abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63832487
Vorig jaar had ik "afscheid van een vriend" met mn telefoon opgenomen en toen kwam er een aardige kerel die een kop of 4 groter was mij vriendelijk verzoeken dat ik dat filmpje beter kon delete
Een kort filmpje was geen probleem en foto's ook niet zei de beste man maar een heel nummer ging te ver

Ik vond ze wel redelijk goed qua beleid!
Met de telefoons van nu hou je het toch niet tegen!

Hier hebben we ook zin in zondag!!
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_63884281
Ik ben al 2x geweest! Vrijdag en zaterdag en het is zooooooooooo gaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!!! Het begint echt heel rustig, maar ze bouwen langzaam op, het is weer super!

Fototoestellen beleid, nou een gewone digitale camera kan gewoon mee naar binnen!
pi_63942242
Ik heb meegelezen op Clounited en ben inmiddels dus ook ernstig aan het aftellen. Als ze ongeveer de setlijst van vorige week aanhouden dan gaan wij zeer zeker een leuke dag tegemoed.

Vanavond de auto volgetankt dus ik ben er klaar voor.

Alleen nog even mijn fototoestel leeg halen strakjes zodat ik de volle 1 Gb kan volschieten zondag.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 11 december 2008 @ 20:42:56 #204
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_63942711
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:01 schreef Sonja27 het volgende:
Het begint echt heel rustig, maar ze bouwen langzaam op, het is weer super!
Een rustig begin vind ik nooit wat. Ik weet nog in 1991.. toen hadden ze een onheilspellend intro-muziekje, en dan *BOEM* "Heel Alleen", met zo'n waanzinnige gitaarsolo van Chris Peeters, en daarna meteen "Langzaam Mijn Hoofd" er achter aan. Dát was nog eens een opener..
.
pi_63958765
Ik kom stilaan slecht van die opgeblazen Clouseau-hype in Vlaanderen ... Nummers als 'En dans' en 'Vonken en vuur' zijn kwalitatief gewoon middelmaat of zelfs matig, maar worden door arm Vlaanderen in een top 100 aller tijden gestemd ...
Nummers als 'Daar gaat ze', 'Domino' of 'Afscheid van een vriend' waren goed (niet toevallig begin jaren 90 toen ze met oa Bob Savenberg een steengoede writer hadden), maar al die recente nummers zijn gewoon niks meer. Moest een andere groep 'En dans' inzingen, het zou nooit scoren.
Koen Wauters zou zelfs nog scoren moest hij een scheet laten in een fles en dat op plaat zetten.
pi_63966795
quote:
Op donderdag 11 december 2008 20:23 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb meegelezen op Clounited en ben inmiddels dus ook ernstig aan het aftellen. Als ze ongeveer de setlijst van vorige week aanhouden dan gaan wij zeer zeker een leuke dag tegemoed.

Vanavond de auto volgetankt dus ik ben er klaar voor.

Alleen nog even mijn fototoestel leeg halen strakjes zodat ik de volle 1 Gb kan volschieten zondag.
Ja hoor het is gewoon dezelfde setlist! De shows zijn allemaal hetzelfde... En toch blijft het leuk om tig keer te gaan Er gebeurd zoveel dat je het in een keer eigenlijk nog niet goed gezien hebt.
pi_63966962
Die top 5000 van donna bedoel je Bram? Ik snap die ook niet... ik vind de huidige nummers ook lang zo goed niet als het vroegere werk.
En Baba... Ze beginnen met En Dans accapella... ik vond het een raar begin, raar gekozen nummer. Maar de show maakt veel goed. En later spelen ze En Dans nog een keer (waarom ik al helemaal niet begrijp dat ze hem ook als opener hebben gedaan!)
pi_63971232
Ik had het er laatst ook over met de vriendin met wie ik zondag naar Clouseau ga. Wij zijn tijdens de "En dans" tour voor het laatst naar Clouseau geweest en zijn daarna ook een beetje afgehaakt qua muziek keuze van de mannen.

Gelukkig worden er in het Sportpaleis ook gewoon veel oude nummers gespeeld en zal het dus vast een ouderwets leuk feestje worden.

Sonja, kun je nogmaals adviseren?

Ik kreeg vandaag een mailtje van het sportpaleis met het advies te parkeren op de P&R, is dit goed te doen of is wegrijden vanaf het sportpaleis zelf ook meestal geen probleem na afloop?

(Als ik je zondag zie zal ik nog wel even gedag komen zeggen )
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_63974397
Als je mij herkent is dat prima
Ik ben vorige week met de trein gegaan, had hotel geboekt. Met P&R heb ik weinig ervaring. Ik rij weleens met mensen mee en dan parkeren we ergens langs een weg maar hoe en waar.... ik heb geen idee. De paar keren dat we op een gewone parking stonden was dat bij het sportpaleis. Dat duurde wel even met wegrijden. Maar dat hoort een beetje bij het concert gevoel hey
pi_64039897
Het was helemaal super de super geweldig gisteren.

Zeiden we op voorhand nog dat dit waarschijnlijk een van de laatste keren was dat we naar Clouseau zouden gaan, na afloop dachten we daar héél anders over en nu is de planning om volgend jaar toch weer te gaan.

Sonja, aan je filmpje van 'Ohja' op Clounited te zien zat je aan de overkant van de zaal gisteren dus helaas geen kans gehad om je even gedag te zeggen.

Parkeren ging overigens prima, de P&R was dan wel vol maar even verderop zijn genoeg parkeerplaatsen bij winkels waar je de auto kwijt kan en met de tram ben je echt zo in het Sportpaleis. Echt helemaal goed geregeld!
pi_64065229
Ja hey! Het was zeker super! De plekken die ik had zondag waren ook goed. A.s. Zaterdag heb ik staanplaatsen op het middenplein, de week er op zitplaatsen op het middenplein op rij 3. En dan nog oud jaar vieren.... Heb de smaak te pakken
pi_64512065
Nog meer mensen die morgen ook naar het Sportpaleis gaan voor de Oud & Nieuw party?
pi_64557012
Ik heb alleen op de televisie een stuk gekeken (we waren op visite bij vrienden en daar waren de mannen niet echt van Clouseau gecharmeerd)...en heel veel spijt zitten hebben dat ik niet man en kinderen gewoon in de steek had gelaten die avond en gewoon naar Antwerpen was vertrokken. Want op televisie zag het er toch wel heel gezellig uit!!! Ik heb de meisjes met de lichtgevende billetjes op een gegeven moment ook nog voorbij zien komen.

En wat heb je er weer een mooie foto's van gemaakt gisteren.
pi_64560305
Het was suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper! Nu wel zwaar afkicken want ik ben in december 6 keer afgezakt naar het Sportpaleis Wel heel gek om oud en nieuw te vieren zonder vuurwerk (hoewel om 12u was er een klein beetje vuurwerk) en oliebollen, maar op de terugweg naar huis hadden we dan maar wat oliebollen in de auto gegeten
Ja er zitten inderdaad mooie foto's bij. Ik had ook een super plekkie
pi_64583641
Clouseau is liefde!
pi_64593533
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Spacylectro het volgende:
Clouseau is liefde!
Als je de verslagen van diverse dames op het Clouseau forum leest dan zul je zien dat er op het party concert mensen waren die daar anders over dachten.

Sonja, Het is begrijpelijk dat je af moet kicken na zo veel concerten vlak na elkaar maar de nieuwe optredens voor volgend jaar staan alweer geboekt en daar ga je er vast ook weer een aantal van bezoeken.

Ik had gisteren mijn vriendin aan de lijn en we denken er hetzelfde over. Volgend jaar gaan we weer maar dan met onze dochters die met oud en nieuw voor de televisie hebben staan dansen op Clouseau. (Alleen teleticketservice geeft slechte plaatsen uit op dit moment. )
pi_65622240
lekker late reactie van mijn kant
maar ik ben 6 dec. geweest , was echt superleuk om ze weer eens te zien en alles heel hard mee te zingen (en te merken dat iemand die vooraf naast ons verklaarde dat ze zo'n grote fan was, eigenlijk alleen de singles kende xD)
had ook wel een goed plekje
zal hier even wat van mn fotos posten, weet niet waar ik ze anders neer moet zetten xD

lol

(k heb er nog meer)

maar goed ik ben t ook wel met jullie eens dta het oude werk beter is. Nou ja ik vind het nieuwe werk gewoon steeds meer op elkaar gaan lijken , toen en dans uitkwam vond ik dat nog wel een beetje 'vernieuwing' maar veel veranderd is het ook niet. En dat nieuwe liedje dat kris deed (overigens niks mis mee),maar daarin zaten zoveel zinnen waardoor ik dacht hebben ze oude nrs aan elkaar geplakt ofzo :s
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:55:26 #218
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65777957
Wil niet zeggen dat ik hun grootste fan ben, maar ze hebben wel een ereplekje op mijn harde schijf! Vanmiddag nog heerlijk naar ze geluisterd
pi_73757083
Wat is de nieuwe CD leuk!!!!! Ben helemaal enthousiast!
pi_73784636
Ik ben vanmiddag in de stad bij zowel de frs als de music store geweest maar die hadden hem allebei nog niet binnen.
pi_73795263
Die nieuwe singel leve belgie is ook maar niks
Godverruhdomme!
pi_73803312
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef Nanook24 het volgende:
Ik ben vanmiddag in de stad bij zowel de frs als de music store geweest maar die hadden hem allebei nog niet binnen.
Bol.com levert snel!
pi_73803517
Ja maar het probleem is een beetje dat ik hier nog 15 Euro aan CD-bonnen heb liggen die toch ook een keer gebruikt moeten worden en die kan ik bij bol.com niet inwisselen.
pi_73810334
op de site van frs kan je 2 versies bestellen, 1 van 12,99 en een van 19,99 weet iemand wat het verschil is ?
pi_73815147
Ik was afgelopen vrijdag in Antwerpen en zag enkel maar 1 versie overal liggen. Die digi (kartonnen verpakking). Nu wordt er gezegd dat die andere versie voor de nederlandse markt is, maar de enkele platenzaak die hem hier had, had ook de kartonnen versie.... dus ik heb eigenlijk geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')