1: Biesboschquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:50 schreef Xenwolfie het volgende:
1. Waar moet dat reservaat dan zijn in dit overbevolkte Nederland?
2. Je reed te hard.
quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:54 schreef MUUS het volgende:
Bambi deel 2: Stampertje gaat dood.
Alsof Bambi het niet al zwaar genoeg had in deel 1..
.
Had je maar een bullbar moeten kopen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:59 schreef pino.in.disguise het volgende:
Over bambi gesproken........Ik had laatst een ree aan m'n grill hangen........weg koplampen en bumper.
Omdat ik stoer wou zijn voor mezelf.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:00 schreef Rekkie het volgende:
maar waarom reed je nu te hard dan?
Zelfovertuigingquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat ik stoer wou zijn voor mezelf.
Wel ooit eens geprobeerd. Mijn pa zei dat dat kon. Wij dat ding van de weggeschraapt -> Ook een eigen roadkill. Vel eraf, ingewanden zover ie ze nog had eruit. En toen de pan in.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:04 schreef tuut84 het volgende:
kuj mooi in de pan gooien
Konijnengriep oplopen...quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:03 schreef Impreza_STI het volgende:
Als ik -Sandstorm- op het zebrapad zie lopen geef ik extra gas![]()
Hey, dan heb ik jullie op TV gezien.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wel ooit eens geprobeerd. Mijn pa zei dat dat kon.
Hee rekkie; ondertitel: Najib??quote:
doe maar joden, daar zijn er maar 16 miljoen van.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Juist, en dat is allemaal de schuld van de Joden(of arabieren, dat weet ik even niet).
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hee rekkie; ondertitel: Najib??![]()
Konijnen vergelijken met Jodenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:09 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Juist, en dat is allemaal de schuld van de Joden(of arabieren, dat weet ik even niet).
ja maar die arabieren gaan weer over die klote eendenquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe maar joden, daar zijn er maar 16 miljoen van.
daarom, en de christenen zijn niet vies van die kutvarkens.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:15 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
ja maar die arabieren gaan weer over die klote eenden![]()
![]()
![]()
Hoho, de padden waren wel degelijk schuldig aan de aanslagen in Madrid.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Konijnen vergelijken met Joden
Nog even en we geven de konijnen de schuld van de aanslag op de Twintowers, de Holocaust en de aanslagen in Irak elke werkdag.
Wist jij dat een haas 's nachts, als er een auto aan komt rijden, midden op de weg stopt om naar de koplampen te gaan staan kijken? Dan vraag je er toch omquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef Vhiper het volgende:
Dat je per ongeluk een dier doodrijd, a la, dat kan gebeuren...
Maar er vervolgens nog trots op zijn, getuigt toch wel van een groot gebrek aan respect voor het leven![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:19 schreef Vhiper het volgende:
Dat je per ongeluk een dier doodrijd, a la, dat kan gebeuren...
Maar er vervolgens nog trots op zijn, getuigt toch wel van een groot gebrek aan respect voor het leven![]()
Neequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wist jij dat een haas 's nachts, als er een auto aan komt rijden, midden op de weg stopt om naar de koplampen te gaan staan kijken? Dan vraag je er toch om![]()
Of je hebt geen auto of je werkt bij Greenpeace.quote:
Ik heb een auto (2 zelfs) en werk niet bij Greenpeacequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:25 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Of je hebt geen auto of je werkt bij Greenpeace.
beproefde jachtstroopmethode.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:21 schreef Joppy het volgende:
[..]
Wist jij dat een haas 's nachts, als er een auto aan komt rijden, midden op de weg stopt om naar de koplampen te gaan staan kijken? Dan vraag je er toch om![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |