de ham en uitjes tussen het ijzer doen.
Ik vergat de tomaar ertussen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:09 schreef Avery het volgende:
[..]
dat is ook lekker denk ik maar zou niet weten nooit geprobeert
dat word dan weer zo waterigquote:
Nee valt mee, moet je wel die pitten eruit halen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:34 schreef Avery het volgende:
[..]
dat word dan weer zo waterig
het is trouwens tosti en geen tostie
Idd erg lekkerquote:Op donderdag 2 maart 2006 18:07 schreef rena het volgende:
Hawaii vind ik heerlijk, de combinatie van hartig en zoet![]()
![]()
"het heetste sneetje" is daar de slogan vanquote:
dudequote:
Probeer mijn recept eensquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind bruin brood veel lekkerder. En dan met kaas en champignonnetjes, een klein beetje curry (echt niet veel anders loopt het eruit!) mee in het ijzer laten gaan en voor de rest geen saus.
Als ik dat wil doen moet ik dingen kopen die ik verder nooit gebruik (iets wat me tegenstaat bij veel recepten), maar misschien zal ik het nog eens doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:33 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Probeer mijn recept eensecht doe maar
![]()
Wel posten hoe je het vond hequote:Op donderdag 2 maart 2006 23:36 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als ik dat wil doen moet ik zo ontzettend veel dingen kopen die ik verder nooit gebruik (iets wat me tegenstaat bij veel recepten), maar misschien zal ik het nog eens doen.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Wel posten hoe je het vond he![]()
chilisaus geen idee, paprika poeder bij supermarkt, kost 1 euro ofzo.. is echt niet duurquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:39 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Chilisaus van Eagles trouwens, waar vind je dat? En is paprikapoeder duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |