abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55753826
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:05 schreef leonieke het volgende:
Hij is echt mooi Gewoon kopen Urenlang clouseau-plezier (tot grote ergernis van mijn man en schoonvader )
Ik heb hem al besteld (uiteraard zonder te overleggen met mijn ) ik moet toch nog 2 kwartalen iets bestellen bij eci dus dan kan ik maar beter iets leuks bestellen toch?

En ik wil niet stoken...maar als je schoonvader zich zo ergert aan Clouseau dan kan ik maar 1 ding zeggen...vooral veel draaien dan als hij thuis is want dan wil hij jullie alleen maar sneller kwijt.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_55754008
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:23 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik heb hem al besteld (uiteraard zonder te overleggen met mijn ) ik moet toch nog 2 kwartalen iets bestellen bij eci dus dan kan ik maar beter iets leuks bestellen toch?

En ik wil niet stoken...maar als je schoonvader zich zo ergert aan Clouseau dan kan ik maar 1 ding zeggen...vooral veel draaien dan als hij thuis is want dan wil hij jullie alleen maar sneller kwijt.

je wil het niet, maar je doet het toch. My kind of woman ik heb de dvd opgezet en direct erna cd 1 afgespeeld Hij kan altijd naar de werf gaan hé
pi_55754934
En? Is het gelukt? Is hij al vertrokken?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_55754959
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 20:10 schreef Baba-O-Riley het volgende:

[..]

Misschien bedoelden ze de Engelse versie van "Anne" wel, op "Close Encounters"
ik weet maar die clip was echt zo kicken
kende hm wel maar zo vaak zie je de clip ook niet meer.
Mn zus heeft me helemaal gebrainwashed vanaf 1990
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_55755534
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:10 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Mn zus heeft me helemaal gebrainwashed vanaf 1990
Correctie...jij hebt je door je zus laten brainwashen!
pi_55755890
quote:
Op donderdag 3 januari 2008 21:09 schreef Nanook24 het volgende:
En? Is het gelukt? Is hij al vertrokken?
Hij gaat morgen denk ik

(voorzichtig )
pi_55756878
Dan doe ik voorzichtig met je mee uiteraard.
  zondag 6 januari 2008 @ 19:24:49 #183
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_55829778
Vandaag op de kop af 17 jaar geleden zag ik Clouseau voor het eerst. Ik weet nog Koen en Kris begonnen met "Verlangen", op de piano. Geweldig concert, de band maakte toen een polonaise over het podium bij de bandintroductie en gitarist Chris Peeters maakte een sliding over het podium bij "Zij Is Van Mij". Peeters heb ik naderhand nog es ontmoet bij een gitaar-workshop. Erg aardige gast Jammer dat hij niet meer bij Clouseau speelt.
.
pi_59752188
Even een schopje naar boven.

Wij zijn bezig met de kaarten voor de nieuwe december concerten. Als mijn vriendin en ik het eens worden gaan we 14 december.

En ik ben ernstig in dubio of ik mijn dochter mee zal nemen.
pi_59755615
Ik ga 5,6 en 14 december en 31 december geven ze van 22u30 tot 1u30 een groot clouseau feest in het sportpaleis. Iets anders dan de reguliere shows daar! Zin in
pi_59762322
Hihi, ik had wel verwacht dat jij al voor diverse data kaarten zou hebben intussen.

Wij gaan definitief de 14e heen maar ik word er helemaal geen wijs uit wat nou goede plaatsen zijn (want waar gaat het podium staan deze keer????) Iemand tips en adviezen?
  zondag 29 juni 2008 @ 11:45:46 #187
61183 leonieke
Dan toch?
pi_59769114
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 22:35 schreef Nanook24 het volgende:
Hihi, ik had wel verwacht dat jij al voor diverse data kaarten zou hebben intussen.

Wij gaan definitief de 14e heen maar ik word er helemaal geen wijs uit wat nou goede plaatsen zijn (want waar gaat het podium staan deze keer????) Iemand tips en adviezen?
De duurste kaarten kopen, kan niet missen...
Ook al is het veel geld, ik zie het altijd zo: het is belachelijk om 10 euro minder te betalen dan de duurste kaarten om dan niet goed te zitten (en ik ga ook maar één keer )
pi_59769853
Of plaatsen op het middenplein kopen en wat vroeger gaan zodat je vooraan staat Maar mijn ervaring bij Clouseau in het sportpaleis is dan wel dat je veel mist van de show omdat juist wanneer je wat verder zit veel dingen juist meer op vallen en het totale plaatje mooier is.
pi_59769960
Zijn hier nog mensen die net als ik crazy zijn van Clouseau, maar in december single gaan?
pi_59772116
Ok, dus iets verder weg is niet echt erg vanwege het overzicht. Het voelt alleen zo raar als je altijd vooraan bij het podium hebt gestaan...maarja, we worden ook een dagje ouder hè dus worden het zitplaatsen deze keer.

Leonieke, Weet jij al wanneer je gaat?
pi_59772259
Het reserveringssysteem gaf net mooie plaatsen in het midden dus heb ik meteen maar gereserveerd.

Wij zitten blok 149 rij 25

Ik heb er zin in.
  zondag 29 juni 2008 @ 17:48:45 #192
61183 leonieke
Dan toch?
pi_59775064
quote:
Op zondag 29 juni 2008 14:43 schreef Nanook24 het volgende:
Ok, dus iets verder weg is niet echt erg vanwege het overzicht. Het voelt alleen zo raar als je altijd vooraan bij het podium hebt gestaan...maarja, we worden ook een dagje ouder hè dus worden het zitplaatsen deze keer.

Leonieke, Weet jij al wanneer je gaat?
Ik weet zelfs niet of ik ga dit jaar
I know, een regelrechte schande uiteraard maar ben nog aan het denken met wie ik dit jaar zou kunnen gaan. De eindejaarsfuif lijkt me super, maar mijn man krijg ik daar nooit mee naar toe
pi_60800365
ik ga 6 december , middenplein haha dan maar niet zo'n goed overzicht .. dat zie k dan wel weer ergens op dvd ofzo
die clouseau 20 cd heb ik hier ook nog nergens gezien ik was al verbaasd toen ik vonken en vuur gewoon zag liggen xD
pi_63549049
*kick*

Ik kijk net op de kalender en zie dat het over 2,5 week alweer zo ver is.
pi_63549736
Yeap! Ik ga volgende vrijdag al! (en daarna nog zeker 5x.... *bloos* )
pi_63576224
Kom je dan volgende week alvast even vertellen hoe het was?

Ik ben zo benieuwd wat ze ervan gaan maken deze keer. Ik heb er echt super veel zin in!

Ik heb net in ieder geval alvast de planning gemaakt. Om half 11 van huis, vriendin ophalen in de buurt van Gouda, daar een broodje eten en dan rond half 2 richting Antwerpen. Laat de dagen maar om vliegen de komende tijd.
  donderdag 27 november 2008 @ 22:38:04 #197
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_63580409
Ik zou ook wel heen willen met 2/3 maten van me.. maar we moeten even weten hoe we aan kaarten moeten komen.. weet niet of ze al uitverkocht zijn...???
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_63602802
Tickets via www.teleticketservice.com

Ik wil best alvast een verslag doen. Maar wil je alles al weten dan? Je kan ook altijd meelezen op www.clounited.be het fan forum!
pi_63605810
Hihi, een beetje reclame maken op Fok! voor clounited! *met een bestraffend vingertje zwaait*

Ik ga volgende week daar wel even kijken als de eerste optredens geweest zijn.

@satecl, ik zag gisteren dat er nog een concert aan de reeks was toegevoegd (en misschien volgen er nog wel meer) ik zou zeggen hou ook www.sportpaleis.be in de gaten om te zien wanneer de concerten zijn (en via daar wordt je voor het reserveren van kaarten weer doorgelinkt naar teleticketservice.)
pi_63832370
Kan iemand mij met het oog op volgende week vertellen wat het fototoestellen beleid bij Clouseau tegenwoordig is???

Vroegâh kon je je fototoestel altijd zonder problemen meenemen maar hoe is dat nu geregeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')