Prima, Tarheels niet tegen Mi state...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:20 schreef popolon het volgende:
MI State mag ook al naar huis.
Damn, 't gaat hard zo.
UCLA - Belmont (1st round Oakland region) was zoiets: 78 - 44, voor de rest kan ik ook niets terugvinden...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zag net een wedstrijd langs komen (tijdens de Lakers-Cavs) van de NCAA... een wedstrijd met .. iets van 72-31... maar ik kan die score nergens terugvinden...
ok dat volg ik niet, vrouwenbasketball...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:23 schreef ScienceFriction het volgende:
Army-Tennessee (vrouwenbasketbal) was dat dus... met de eerste 2 dunks ooit bij het vrouwentoernooi...
Ik ook niet... Het is net als de paralympische spelen... niet de echte top...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:30 schreef Guard het volgende:
[..]
ok dat volg ik niet, vrouwenbasketball...
Beetje jammer, niemand had verwacht dat de Tarheels opnieuw kampioen zou worden, nadat ze 91% van hun scoring van vorig jaar verloren, maar om er nu tegen George Mason uit te gaan das jammer.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:47 schreef ScienceFriction het volgende:
George Mason.... nog nooit van gehoord... maar ze zijn wel door.
Da's juist leuk, geeft de kleinere leagues wat meer aandacht.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Beetje jammer, niemand had verwacht dat de Tarheels opnieuw kampioen zou worden, nadat ze 91% van hun scoring van vorig jaar verloren, maar om er nu tegen George Mason uit te gaan das jammer.
Ik ook.quote:Op maandag 20 maart 2006 03:09 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik kan wel naar m'n $5 fluiten, denk ik![]()
tuurlijk, maar niet tegen de 'heels hequote:Op maandag 20 maart 2006 02:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's juist leuk, geeft de kleinere leagues wat meer aandacht.
Wat best mag.
Goed te doen, registratie is volgens mij makkie, maar ik had al een account bij CBS sportsline dus voor mij was het inloggen en gaan. (nou ja gaan eerste dag van tourney wat problemen, kon geen stream krijgen eerste paar uur, waarschijnlijk drukte).quote:Op maandag 20 maart 2006 03:44 schreef Greetings het volgende:
http://www.ncaasports.com/mmod
Iemand die op deze manier gratis de wedstrijden bekijkt? Is dat veel gedoe om je te registreren en werkt het soepel/fijn?
Schiet dus al op?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:18 schreef popolon het volgende:
't Is even behelpen nu, donderdag pas weer basketball.
Komt me goed uit, kan ik zeker de Final Four in 't nieuwe huis zien.
Heb al teveel gemist.
ja denk nu eens na, das Queens day hierquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:29 schreef popolon het volgende:
Dit weekend, dat wordt nog wat.
Housewarming 30 april, neem je zwemspullen maar mee.
Toch niet...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:06 schreef popolon het volgende:
Texas wint met een buzzerbeater, zo hoort 't te eindigen.
We schakelen weer terug naar Gonzaga die voor een verassing gaat zorgen.
Die had ik als winnaar getiptquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:53 schreef ScienceFriction het volgende:
Duke ;'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |