quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:12 schreef thefunny het volgende:
Beter als opsturen naar een nigeriaan wat ook nog eens 228 euro kost.
daar sta je versteld van. Bij mijn vorige baas (busbedrijf) voerde ik de gevonden voorwerpen wel eens in, en ze kwamen zelfs met complete stofzuigers aanzetten..quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:17 schreef Razor21 het volgende:
Beetje vaag verhaal....dat je daar nu pas achterkomt zeg....![]()
Ja maar die stofzuiger is gewoon achtergelaten en wordt toch niet meer opgehaald?!?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar sta je versteld van. Bij mijn vorige baas (busbedrijf) voerde ik de gevonden voorwerpen wel eens in, en ze kwamen zelfs met complete stofzuigers aanzetten..
Nee hoor, is mijn boodschappentas nuquote:Op donderdag 2 maart 2006 11:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Nog bedankt voor die laptop, die tas vond ik niets, dus die ligt in de bosjes!
Waarom zou je je versleten stofzuiger helemaal naar het afvalscheidingsstation brengen, als je hem ook gewoon in een bus kunt achterlaten?quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar sta je versteld van. Bij mijn vorige baas (busbedrijf) voerde ik de gevonden voorwerpen wel eens in, en ze kwamen zelfs met complete stofzuigers aanzetten..
En kunstgebitten en zo. Ik heb een keer op TV een programma gezien wat er allemaal bij gevonden voorwerpen ligt. Echt niet normaal wat ze allemaal vinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |