Swissotel Amsterdam - Damrak 96 - (020)5223000
quote:Als er een kut hotel is in ons land, dan zijn het de Hilton vestegingen. Zo'n naam, zo duur, zo slecht (voor wat je er voor betaald)
Op 27 januari 2001 18:39 schreef HighLander het volgende:
hebben ze daaro een hilton?
http://www.marriotthotels.com/dpp/PropertyPage.asp?MarshaCode=AMSNT
het volgende doet zich voor, vanavond hoop ik met vrienden naar het concert van sonic youth te gaan in de stadsschouwburg in amsterdam!!! maar door de treinwijzigingen van de NS kom ik niet meer terug. (de laatste trein gaat nu om 22:00 Véél te vroeg! wij moeten naar leeuwarden.)
weet iemand nog adressen (op internet waar ik kan zoeken), liefst dichtbij leidseplein. om daar te kunnen overnachten. een Goedkoop onderkomen, jeugdhotel ofzo. ik heb al gebeld met een aantal maar ze zitten allemaal al vol.
thanx
tdw
Ik wens je veel succes, ik zou het niet weten voor je, tenzij een FOK!ker een slaapplek voor je heeft.
quote:
Op woensdag 13 juni 2001 10:14 schreef spookvrouw het volgende:
Slechte tijd om een overnachting te willen regelen, de stad zit bomvol met touristen.Ik wens je veel succes, ik zou het niet weten voor je, tenzij een FOK!ker een slaapplek voor je heeft.
ik begin de hoop hier ook te verliezen.
slaapplek kan, maar wel 4 lui!!
echt
klote NS
quote:????
Op woensdag 13 juni 2001 10:20 schreef Manono het volgende:
Eeehm... het Lloyd Hotel is dat wat
tel nummer?????
quote:Kun je het beste opvragen bij jouw wijkburau.
Op woensdag 13 juni 2001 10:25 schreef Rafterman het volgende:
tel nummer?????
quote:er is een nieuwe dienstregeling, ze gaan rondjes rond de kerk doen, enhet laatste rondje richting leeuwarden begint om 22:06. dit volgens de NS site. nu zegft de OV site dat de laatste om 22:36 dus ik weet het niet meer.
Op woensdag 13 juni 2001 10:32 schreef Amoebe het volgende:
Wat raar trouwens dat de laatste trein al zo vroeg gaat, want je kan om 23.36 nog vertrekken en in Groningen aankomen (is net zo ver)
Maar,
ik heb een Hotel gevonden!!! jaja! er was nog 1 kamer voor 4 vrij!!!!! en die is gereserveerd voor ons!!!
Bij het leidseplein, dus op loopafstand van de stadsschouwburg!!!!!
quote:lijkt mij idd het beste....
Op woensdag 13 juni 2001 10:18 schreef Snokvogel het volgende:
Vondelpark Youth Hostel ?
30 of 35 piek ofzo per n8...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |