bij stayokay hebben ze ook gewoon 2persoons kamersquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:28 schreef Grimm het volgende:
we willen liever niet in een hostel met stapelbedden, maar erg leuke ideeen.
lloydhotel heb ik idd meer over gehoord!
Wat denk je dat het inhoud....quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:28 schreef Grimm het volgende:
we willen liever niet in een hostel met stapelbedden, maar erg leuke ideeen.
lloydhotel heb ik idd meer over gehoord!
Na wat zoeken ben ik zelf bij deze uitgekomen
http://www.hotels.nl/nl/amsterdam/bicyclehotel/
Wat houd dat gayvriendelijk in :x
Goed idee. Tapas restaurantje zit er inderdaad nogquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:37 schreef slaveloos het volgende:
hotel de filosoof, gelegen vlakbij t vondelpark. Heel goed hotel, mat thema kamers. niet zo heel erg goedkoop, maar wel echt heel speciaal. En een bezoekje brengen aan brouwerij t IJ, lekker terras met zelf gebrouwen biertjes. voor de liefhebber is er ook een rondleiding. Ernaast zit (ik hoop nog steeds) een tapas restaurantje, ook met een terras
stayawayquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:01 schreef timmeeeh het volgende:
www.stayokay.nl !
zijn er 2 van in a'dam: 1 naast t vondelpark en 1 aan de kloveniersburgwal geloof ik..
Waarschijnlijk is het te laat op het moment dat je daar achter komtquote:Op donderdag 2 maart 2006 14:28 schreef Grimm het volgende:
Wat houd dat gayvriendelijk in :x
hehequote:Op donderdag 2 maart 2006 17:54 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het te laat op het moment dat je daar achter komt
Whoehahaha !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:39 schreef BobRooney het volgende:
Is de Theemsweg nog open? Dat is vlakbij Sloterdijk.
wat vind ik leuk (lees: wat wil ik doen in 14 dagen Amsterdam) ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:03 schreef Pappie_Culo het volgende:
Sloterdijk en omgeving is weinig te beleven. Wat vind je leuk, laten we daar eens mee beginnen.
Je begrijpt dat je wel een gids nodig zult hebben he?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:55 schreef DaCode het volgende:
(zeker nu ik weet hoeveel m'n onkostennota mag wegen)
Westergasterrein is nog altijd dichterbij CS dan bij Sloterdijk hoor...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:04 schreef Lempicka het volgende:
Iets in de buurt van CS, en dan met de trein naar je werk lijkt me een prima optie. als je echter in de buurt van sloterdijk zit kan je je altijd nog vermaken op het westergasterrein.. niet zo ver weg.. maar wel heel veel leuke dingen te doen!
www.westergasfabriek.nl
quote:Op donderdag 9 maart 2006 14:51 schreef Porto het volgende:
Mocht je er toch voor kiezen om in hotel slotania te gaan zitten en je wilt lekker eten dan kan je terecht bij toetanchamon voor de lekkerste shoarma van Amsterdam (slotermeerlaan/ zelfde straat als slotania) verder heb je aan het eind v.d straat een zwambad (sloterparkbad) en een groot meer (sloterplas) en een park (gaat verder nergens over hoor.. meer tips voor als je je echt verveelt en je hebt geen zin om het centrum in te duiken) voor een coffeeshop in de buurt moet je +/- 5 minuten lopen 'coffeeshop watersnip?' lodewijk v deysselstraat... en verder kan ik gewoon echt niets verzinnen om te doen daar in de buurt
Mee eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 14:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
als je naar amsterdam komt wil je toch niet in slotervaart zitten? Ik als amsterdammer probeer het daar al te vemijden.
![]()
vast wel, ikben er al een tijdje niet geweest..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
Tweede kamer is idd prima... hebben ze daar nog van die mooie papieren zakkies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |