quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:25 schreef cheqy het volgende:
Want zeg nu eerlijk, wat is een mooier vermaak dan leedvermaak.![]()
Zo hoor je dan nog eens wat he als je op fok komt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:45 schreef freddygonzales het volgende:
Nog nooit gehoord van vorstverlet....................................
vorstverletquote:
Jij niet zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:48 schreef Rekkie het volgende:
Je bent helemaal niet zielig eikel, je bent vrij!
Haha, wat een timing!quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:25 schreef cheqy het volgende:
Voor vandaag had ik mezelf een lekkere vrije dag beloofd. Gisteren liep ik de hele tijd mijn collega's te gallen dat ik vandaag heerlijk kon uitslapen en dat zij dan weer hard aan het werk moesten.
Want zeg nu eerlijk, wat is een mooier vermaak dan leedvermaak.![]()
Ga ik net even kijken op msn zie ik een collega online staan, ik denk WTF![]()
Ik vraag: Hé, wat mot je thuis?
Zegt hij: Hahaha, vorstverlet sukkel.![]()
Ben ik verdomme een ATV dag kwijt en mijn collega's die nu ook thuis zitten kost het niks.![]()
Ik ben zielig.![]()
Wie zegt dat ik dat niet doe? Maar af en toe een lekker dagje vrij zijn is ook wel eens lekker. Dus.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig ga ik met plezier naar mijn werk!
Dat ben je toch, dus wat klaag je nou?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe? Maar af en toe een lekker dagje vrij zijn is ook wel eens lekker. Dus.![]()
Hij had liever zijn ATVtje op een ander tijdstip besteed!quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ben je toch, dus wat klaag je nou?
Ja dat heet nu eenmaal dikke pech, je had er ook op kunnen gokken natuurlijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hij had liever zijn ATVtje op een ander tijdstip besteed!
Maar nie gebruiken in plaats van niet, getuigt wel van een verstandig iemand wil je zeggen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:28 schreef Kuuke2k5 het volgende:
wat een kut woord, als je zo'n woord gebruikt spoor je nie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |