Zolang het geen vijl isquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:56 schreef yogidrink het volgende:
Mag dat alleen een brief zijn, of ook tijdschriften o.i.d. ?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je wilt een taart met inhoud sturen?
dus GTA San Andreas en een PS2 mag je wel sturen naar een veelpleger van autodiefstallenquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:15 schreef The_Mavericks het volgende:
je mag alles sturen zelfs playstation etc, kleren enzo.
maar alles wordt gecontroleerd, mag geen haatzaaiende dingen instaan of religie kwetsend, gewoon algemeen dus.
Waarom niet? Kan die zich daar uitleven ipv in het echt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:41 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dus GTA San Andreas en een PS2 mag je wel sturen naar een veelpleger van autodiefstallen![]()
Waarop dan op cheaten tijdens GTASAquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan die zich daar uitleven ipv in het echt!
En zoals al gezegd het wordt wel gecontroleerd..
Laat me raden, jij bent iemand die nooit een topic LEEST maar wel graag heeeeel grappig wil zijn?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:51 schreef 1299 het volgende:
Laat me raden je wilt zeker een cake sturen met een vijl erin?
Jij gaat door voor de koelkast!quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent iemand die nooit een topic LEEST maar wel graag heeeeel grappig wil zijn?.
Die krijg je nooit zo de gevangenis in manquote:
welk deel van "alles wordt gecontroleerd" snap je nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Waarop dan op cheaten tijdens GTASA![]()
Ik zou gewoon een groot dik boek sturen met daarin verstopt een 9MM![]()
kleurenmagnetron danquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die krijg je nooit zo de gevangenis in man.
Hang er een kaartje aan "aub. niet controleren!", werkt zeker.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:58 schreef Ossenaar het volgende:
[..]
welk deel van "alles wordt gecontroleerd" snap je niet
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleurenmagnetron
Bestaan er ook magnetrons waar je de kip in het zwart/wit ziet braden?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kleurenmagnetron
Bestaan er ook magnetrons waar je de kip in het zwart/wit ziet braden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |