Ik heb hem al besteld (uiteraard zonder te overleggen met mijnquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:05 schreef leonieke het volgende:Hij is echt mooi
Gewoon kopen
![]()
Urenlang clouseau-plezier
(tot grote ergernis van mijn man en schoonvader
)
quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:23 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik heb hem al besteld (uiteraard zonder te overleggen met mijn)
ik moet toch nog 2 kwartalen iets bestellen bij eci dus dan kan ik maar beter iets leuks bestellen toch?
![]()
En ik wil niet stoken...maar als je schoonvader zich zo ergert aan Clouseau dan kan ik maar 1 ding zeggen...vooral veel draaien dan als hij thuis is want dan wil hij jullie alleen maar sneller kwijt.
ik weet maar die clip was echt zo kickenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze de Engelse versie van "Anne" wel, op "Close Encounters"
Correctie...jij hebt je door je zus laten brainwashen!quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:10 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Mn zus heeft me helemaal gebrainwashed vanaf 1990
Hij gaat morgen denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef Nanook24 het volgende:
En? Is het gelukt? Is hij al vertrokken?![]()
De duurste kaarten kopen, kan niet missen...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 22:35 schreef Nanook24 het volgende:
Hihi, ik had wel verwacht dat jij al voor diverse data kaarten zou hebben intussen.
Wij gaan definitief de 14e heen maar ik word er helemaal geen wijs uit wat nou goede plaatsen zijn (want waar gaat het podium staan deze keer????) Iemand tips en adviezen?
Ik weet zelfs niet of ik ga dit jaarquote:Op zondag 29 juni 2008 14:43 schreef Nanook24 het volgende:
Ok, dus iets verder weg is niet echt erg vanwege het overzicht. Het voelt alleen zo raar als je altijd vooraan bij het podium hebt gestaan...maarja, we worden ook een dagje ouder hè dus worden het zitplaatsen deze keer.
Leonieke, Weet jij al wanneer je gaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |