Werk jij voor de CIA?quote:
Vreem dat mensen nooit een e-mail adres in hun profiel hebben.. dan zal je maar mij moeten e-mailen voor de afhandelingquote:Op maandag 6 maart 2006 00:01 schreef J_CDA het volgende:
67.5 incl.
Jawel, in Capelle a.d. Ijssel. Of gewoon in elke juwelenzaak.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:11 schreef 2Mini het volgende:
Kan ik em niet eerst ergens bekijken voor ik er 70 euro voor geef?
Sry, ik snap het even niet. Je bent ook geinteresseerd? Dat hele TVP gedoe ben ik nog echt gaar inquote:Op maandag 6 maart 2006 11:16 schreef jaspernl het volgende:
tvp, voor het geval de deal alsnog afketst...
mooi klokkie!
heb interesse. tvp=terug-vind-post.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Sry, ik snap het even niet. Je bent ook geinteresseerd? Dat hele TVP gedoe ben ik nog echt gaar in![]()
Mail terug op je hotmailquote:Op maandag 6 maart 2006 22:29 schreef Ricepuppet het volgende:
Mail beantwoord. Bij deze onder voorbehoud aan je verkocht..
Done.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:22 schreef Ricepuppet het volgende:
Yup, en het horloge is verkocht.
@J_CDA, heb nog steeds je adres niet, wel het bedrag. Mail me je NAW gegevens nog even door, komt het helemaal goed.
Which means???quote:
Bod genoteerd in ieder gevalquote:Op maandag 20 maart 2006 09:43 schreef jaspernl het volgende:
[..]
Which means???
a) je bent blij dat er iemand biedt
b) je bent blij met mijn bod en accepteert het
c) je lacht me uit, en wijst mijn bod af
Gaarne ff duidelijkheid...
Ok voor die tijd laat ik het wetenquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:00 schreef jaspernl het volgende:
op 10/3 heb je het horloge weer te koop aangeboden. Het is nu de 22e.
wanneer sluit je de verkoop, en geef je uitsluitsel of je ingaat op een bod of niet?
ik heb nl nog een optie lopen, en moet zo langzamerhand een keuze gaan maken...
dus... Ik wil je niet onder druk zetten, maar hierbij geef ik je aan dat mijn huidige bod (60,- incl verzenden; mits in goede staat) nog geldig is tot donderdag 23/3; 15.00u. Daarna gaat het wmb over, en koop ik een ander.
Ik hoor het wel...
Niets gehoord...quote:
Yep, sorry kom nu net thuis.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:00 schreef jaspernl het volgende:
[..]
Niets gehoord...![]()
Het gaat over; ik koop een ander.
Succes met de verkoop verder!![]()
Originele accu's?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:10 schreef dagizmo het volgende:
@ J_CDA: ik lees dat je opzoek bent naar accu's voor een t630. Daar heb ik nog 2 van, dus eventueel kunnen we een mooie deal maken?
Zo ja mail me dan even op dagizmo @ lycos .nl ( aan elkaar)
Heb er maar 1 nodig. Wat wil je voor het horloge geven?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:59 schreef dagizmo het volgende:
Ja!
Yupquote:Op zondag 9 april 2006 18:32 schreef Ricepuppet het volgende:
Weet je dat je de schakels ertussen uit kan halen zodat hij wel om je pols past? Of wist je dat niet?
Die heb ik verwijderd van mijn server toendertijdquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:40 schreef woeeiiii het volgende:
je fotos doen het hier niet (meer) ?
Hij is er nog. Ik wacht tot a.s. vrijdag en dan gaat het horloge naar de hoogste bieder.quote:Op woensdag 12 april 2006 10:18 schreef wes55 het volgende:
heb je hem nog?
zo ja dan bied ik 60euro incl.
quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:42 schreef wes55 het volgende:
als je akkoord gaat met me bod van 60 euro incl. mail dan even naar mail in me profiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |