Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 maart 2006 09:32 schreef _Cara_ het volgende:
En toen was ze weer online...Pc weer helemaal in orde..en vrij van alle virussen
![]()
OT
Moe.. slecht geslapen.
Dank je..quote:Op maandag 6 maart 2006 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
Nog gefeliciteerd![]()
O.T. verveeld en met mijn gedachten er echt niet bij
Kom maar hierheen dan, hebben nog wel een slager (slachter) die daar wat aan kan doenquote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
OT
Mijn verstandskies speelt me parten..de pijn trekt door naar mn rechteroor.![]()
auw.. wanneer slopen ze hem eruit?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
OT
Mijn verstandskies speelt me parten..de pijn trekt door naar mn rechteroor.![]()
Touwtje erom en over de treinrails spannen.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dank je..![]()
OT
Nou ..dat stelt me niet echt op mn gemak..quote:Op maandag 6 maart 2006 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Kom maar hierheen dan, hebben nog wel een slager (slachter) die daar wat aan kan doen
Als de pijn komt doordat de verstandskies doorkomt, dan kan het meevallen. Maar als er al 1tje uitmoest, heb je goede kans dat deze dat ook moet.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:18 schreef _Cara_ het volgende:
* En misschien hoeft ie er wel niet uit? denkt Cara hoopvol...
Zal ik alvast maar de mannetjes in witte jassen bellen ??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |