Algemeen directeur Bacardi-Martini Nederland (introductie v/d breezer) en op dit moment vice president Marketing&Sales UPC Nederland. Niet slecht voor een havo diplomaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:44 schreef Billy_Mack het volgende:
definieer 'ver geschopt'
Peter Dörr?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:06 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Algemeen directeur Bacardi-Martini Nederland (introductie v/d breezer) en op dit moment vice president Marketing&Sales UPC Nederland. Niet slecht voor een havo diploma
doe dit ff via mail wil je?quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Peter Dörr?
En trouwens 2200 euro netto voor productiewerk? Lijkt me sterk.
quote:
Hij heeft 2 internationale zeer goedlopende bedrijven opgezet. Drijft handel met vele landen in de wereld.quote:
De vraag is: wil jij 40 jaar lang productiewerk doen in een of andere suffe fabriek, of werk doen wat je leuk vindt? Of je daar dan voor moet studeren is vraag 2 natuurlijk...quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:48 schreef obl het volgende:
Voor het geld hoef je het niet te doen, je wordt toch beroerd betaald. Je mag blij zijn met 1750-2250 netto. Mijn buurjongen doet productiewerk en verdient al 2200 met productiewerk in A'dam"
Dat zei een klasgenoot vanmorgen tegen me![]()
Opleiding:6 vwoquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:48 schreef obl het volgende:
Voor het geld hoef je het niet te doen, je wordt toch beroerd betaald. Je mag blij zijn met 1750-2250 netto. Mijn buurjongen doet productiewerk en verdient al 2200 met productiewerk in A'dam"
Dat zei een klasgenoot vanmorgen tegen me
Je klasgenoot heeft helemaal gelijk. Er moeten tenslotte mensen zijn, die mijn ramen lappen, mijn LCD televisie produceren, mijn auto produceren/repareren, etc.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:48 schreef obl het volgende:
Dat zei een klasgenoot vanmorgen tegen me![]()
Met andere woorden: mensen die het kutwerk doen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Je klasgenoot heeft helemaal gelijk. Er moeten tenslotte mensen zijn, die mijn ramen lappen, mijn LCD televisie produceren, mijn auto produceren/repareren, etc.
Ik noem het "werk waar je goed in bent".quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Met andere woorden: mensen die het kutwerk doen.
Bij produktiewerk komt weinig kunde kijken, je moet enkel je gedachten op 0 kunnen zetten 8 uur lang.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:42 schreef Phoenixjuh het volgende:
[..]
Ik noem het "werk waar je goed in bent".
Ik zou het niet kunnen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 20:44 schreef gelly het volgende:
[..]
Bij produktiewerk komt weinig kunde kijken, je moet enkel je gedachten op 0 kunnen zetten 8 uur lang.
Ik heb het een jaar gedaan. Voor 1400 gulden per maand. Nu verdien ik meer in euro's als startende HBO'er. Nee, ik ben toch blij dat ik toch door ben gaan leren. De productiewerkcarriereladder is niet optimaal. Het beste wat je dan kan bereiken is chef-palletsorteerder.quote:
Inderdaad, je studeert om jezelf te verrijken, niet je portemonnee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:55 schreef Roellio het volgende:
Daarbij komt dat ik persoonlijk werk omdat ik het leuk vind, het geld is mooi meegenomen maar niet mijn primaire reden.
We hebben het hiet wel over chefpalletsorteerder die 2200 verdient he.quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar gedaan. Voor 1400 gulden per maand. Nu verdien ik meer in euro's als startende HBO'er. Nee, ik ben toch blij dat ik toch door ben gaan leren. De productiewerkcarriereladder is niet optimaal. Het beste wat je dan kan bereiken is chef-palletsorteerder.
Ook mooi. Pallets sorterenquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het een jaar gedaan. Voor 1400 gulden per maand. Nu verdien ik meer in euro's als startende HBO'er. Nee, ik ben toch blij dat ik toch door ben gaan leren. De productiewerkcarriereladder is niet optimaal. Het beste wat je dan kan bereiken is chef-palletsorteerder.
En tussendoor naar die "Spaanse die altijd goed nat is"quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ook mooi. Pallets sorteren. En als bijbaantje kachels repareren ofzo
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |