nevermindquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:51 schreef Robertje het volgende:
http://xs72.xs.to/pics/06114/MarchMadness.jpg
Bawstin Roawks... You jus' nevah count out a New Englandahquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef Guard het volgende:
Boston College double OT tegen Pacific, maar ze halen het...
Was al commentaar dat de Vols een seed hoger kregen dan de Tarheels in de DC region, zo goed waren ze niet, aldus de kenners... ze lijken gelijk te krijgen, als ze al moeite hebben met Whintrop (met alle respect uiteraard).quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:01 schreef popolon het volgende:
Deze is vrij close, TEN al 6 min zonder FG.58-58
Die kijk ik nu ook... goeie streamquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:58 schreef Guard het volgende:
Zit zelf So Ala - Florida te kijken, niet echt spannend, Gators hebben een dikke voorsprong. Wel leuk van de commentator: with these fans of the Univeristy of South Alabama, it feels like you're at the olympics: USA, USA![]()
Dat MMOD deed om 18.00 hier, dus 12.00 ET nogal moeilijk, zal wel komen door een grote toeloop, maar nu doet ie het goed, niets te klagen, ennuh gratis hequote:Op donderdag 16 maart 2006 23:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die kijk ik nu ook... goeie stream
Overgeschakeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef popolon het volgende:
Overschakelen SF, dit wordt mooi.
Airball FT.De zenuwen slaan toe. 61-61
Oh dat gaat heel snel, ik was eerst nr zesduizend nog wat, binnen twee drie minuten was ik nummer hondernog wat in de rij...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik wilde op dat officiele ding inloggen, maar ik had ticket #103... ja daaaaag... ik ga geen uur zitten wachten...
Ik heb nog tot 24 maart... maar ik doe waarschijnlijk nog gewoon weer een extra maand om basketbal (NBA) te kijken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Oh dat gaat heel snel, ik was eerst nr zesduizend nog wat, binnen twee drie minuten was ik nummer hondernog wat in de rij...
Heb mijn streamtv payments stopgezet, tot augustus uiteraard![]()
Ze mogen van mij winnen, ben geen Volunteers fan... en SF vast ook niet als je kijkt wie daar vroeger football heeft gespeeldquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:16 schreef popolon het volgende:
WIN heeft nog 1 possesion.
Mr Manning, Mr I never won a championship at Tennessee, but they did win the championship when I left"...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze mogen van mij winnen, ben geen Volunteers fan... en SF vast ook niet als je kijkt wie daar vroeger football heeft gespeeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |