abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 maart 2006 @ 17:30:57 #76
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_35714908
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:26 schreef Aarde het volgende:

[..]

bij mijn machien stond expliciet dat er geen azijn in mag - dat dat niet goed is.
Oh? En verdere onkalkingmiddelen?
Ik doe de mijne al jaaaaren met azijn. Nog nooit een verwarmingselement vervangen (was machine gaat nu al meer dan 15 jaar mee, hoe oud die inmiddels is, poeh, geen idee)
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_35715259
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oh? En verdere onkalkingmiddelen?
Ik doe de mijne al jaaaaren met azijn. Nog nooit een verwarmingselement vervangen (was machine gaat nu al meer dan 15 jaar mee, hoe oud die inmiddels is, poeh, geen idee)
ik denk dat ik me vergistte. online even de handleiding opgezocht:
quote:
Attentie!
Ontkalkingsmiddelen bevatten zuren die onderdelen van het apparaat kunnen aantasten en verkleuringen in het wasgoed kunnen veroorzaken.

Bij een juiste dosering van het wasmiddel hoeft u de wasmachine niet te ontkalken.

Als ontkalking toch noodzakelijk is, houdt u dan aan de gegevens van de fabrikant op de verpakking van het ontkalkingsmiddel.
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_35716389
En, stinken ze nog?
  zondag 5 maart 2006 @ 11:56:33 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_35734858
Ik heb de handdoeken nog niet gestreken, maar al wel eentje gebruikt vanwege haast . Ze roken niet meer muffig, maar wel naar schoonmaakazijn .

Beter dan meur, maar schoonmaakazijn heeft nou ook bepaald geen fijn geurtje vind ik .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_35735245
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 16:36 schreef mjb44 het volgende:
Ik gebruik eens per kwartaal hg-onderhoudsmonteur. Daarmee word de wasmachine van binnen ontdaan van zeepresten e.d..
Hg-onderhoudsmonteur bevalt mij goed. Het is inderdaad wel duurder dan een fles azijn, maar goed een schone was is me ook wat waard.
pi_35735852
Haal je wasmachine eens van de kant af je wilt niet weten wat voor viezigheid daar achter ligt (vooral als die al een paar maanden heeft lopen lekken op het kraantje )

P.s. handdoeken en bedde(n)goed doe ik altijd op 95 graden
pi_35735884
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:32 schreef Sorella het volgende:
Haal je wasmachine eens van de kant af je wilt niet weten wat voor viezigheid daar achter ligt (vooral als die al een paar maanden heeft lopen lekken op het kraantje )

P.s. handdoeken en bedde(n)goed doe ik altijd op 95 graden
Ik heb een inbouwmachine. Beetje lastig dus.
pi_35736671
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de handdoeken nog niet gestreken, maar al wel eentje gebruikt vanwege haast . Ze roken niet meer muffig, maar wel naar schoonmaakazijn .

Beter dan meur, maar schoonmaakazijn heeft nou ook bepaald geen fijn geurtje vind ik .
extra spoelen kiezen, NIET je vaatdoekjes erbij doen... misschien dat dat helpt?

IETS dat je erbij stopt moet die lucht kunnen verklaren anders zou je het wel met al je was hebben
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')