I know! Ik heb er lang genoeg op moeten wachten om het te openen...quote:
Het lijkt wel NFL Sunday danquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:11 schreef popolon het volgende:
Vooral rond deze tijd van het jaar is College veel groter dan NBA basketball, er zijn soms wel meer dan 10 wedstrijden op tv 's avonds.
Redick is inderdaad bedroevend slecht met z'n FG als topschutter ... op die manier moet de offensive rebounding van je ploeg wel enorm zijn, wil je dat opvangen.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:06 schreef Royal_Flush het volgende:
Maart begint slecht voor de Blue Devils,2de nederlaag op rij;een 83-76 home loss tegen North Carolina.Hansbrough met 27 pt.
Reddick schiet trouwens maar 29% FG(23-80) in zijn laatste 4 wedstrijden.Hij mistte gisteren 15 van zijn laatste 16 schoten...![]()
Signed upquote:Op maandag 6 maart 2006 21:49 schreef popolon het volgende:
Ik weet niet of het wat is maar je weet maar nooit:
Don't Miss It! VIP Passes are Available for a LIMITED TIME Only!
NCAA® March Madness™ on Demand is totally FREE for the first time ever! Get LIVE game broadcasts of CBS Sports television coverage of NCAA® March Madness™ streaming on your broadband-connected computer.
http://www.ncaasports.com/mmod
Check it out SF.
Had al een CBS-sportsline account, dus meteen aangemeld (tja Nederlander he, gratisquote:
Ik hoop dat de sites het aan kunnen... Was bij treamtv soms ook wel eens bagger...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:09 schreef Guard het volgende:
Live game broadcasts klinkt in ieder geval goed...
Ik zit nog steeds te wachten op de aankondiging van TV Home dat ze NASN gaan doorgeven, maar dat zal wel niet voor volgende week gebeuren, maar hopen kan nooit kwaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:18 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik hoop dat de sites het aan kunnen... Was bij treamtv soms ook wel eens bagger...
Ik ga misschien verhuizen naar Ierland... ik weet niet of ze daar NASN hebben...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op de aankondiging van TV Home dat ze NASN gaan doorgeven, maar dat zal wel niet voor volgende week gebeuren, maar hopen kan nooit kwaad.
Jawel, NASN UK & Ireland (is klein beetje anders dan NASN Europe, ivm uitzendrechten oa NFL, dat wordt nu nog op SKY uitgezonden, volgend jaar komen de rechten vrij geloof ik).quote:Op maandag 6 maart 2006 22:26 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik ga misschien verhuizen naar Ierland... ik weet niet of ze daar NASN hebben...
I know... Ik had geen ticket voor de US...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:42 schreef popolon het volgende:
Verhuizen naar Ierland
Daar kennen ze alleen voetbal, cricket en rugby.
Gaelic football in Eireland... nar that is a grrreat experience....quote:Op maandag 6 maart 2006 22:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Jawel, NASN UK & Ireland (is klein beetje anders dan NASN Europe, ivm uitzendrechten oa NFL, dat wordt nu nog op SKY uitgezonden, volgend jaar komen de rechten vrij geloof ik).
Dan moet je je maar eens gaan verdiepen in Gaelic Football en Hurling, zonmiddag eerst een volledige Gaelic Football wedstrijd en dan een volledige Hurling Wedstrijd op RTE.![]()
Wacht maar, ga maar eens met Bus Éireann across country, das pas een ervaring...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:45 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Gaelic football in Eireland... nar that is a grrreat experience....
"Return of the White Man"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 05:22 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Pick your 'Best'.
Gonzaga wint in een geweldig einde, man dat publiekHe-le-maal gek.
Prachtig.
Morrison speelde waarschijnlijk z'n laatste game voor Gonz.
In de VS heel veel, 't is bijna niet te overzien. In Nederland heb ik nog nooit College op tv gezien. (Ook wel begrijpelijk want het is toch een apart basketballcultuurtje dat College)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:38 schreef Stansfield het volgende:
Wordt er hier nog iets van uitgezonden? Een paar jaar geleden heb ik op nbc geloof ik nog de finale gezien tussen arizona met mike bibby en nog een goede gast waar ik de naam van kwijt ben (weet iemand zijn naam) en nog een team wat ik alweer vergeten ben.
Michael Dickerson? Miles Simon? Jason Gardner?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:43 schreef Stansfield het volgende:
Tnx en weet je toevallig ook hoe die teamgenoot van bibby bij arizona heet?? en wat hij nu doet? Zo irritant als het op het puntje van je tong ligt maar je kan er niet op komen.
Miles Simon dat was hem ja. Speelt die eigenlijk in de NBA?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:48 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Michael Dickerson? Miles Simon? Jason Gardner?
http://www.nba.com/playerfile/miles_simon/quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Miles Simon dat was hem ja. Speelt die eigenlijk in de NBA?
Hee geef me een Wake Forrest vs UNC pingpong wedstrijd en ik ben nog enthousiastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |