ik schrik niet zo snel meer hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wacht maar tot je m'n lichaam in volle glorie ziet, dan piep je wel anders, (gezien de littekens en andere krakkemikkigheden) :-/
't is dan ook, zijnde een spreekwoord, metaforisch, wat betekenis betreft.quote:
hehe jawel, ik heb damen met wat anderen de meeste uren gedraaid, maar ik heb vanaf begin maart een vaste zaterdag in het cafegedeelte omdat ik daar schijnbaar goed staquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij afgelopen week niet genoeg uren gemaakt dat ze je zaterdag alweer nodig hebben ?
ik bedoel het ook metaforischquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
't is dan ook, zijnde een spreekwoord, metaforisch, wat betekenis betreft.
Dus dan mag je zaterdag ook weer OP de bar en erachter ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe jawel, ik heb damen met wat anderen de meeste uren gedraaid, maar ik heb vanaf begin maart een vaste zaterdag in het cafegedeelte omdat ik daar schijnbaar goed sta.
Met koeiemest?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Buurman heeft gewoon zijn grasland beter bemest![]()
[stadsmodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of patentkali, of Kalkamonsalpeter of gewoon Pokon voor buiten![]()
[rimboemodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[stadsmodus]
Wat heeft gras nou te maken met Pokémon?
[/stadsmodus]
[rimboemodus]quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[rimboemodus]
wat is dat Pokémon![]()
net zo iets als flippo's ?
[/rimboemodus]
zou zo maar kunnen want ik weet niks van voetballenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
[rimboemodus]
Flippo's?
Is dat net zoiets als van die voetbal-verzamelplaatjes met Ruud Gullit en Leo Beenhakker?
[/rimboemodus]
>HELAAS< heb ik dat van die plaatjes nog wel meegekregenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zou zo maar kunnen want ik weet niks van voetballen![]()
was het toen latent al duidelijk, omdat je aan de achterkant van de plaatjes moest likken ?quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:09 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
>HELAAS< heb ik dat van die plaatjes nog wel meegekregen
En met van die veels te korte jaren-tachtig korte broekenquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het toen latent al duidelijk, omdat je aan de achterkant van de plaatjes moest likken ?![]()
Frans Derks had in de jaren 70 nog strakdere en kortere broeken aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En met van die veels te korte jaren-tachtig korte broeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |