quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik had er een paar, maar die hangen nog aan de koelkast in mijn oude huis
als ik er binnenkort kom, pik ik ze er wel vanaf
voor 2 cijfertjes een postzegel is een beetje zondequote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Euh ik heb wel 2 cijfers?
Je kunt ook vragen of je alleen de magneetjes mag hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dan moet ik er de danoontje bij kopen
ik kan ze er ook gewoon af jattenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je kunt ook vragen of je alleen de magneetjes mag hebben![]()
Werk zelf namelijk ook in de superquote:Op zondag 5 maart 2006 23:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik kan ze er ook gewoon af jatten
nee ik doe het op de eerlijke manier, toch bedankt voor de tip
ik zal binnenkort mailquote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Werk zelf namelijk ook in de super![]()
Af en toe zijn er " ineens" vanaf..![]()
Als ik er nog zie liggen, dan neem ik ze wel mee...Goed? Stuur maar een mailtje naar me als reminder![]()
N.B.: Tegenwoordig zitten er bijna alleen nog maar cijfers aangeplakt..![]()
Ben wel weekendhulpje...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:00 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zal binnenkort mailhmmz, maarja dan heb je er ook vast wel een paar denk ik toch ??
Welja....quote:Op maandag 6 maart 2006 14:33 schreef guitarist.nl het volgende:
wat had je in gedachten kwa ¤ ?? 1 euro incl verzendskosten ??
ik moet nu weg, als je je bankrekeningnr. mailt, maar ik het vanmiddag over, en mail ik mijn adres gegevensquote:
Done...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik moet nu weg, als je je bankrekeningnr. mailt, maar ik het vanmiddag over, en mail ik mijn adres gegevens
brian@guitarist.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |