Keukenazijn of schoonmaakazijn?quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:04 schreef schatje het volgende:
In plaats van wasverzachter azijn gebruiken. Probeer dat eens.
Ja, daar zal ik ook eens op lettenquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:14 schreef Fratz het volgende:
Er staat ook dat je niet te veel wasmiddel moet gebruiken. Goede tip!
Ik heb er diverse, dus dat is het niet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:27 schreef zhe-devilll het volgende:
Neem eens een andere waspoeder!
*klaar slotje*![]()
Moet je je mossel er niet mee afvegenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, de titel zegt 't eigenlijk al, mijn handdoeken stinken.
Als ik ze gewassen heb, is er eigenlijk niks aan de hand, ruiken prima! Maar als ik na het douchen me ga afdrogen en ze dus opnieuw nat worden, komt er een niet zo fijne lucht vanaf.
Ik hang de was doorgaans meteen op als de wasmachine klaar is, dus 't wasgoed krijgt geen kans om in de wasmachine al te gaan broeien ofzo. Ik rook niet, dus de lucht in de woonkamer is ook ok. Geurkussentjes tussen de handdoeken leggen heeft ook niet gewerkt.
Ik was de handdoeken doorgaans op 60 graden en gebruik gewoon wasmiddel en een beetje wasverzachter.
Overigens geen problemen met normale kleding.
Wie heeft er een idee om hier vanaf te komen?
Potver hey! Wat ben jij grappig zeg!quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:01 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Moet je je mossel er niet mee afvegen![]()
hahahahaquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:01 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Moet je je mossel er niet mee afvegen![]()
oeps sorriequote:Op donderdag 2 maart 2006 15:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Potver hey! Wat ben jij grappig zeg!
Wow!!
Ja, ik had 'm ook al eerder verwacht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:08 schreef bonke het volgende:
[..]
oeps sorrie
was niet grappig koenzor
( viel me op dat et al niet eerder gezegt was trouwens )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |