hebben ze ook een site?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:14 schreef Canisfire het volgende:
Zie hier Vatos Locos
[afbeelding]
De nieuweste generatie rappers uit Brabo Brabant.
Met diep doordachte individule namen als:
V1$ke
s-Pr0
M0es
yousendit
Nee volgens mij nog niet ze zijn undeground en dat vinden ze niet stoerquote:
Dat is een leuk verhaal ,quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:16 schreef Mobster273 het volgende:
nou vraag ik me af he, wat doe jij met je tijd dat je dit soort dingen tegenkomt?
Jij hebt nu officieel tijd teveelquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is een leuk verhaal ,
Toen ik 15 was had ik ooit een 14jarig vakantie vriendinnetje.
Dat meisje liet mij gister een paar nummers horen van deze Vatos Lacos.
En vroeg wat ik er van vond. Vervolgens heb ik de email van een vriend van mij gegeven die nu net doet alsof hij bij een platenmaatschapij werkt. Als ik tijd heb zou ik de logs van hem en haar eens opzoeken![]()
LOL, ben benieuwdquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dat is een leuk verhaal ,
Toen ik 15 was had ik ooit een 14jarig vakantie vriendinnetje.
Dat meisje liet mij gister een paar nummers horen van deze Vatos Lacos.
En vroeg wat ik er van vond. Vervolgens heb ik de email van een vriend van mij gegeven die nu net doet alsof hij bij een platenmaatschapij werkt. Als ik tijd heb zou ik de logs van hem en haar eens opzoeken![]()
Mbo opleidingquote:
Ik wacht vol spanning op de logsquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:18 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als ik tijd heb zou ik de logs van hem en haar eens opzoeken![]()
je bent gewoon bang dat dat vakantievriendin-meisje het ziet, je als huichelachtige verrader afschrijft uit haar MSN-lijst, en dat je er nooit meer op mag....quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:21 schreef Canisfire het volgende:
Ik zelf geen zin om logs te posten
Nee ik weet dat logs plaatsen tegen de regels van Fok! isquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat dat vakantievriendin-meisje het ziet, je als huichelachtige verrader afschrijft uit haar MSN-lijst, en dat je er nooit meer op mag....![]()
tegen de regels om msn-logs te plaatsenquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik weet dat logs plaatsen tegen de regels van Fok! is![]()
Ik heb geen zin in een ban aan mijn broek![]()
Wat is je msn stuur ik jou effe het bestandjequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:07 schreef vamos1 het volgende:
[..]
tegen de regels om msn-logs te plaatsen
oei... dat heb ik ook al veelvuldig gedaan![]()
nee nou heb je me banggemaaktquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:08 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat is je msn stuur ik jou effe het bestandje![]()
Heb jij een upload sitequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:26 schreef vamos1 het volgende:
[..]
nee nou heb je me banggemaakt
waarom upload je het niet ergens en tief je hier de link (zo post je niet letterlijk de logs)
Als jij de logs inknipt tot een hapbaar resultaat en er geen Fokkers belachelijk gemaakt worden, dan heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:02 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik weet dat logs plaatsen tegen de regels van Fok! is![]()
Ik heb geen zin in een ban aan mijn broek![]()
Okequote:Op donderdag 2 maart 2006 12:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Als jij de logs inknipt tot een hapbaar resultaat en er geen Fokkers belachelijk gemaakt worden, dan heb ik er niet zoveel problemen mee.
Ik heb Volkomen kut.com ook al een linkje gestuurdquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:48 schreef vamos1 het volgende:die wordt goed voor de gek gehouden
maar nu? hoe verder te rellen?
stuur de nummers anders onder haar naam door naar Flipmode records
mwaha lekker toepasselijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik heb Volkomen kut.com ook al een linkje gestuurd![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:47 schreef Fliepke het volgende:
Er zit glas in zijn oor. AUW!
Of die one liners als:quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:17 schreef Gripper het volgende:
Na
schud
schud
schud
schud
schud
schud
schud
schud
schud
schud
schud
schud
met je billuh
MDK
MDK
MDK
MDK
MDK
MDK
geloofde ik het wel... Deze shit is gruwelijk!![]()
Haha de eerste shopquote:
hopen op meerquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Zie hier een prive foto van S-pr0
En als je goed kijkt weg geshopte puisten
Zodra Louis contact met ze heeft gehad.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:15 schreef Mobster273 het volgende:
Wanneer is volgende keer?
Pas op niet met ze fucken ze gooien je in het water en je vind je benen terug in de goot!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:55 schreef Salvad0R het volgende:.
Ze zouden niet eens stoer zijn, ookal probeerden ze het niet zo hard.
In Oss?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:46 schreef Forcefuzz het volgende:
Opeens schaam ik me dat ik daar ben geboren.
Omdat JIJ de link naar dit topic gestuurd hebt naar haar .quote:Op donderdag 6 april 2006 16:55 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die nieuwe logs duren trouwens nog wel even het meisje dat ons contact persoon was heeft een paar foto's gezien en daar was ze niet zo blij mee![]()
quote:F-l0wz If Y0u Were Mine I W0uld Tell Every0ne That Y0u Are The 0nly 0ne That I C0uld Ever Want..!! zegt:
oke lous nu mij beurt .. vieze kk nerd .. je bakt er egt helemaal nix van .. zal ik je alles vertelle dan .. je zou mij disse nie de ma van macha . vieze harry potter uit breda .. praat stoer over mamas die je nie kent .. je praat zo geil omdat geen 1 bitch je kent .. je bent een flikker ik zet je zo aan de kant .. enigste wa jij neukt is je rechter hanmd .. ag donder tog op met je schaak click .. vieze kk bitch .. wa begin je nu tege fl0wzz .. mother fucker dat is kansloos .. ja cker ben je een klootzak .. begin nie tege deze lijpe gozer uit irak .. disse is wat jij cker niet kan .. wa is er aan d ehand .. mc balkende rapt ook .. ahah dit is een fucking joke .. met je kk vieze bredaase gay groep .. met je neppe poep .. a fuck jou jeen je moeder en je fammilie erbij .. wil je mij disse bitch ik heb gewoon tis al voorbij
Lees het topic dan op zijn minst even doorquote:
quote:21:36:55] Louis: Je bent dat ''nichtje '' ?
[21:37:00] Louis: met die arrogante tyves kop
[21:37:07] ?? [?]a¢?a. : jaa da ben k jaa
[21:37:13] Louis: JA
[21:37:20] Louis: Jij bent ook niet moeders mooiste
[21:37:26] Louis: wie is dat andere meisje dan va die fotos
[21:37:29] Louis: dat is wel een leuk meisje
[21:37:50] ?? [?]a¢?a. : ->zeii
[21:38:09] Louis: j
[21:38:09] Louis: a
[21:38:11] Louis: hoe heet ze
[21:38:16] Louis: Ik zal normaal tege je doen
[21:38:20] ?? [?]a¢?a. : haha jamer voor je want da ben ik ook op die
foto
[21:38:22] ?? [?]a¢?a. : ->
[21:38:29] Louis: Maar die eerste foto
[21:38:41] ?? [?]a¢?a. : me moeder
[21:38:45] ?? [?]a¢?a. : maar wacht maar jonge:@
[21:38:48] ?? [?]a¢?a. : jij gaat er echt aan
[21:38:51] ?? [?]a¢?a. : want je gaat echt te verr
[21:38:54] ?? [?]a¢?a. : vieze kanker mongool
[21:38:58] Louis: wat doe ikd an
[21:39:02] Louis: Ik ga rustig aan doen zeg ik toch
[21:39:07] Louis: Je bent niet lelijk
[21:39:09] ?? [?]a¢?a. : ja maar wij nie
[21:39:29] Louis: Kan je asjeblieft je mond houden tegen hun
[21:39:34] Louis: Ik ben zo bang
[21:39:51] ?? [?]a¢?a. : nee
[21:40:00] ?? [?]a¢?a. : als je zo stoer op een site gaat prate moet
je de gevolge ook maar in zien
[21:40:11] Louis: Ik zie de gevolgen al in
[21:40:21] ?? [?]a¢?a. : jaa dan word da binnekort nog meer in zien
voor je
[21:40:23] Louis: maar het zijn gewoon slechte rappers
[21:40:43] ?? [?]a¢?a. : ja ne.!! je weet niks an hun en als je da van
hun vind.!! denk da dan gewoon ga niet een domme site
make:S
Vatos Locosquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:42 schreef Grimm het volgende:
Waar gaat dit over
Nee niet op mij !quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef ScienceFriction het volgende:
Dus dit zijn rapperts uit Oss... en nu zijn ze boos op jou Canis? Hmmm...
Whehe.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:42 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lees het topic dan op zijn minst even door![]()
Ja want wie zegt dat die persoon die ze moeten hebben ook niet daadwerkelijk Luiss isquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:55 schreef Mike het volgende:
Nu nog steeds, als ze dit topic lezen?
Luiss... is dat wie ik denk dat het is?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja want wie zegt dat die persoon die ze moeten hebben ook niet daadwerkelijk Luiss is![]()
Wie is dat volgens jou danquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Luiss... is dat wie ik denk dat het is?
Dit doe ik dus niet , vind ik zelf ook tever gaan . Waarschijnlijk gaan ze daar nog geneens heen en is het gewoon groot spraak btw .quote:Dinsdag in Breda staan voor het Gynasium om een persoon in elkaar te slaan waarvan zij denken dat het Luiss is..
Op de foto in de OP geeft die ene gast hun gezamenlijke IQ al aan: 2quote:Op zondag 16 april 2006 00:00 schreef Luiss het volgende:
Ik heb een random nerd van internet gepakt ( zie > www.superdudes.nl/quinnie ), ik lul wat onzin tegen hun en ze geloven alles en gaan over serieus op in .
[..]
Dit doe ik dus niet , vind ik zelf ook tever gaan . Waarschijnlijk gaan ze daar nog geneens heen en is het gewoon groot spraak btw .
je bent bang voor allochtonen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:17 schreef Gripper het volgende:
Die rechtse 2 zien er nou niet echt vervaarlijk uit naast die 3 linkse semi-hotti's....![]()
Die bolle met z'n tattoos...quote:Op zondag 16 april 2006 00:07 schreef Luiss het volgende:
[afbeelding]
Foto die kreeg. Je kan wel raden met wie ik spreek.
Hun wereldbeeld is natuurlijk zeer kortzichtig en egomaniacaal... labiele mensen zijn makkelijk te manipuleren door hun goedgelovigheidquote:[b]Op zondag 16 april 2006 00:11 Ik was ondertussen bezig met die dingen hier te posten maar goed . Ze geloven ook echt alles volgens mij .
Heeft hun moeder MSN voor ze geïnstalleerd?quote:Op zondag 16 april 2006 00:32 schreef Canisfire het volgende:
F-l0wz If Y0u Were Mine I W0uld Tell Every0ne That Y0u Are The 0nly 0ne That I C0uld Ever Want..!! zegt:
ga je dan zo doelloos site make
Louis zegt:
Ehm , veel . Ik mag er toch wel een mening over hebben
Louis zegt:
Het is geen site
Louis zegt:
Het is een INTERNET FORUM weet je wat dat is ?
F-l0wz If Y0u Were Mine I W0uld Tell Every0ne That Y0u Are The 0nly 0ne That I C0uld Ever Want..!! zegt:
neej
Louis zegt:
Ik maakte een TOPIC
Louis zegt:
op een INTERNETFORUM
Louis zegt:
Niveau randdebiel is nu wel bereikt
Hij weet wel waar we mee bezig zijn jaquote:Op zondag 16 april 2006 00:35 schreef TC03 het volgende:
Heeft hij de link van dit topic? Of mis ik iets?
Ik "click" vaak op topics...quote:Op zondag 16 april 2006 00:43 schreef Luiss het volgende:
Hij dacht dat jullie mijn click zijn , aka Mietserse Jongens Crew . Hij geloofde ook echt dat er een crew bestond met die naam.
HollandGangstah's present!quote:Op zondag 16 april 2006 00:49 schreef alsem het volgende:
Fok! is toch een grote crew? wij zijn een grote gang![]()
Die gast helemaal Linksquote:
Hier staat hij een stuk stoerder met zijn Nike ring (Nike maakt geen sieraden)quote:Op zondag 16 april 2006 00:56 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Die zo gay z'n arm om die ander heenslaat...![]()
dat is toch die kleine?quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hier staat hij een stuk stoerder met zijn Nike ring (Nike maakt geen sieraden)
[afbeelding]
Sjieke schutting.quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hier staat hij een stuk stoerder met zijn Nike ring (Nike maakt geen sieraden)
[afbeelding]
Droogklootquote:Op zondag 16 april 2006 01:04 schreef 14.gif het volgende:
ha-ha
16quote:Op zondag 16 april 2006 01:14 schreef Steve-O het volgende:
Hoe oud is dat ?
Ze zien er uit alsof ze net van de basisschool komenquote:
Ey welkom. De eerste officiele Fok! kneus op uitnodiging.quote:Op zondag 16 april 2006 01:37 schreef f-l0wz het volgende:
et is gelukt
En dat is 1quote:
Kk, iCke StraF j0e kkhard 0uwE!quote:Op zondag 16 april 2006 01:39 schreef f-l0wz het volgende:
ey wat is met jullie aand8 te kort gelijk stoer doen pff wat denken jullie
quote:Op zondag 16 april 2006 01:51 schreef f-l0wz het volgende:
maja ikben weer slapen
ga ons niet haate want als je ons kent is het anders;)
en louis heeft nu nieuwe muziek van ons vraag maar aan hem
als je wil horen
dus niet negative denke over ons
spreek jullie latersszzz
De rel Marokaan!quote:
dat is echt een heeeel erg slechte diss, als deze persoon het op een hiphopforum zou zetten, zou die heel hard uitgelachen worden.. en ja hier ook. conclusie: fok is een hiphopforum:)quote:
Zeg badboy, kun je ook nederlands spreken, ik denk eerlijk gezegt dat dat wel handig is als je in het nederlands wilt gaan rappen niet?quote:Op zondag 16 april 2006 01:48 schreef f-l0wz het volgende:
en mc meki is die er
Ik heb nog wel ergens diss-raps liggen.. Even zoeken..quote:Op zondag 16 april 2006 17:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
volgens mij is dit ook allemaal nep, die louis die nu vriendjes wordt met de rapperts![]()
zo die is wel erg vet fekking kenker!quote:Op zondag 16 april 2006 17:32 schreef Jaco90 het volgende:
Welkom op de straat
je matties staan paraat
de rel gaat beginnen
nog snel ff wat geld pinne
ik moet die boksbeugel kopen
sla ik op je neus en dan gaatie lopen
rode zooi overal, je bloed gek
je neus tript mij ik sla je op je bek
haha daarna een fucking pen in je nek
pennemoord ooit van gehoord?
kom vechte met me click dan
we hakken je in de pan
als een pan met vlees
helemaal aangebrand
klaar is kees
Juistem. Yo.
Gast ze lezen meequote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij bent een pussy![]()
eerst die gasten hier op fok voor lul zetten en nu vriendjes worden...
Jouw avatorquote:Op zondag 16 april 2006 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zo die is wel erg vet fekking kenker!
Jij bent zeker ook erg ruig en stoer?
Ey nie fokke gekk, me pippa ownt jou kanker erggquote:Op zondag 16 april 2006 17:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
zo die is wel erg vet fekking kenker!
Jij bent zeker ook erg ruig en stoer?
Jij snapt het nietquote:Op zondag 16 april 2006 17:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij bent een pussy![]()
eerst die gasten hier op fok voor lul zetten en nu vriendjes worden...
Nee helemaal niet, maar die luiss doet eerst blij door die jochies voor lul te zetten hiero op fok!, maar nu de GaNgStAahs hebben gezien dat ze hier voor lul worden gezet trekt luiss zich terug!quote:
Je bent gewoon een pussy, eerst die lui voor lul zetten en dan zo reageren als iemand val dood zegt tegen de rappertjes hierquote:
Ze komen al uit Oss... lijkt me straf genoeg...quote:Op zondag 16 april 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Je bent gewoon een pussy, eerst die lui voor lul zetten en dan zo reageren als iemand val dood zegt tegen de rappertjes hier![]()
moet je niet zeggen dat ik zo´n rappertje benquote:Op zondag 16 april 2006 20:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ze komen al uit Oss... lijkt me straf genoeg...
Ik bedoelde het niet zoquote:Op zondag 16 april 2006 21:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
moet je niet zeggen dat ik zo´n rappertje ben![]()
Laat maar .quote:Op zondag 16 april 2006 20:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, maar die luiss doet eerst blij door die jochies voor lul te zetten hiero op fok!, maar nu de GaNgStAahs hebben gezien dat ze hier voor lul worden gezet trekt luiss zich terug!
[..]
Je bent gewoon een pussy, eerst die lui voor lul zetten en dan zo reageren als iemand val dood zegt tegen de rappertjes hier![]()
wat is MC ?quote:Op zondag 16 april 2006 01:48 schreef f-l0wz het volgende:
en mc meki is die er
MC donalds ?quote:Op zondag 16 april 2006 23:14 schreef Canisfire het volgende:
MC MEKI!!!
MC is dat Management crew ?quote:Op zondag 16 april 2006 23:16 schreef Canisfire het volgende:
nee MC Meki!
quote:Op zondag 16 april 2006 23:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
Meki ript aarsjes
Ja zo iets.quote:
oow dat is dan waar MC Mekiquote:
Moet wel die sterretjes (quote:Op zondag 16 april 2006 23:59 schreef Life het volgende:
Zijn de plakplaatjes op de bovenarmen/schouders van die 3e triangeljosti watervast?
whahah in the naaaaaavy , real gangsterbohooysquote:
omfg DIE BIJ ZIJN NEUS IS ERGquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:46 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Zie hier een prive foto van S-pr0
En als je goed kijkt weg geshopte puisten
Die plaatjeshebben ze ons zelf gestuurd.quote:Op maandag 17 april 2006 22:48 schreef Mailbox het volgende:
Hoe komen jullie aan die plaatjes? netalsof jullie ze op je eigen pc hebben staan , omdat ze geupload zijn
is dat om hun traffic te besparen ?
Het hang er in ja ziet er gewoon niet uitquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:47 schreef Fliepke het volgende:
Er zit glas in zijn oor. AUW!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:56 schreef Life het volgende:
http://www.leren.nl/rubriek/talen/nederlands/cursus/
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:01 schreef Grimm het volgende:
En welke gast was dit ook alweer van die foto?
quote:
probeer de regellengte ongeveer gelijk te houden, dat flowt beter.. verder eigenlijk alleen maar gebrag.. veel zinnen zijn geforceerd omdat je naar rijmwoorden zoekt, dat komt niet natuurlijk.. verder geen echte disses alleen maar brag.. geen multi's geen wordplays.. veel zinnen kloppen niet.. geen echte personals, alleen maar gescheld, waarom zou iemand zich aangesproken voelen? verbeter wat shit, en succes ermee! ohjah, werk aan je vocabulair en taalgebruik;)quote:Op dinsdag 18 april 2006 12:50 schreef f-l0wz het volgende:
kei vette harde diss for show
En dat geeft commentaar over regellengte.quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:16 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
probeer de regellengte ongeveer gelijk te houden, dat flowt beter.. verder eigenlijk alleen maar gebrag.. veel zinnen zijn geforceerd omdat je naar rijmwoorden zoekt, dat komt niet natuurlijk.. verder geen echte disses alleen maar brag.. geen multi's geen wordplays.. veel zinnen kloppen niet.. geen echte personals, alleen maar gescheld, waarom zou iemand zich aangesproken voelen? verbeter wat shit, en succes ermee! ohjah, werk aan je vocabulair en taalgebruik;)
is toch geen dissquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
En dat geeft commentaar over regellengte.
mijn tekst moet opgevat worden als feedback en niet als 'rap', het is mogelijk mijn tekst voor te lezen, maar niet om deze te 'spitten', en dat is mijn bedoeling erook niet mee.. De zijne wel, want hij probeert het ook te rijmen, dus dan wil hij het een rap laten zijn..quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
En dat geeft commentaar over regellengte.
quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:01 schreef Grimm het volgende:
En welke gast was dit ook alweer van die foto?
Domme dildo met je eierstokkenquote:
Jij gaat straks zo hard gedissed wordenquote:
quote:Louis zegt:
Iemand heeft een dis terug geschreven
F-l0wz .. Schat je weet je zit altijd in me hart .. ik h0u van je al vanaf de start zegt:
ja ik dis terug
Ik bedoelde het niet zoquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:51 schreef Canisfire het volgende:
lol hij komt zo met een tegendiss zegt hij net
Ben jij zo'n ML-slijm?quote:Op dinsdag 18 april 2006 15:23 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
mijn tekst moet opgevat worden als feedback en niet als 'rap', het is mogelijk mijn tekst voor te lezen, maar niet om deze te 'spitten', en dat is mijn bedoeling erook niet mee.. De zijne wel, want hij probeert het ook te rijmen, dus dan wil hij het een rap laten zijn..
quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:59 schreef f-l0wz het volgende:
w8 effe w8 effe
je naam klopt wel je leeft in een sciencefiction
en nu kom je m ij dissen
ey luister kk grap ik vraag nie om respect die krijg ik
en die enigste die trekt aan me pik is jou ma en je chick
osse straat lach ma kom die straat x bezoeken maat
en et klopt er komt van jullie geen haat
ma jaloezie omdat wij zijn wat jullie nooit zulle bereiken
je kent me nie bitch ga iemand anders afzeike
wij en een slappe click .. enigste wat slap hier dat is jou pik
10 viagra pille nog niet genoeg voor die arme stakker
die bitch rukt zo vaak je ligt er savond van wakker
dat wij beter dan jou zijn is wat iedereen ziett
mother fucker dat jij dit wint is geen feit maar een fictie
ikheb sgijt aan wie je bent wie je repesent
ik weet tog dat heel oss me kent
mensen die het woord "diss" bezigen, moeten dood.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:01 schreef f-l0wz het volgende:
scien fictie diss terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |